Μαθαίνουμε τα μυστικά του νέου Renault Clio από τον Bruno Ancelin

Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος & Υπεύθυνος Προγραμματισμού Παραγωγής & Προγραμμάτων του Groupe Renault μιλάει αποκλειστικά στο GOCAR σχετικά με τις υβριδικές εκδόσεις του Clio, τη βενζίνη και το diesel, αλλά και το μέλλον των ZOE και Captur

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένα από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα που έκαναν ντεμπούτο στη φετινή έκθεση της Γενεύης είναι αναμφίβολα το Renault Clio - διαβάστε εδώ τα πάντα για το νέο γαλλικό σουπερμίνι. Αν και η Renault έχει δώσει λεπτομερές υλικό για το νέο Clio, είχαμε απορίες: Θα δούμε στο μέλλον ηλεκτρική και plug-in hybrid έκδοση; Θα επικρατήσουν οι βενζινοκινητήρες ή οι diesel σε πωλήσεις; Ποιο είναι το πιο δυνατό του σημείο; Τις απαντήσεις μας έδωσε ο κ. Bruno Ancelin, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος & Υπεύθυνος Προγραμματισμού Παραγωγής & Προγραμμάτων του Groupe Renault. Ο κ. Ancelin γεννήθηκε το 1957 και εργάζεται στη Renault από το 1982.


 

Ποιο θεωρείτε ότι είναι το σημείο υπεροχής του νέου Clio απέναντι στους ανταγωνιστές του;

Το εξωτερικό Design. Το προηγούμενο μοντέλο άρεσε πολύ και γι’ αυτό προσπαθήσαμε να μην το αλλάξουμε σημαντικά. Ακολουθήσαμε τη λογική του Golf, της συνέχειας και της εξέλιξης, με κύριο χαρακτηριστικό το σχήμα C στα φώτα που αποτελεί και την ταυτότητα της Renault. Να επισημάνω ωστόσο πως αυτή δεν είναι η στρατηγική σχεδιασμού της μάρκας. Την εφαρμόσαμε μόνο στο Clio. Το εσωτερικό από την άλλη το αλλάξαμε εντελώς, ανταποκρινόμενοι στην κριτική του κόσμου πως ήταν ξεπερασμένο σχεδιαστικά και ποιοτικά. Έτσι, δώσαμε έμφαση στο ντιζάιν και τα υλικά, αλλά και στη μεγάλη και εύχρηστη οθόνη αφής του infotainment που θυμίζει τάμπλετ.


 

Η Peugeot και η Opel ετοιμάζουν τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των νέων 208 και Corsa. Η Renault θα κάνει το ίδιο στο μέλλον με το Clio ή θα συνεχίσει τη στρατηγική του ξεχωριστού ηλεκτρικού σουπερμίνι παρουσιάζοντας ένα νέο ZOE;
Η πλατφόρμα για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρέπει να είναι τελείως διαφορετική για να μπορέσεις να συνδυάσεις την ευρυχωρία με τις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά συστήματά κίνησης, όποτε εμείς επιλέξαμε να μην ακολουθήσουμε αυτό το δρόμο. Θα συνεχίσουμε τη λογική της ξεχωριστής ηλεκτρικής πρότασης και θα παρουσιάσουμε τη δεύτερη γενιά του ΖΟΕ. Άλλωστε, το 2020 θα λανσάρουμε την υβριδική έκδοση του Clio. 

Αργότερα, θα δούμε και έκδοση plug-inhybrid στη γκάμα του νέου Clio?
Ετοιμάζουμε και τέτοια πρόταση, αλλά όχι για το Clio. Η συγκεκριμένη τεχνολογία απαιτεί περισσότερο χώρο για τη μπαταρία, όποτε θα την εφαρμόσουμε σε μοντέλα όπου υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος. 

Στο Captur για παράδειγμα;
Θα δούμε μοντέλα plug-in hybrid και στην κατηγορία Β.

Όποτε, και στο Captur.

(Χαμόγελο) Ναι, και στο Captur.


 

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή του αγοραστικού κοινού από το diesel στη βενζίνη. Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η αναλογία των δυο καυσίμων στις πωλήσεις του νέου Clio;
Δεν μπορώ να κάνω πρόβλεψη. Συνήθως οι προβλέψεις στο mix των πωλήσεων πέφτουν έξω. Ωστόσο, η γκάμα του νέου Clio περιλαμβάνει κινητήρες diesel που απευθύνονται κυρίως σε εταιρικούς στόλους και επαγγελματίες που κάνουν καθημερινά μεγάλες αποστάσεις, και εκδόσεις βενζίνης και υβριδικές για τους ιδιώτες που οδηγούν κατά βάση στην πόλη και γύρω από αυτήν. Όσο για την αναλογία μεταξύ βενζινοκίνητων και υβριδικών εκδόσεων, η γραμμή παραγωγής είναι ευέλικτη έτσι ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα τη ζήτηση. 

Σε πόσα χρόνια πιστεύετε ότι οι πωλήσεις του ηλεκτρικού ZOE θα περάσουν αυτές του Clio;
Ωραία ερώτηση. Κοιτάξτε, με την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, αυτό θα γίνει σίγουρα κάποια στιγμή στο μέλλον. Πιθανότατα, όχι πριν το 2025. 

Και μια προσωπική ερώτηση. Ποιο από τα χρώματα του νέου Clio σας αρέσει περισσότερο;
Το πορτοκαλί. Ωραίο είναι και το μπλε, που επέστρεψε στη μόδα, αλλά προτιμώ το πορτοκαλί.