7 πράγματα που θέλουμε στο Mazda RX7 του 2017

Ένα από τα πιο hot αυτοκίνητα στη λίστα των περισσότερων petrolheads είναι το RX7 της Mazda. Ακόμα και σήμερα, 12 χρόνια μετά το τέλος της καριέρας του, το RX7 μνημονεύεται στις συζητήσεις αλλά και αποτελεί περιζήτητη επιλογή στα budget μεταχειρισμένα sport αυτοκίνητα

  • -
  • -
7 πράγματα που θέλουμε στο Mazda RX7 του 2017
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η προοπτική και μόνο της επανάκαμψης του θρυλικού μοντέλου της Mazda είναι μια εξαιρετική εισήγηση για την έναρξη μεγάλης κουβέντας μεταξύ «βενζινοκέφαλων». Το επόμενο RX7 θα πρέπει ιδανικά να έχει κάποια στοιχεία για να συνεχίσει από εκεί που το 2002 σταμάτησε το προκάτοχο του ονόματος μοντέλο. Γιατί κακά τα ψέματα, το RX8 ποτέ δε μπόρεσε να συνεχίσει το θρύλο του δίπορτου coupe που από το 1978 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, έχτισε ένα μύθο γύρω από το όνομά του και σε κάποια από τα «κομμάτια» του θα πρέπει να βασιστεί η επόμενη γενιά που από το 2012 περιμένουμε να δούμε, μετά την παραδοχή από υψηλόβαθμο στέλεχος της Mazda πως η εταιρεία επεξεργάζεται ένα νέο RX7. Τα στοιχεία που περιμένουμε από το επόμενο RX7 και θεωρούμε πως δε θα πρέπει να λείπουν για να συνεχιστεί η ιστορία του μοντέλου, είναι τα εξής:

    1 Κινητήρας Wankel. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τις μέχρι στιγμής πληροφορίες που έχουν «διαρρεύσει». Με απόδοση που θα προσεγγίζει –και μάλλον θα ξεπερνά- τους 300 ίππους.

    2.  Πλατφόρμα ΜΧ5. Σε μια λίγο μεγαλύτερη εκδοχή, η βάση του επόμενου RX7 θα προέρχεται από αυτή που χρησιμοποιεί το νέο MX5- με την απόλυτα σύγχρονη διάταξη της ανάρτησης εμπρός και πίσω αλλά και προϋποθέσεις για τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.

    3.  Ανακλινόμενα φώτα εμπρός. Είναι το σήμα κατατεθέν από την πρώτη κιόλας γενιά του μοντέλου και θα πρέπει να διατηρηθεί, μια και «μετράει» σαν αισθητική λεπτομέρεια. Βέβαια, τα πρωτότυπα που έχουμε δει μέχρι στιγμής, δεν υποστηρίζουν κάτι τέτοιο αλλά δε μπορούσαμε να μην το υπογραμμίσουμε. Τα αφαίρεσαν από το ΜΧ5. Ας μη γίνει το ίδιο και στο RX7 του μέλλοντος.

    4.  Δίπορτο αμάξωμα. Οτιδήποτε διαφορετικό, δεν θα είναι RX7. Μπορεί να έγινε εμπορική επιτυχία το RX8, ποτέ δεν κατάφερε να πάρει τα σκήπτρα του προκάτοχου μοντέλου όμως και η κύρια αιτία ήταν η passenger friendly διαμόρφωση του αμαξώματος. Έστω και αν στην πράξη δεν ήταν και τόσο friendly οι μικρότερες πίσω suicide doors.

    5.  Σχεδιαστικό πρωτόκολλο Kodo.Είναι προφανές και όλα τα σύγχρονα πρωτότυπα της Mazda έχουν αυτή την αισθητική βάση (

προεξάρχοντος του Shinari

 που θα αποτελέσει αισθητικό «μπούσουλα») αλλά θεωρούμε πως θα πηγαίνει πολύ στο μελλοντικό coupe της Mazda και σε κάθε περίπτωση, πολύ περισσότερο από ότι στο νέο MX5.

    6.  Χειροκίνητο κιβώτιο. Γιατί καλά και άγια τα σύγχρονα διπλοσύμπλεκτα ή τα εξελιγμένα αυτόματα με τις άμεσες αλλαγές και τα paddles στο τιμόνι, τίποτα όμως δε δίνει τον απόλυτο έλεγχο στον οδηγό, όπως κάνει ένα καλό χειροκίνητο.

    7.  Μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Χωρίς δεύτερη κουβέντα.


Είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο αναμενόμενα αυτοκίνητα. Για εμάς είναι –μαζί με το Toyota Supra- η πλέον αναμενόμενη «επιστροφή» και οι προσδοκίες μας είναι ανάλογες. Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2017 για να το δούμε να υλοποιείται. Μακάρι όμως να αξίζει την αναμονή.