V12 out – HYBRID in

Πέφτουν και τα τελευταία κάστρα, με τη Ferrari να ακολουθεί το ρεύμα της εποχής, δημιουργώντας ένα νέο… υβριδικό μοντέλο

  • -
  • -

Τη νέα εποχή της Ferrari σηματοδοτεί η έλευση της SF90 Stradale. Αυτό εξάλλου διατείνεται και η ίδια η ιταλική φίρμα που εφοδίασε το νέο κορυφαίο μοντέλο της με ένα υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες. Τα μεγάλα πολυκύλινδρα σύνολα μπήκαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, δίνοντας τη θέση τους σε άλλα μικρότερα με 8 κυλίνδρους και υπερτροφοδότηση.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν μιλάμε για έναν οποιοδήποτε V8, αλλά, με 780 ίππους, τον ισχυρότερο που έχει κατασκευαστεί από τους Ιταλούς. Από 3.990 cc αποδίδει 195 PS/lt, στροφάροντας παράλληλα ψηλά, μέχρι τις 8.000 rpm. Προσθέστε και 162 kW (220 ίππους) από τα ηλεκτρικά μοτέρ και έχετε μια εικόνα για τη νέα Ferrari των 1.000 ίππων!

Εκρηκτική η Ιταλίδα, όπως και όσο περιμένεις από αυτήν, εκτοξεύεται από στάση στα πρώτα 100 km/h σε 2,5 sec και συνεχίζει να το κάνει με την ίδια «βία» μέχρι τα 340 km/h. Τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ, ένα τοποθετημένο ανάμεσα στο θερμικό κινητήρα και το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με τις 8 σχέσεις και άλλα δύο στους εμπρός τροχούς συμβάλουν τα μέγιστα, με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα τέσσερα modes και το εξελιγμένο σύστημα να αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα για να προσφέρει το μέγιστο των δυνατοτήτων από τον V8, τους ηλεκτρικούς κινητήρες και τις μπαταρίες.

Ναι, μπαταρίες! Αυτή η Ferrari είναι Plug in Hybrid και έχει τη δυνατότητα να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά. Για 25 χιλιόμετρα και με τη μετάδοση σε αυτή την περίπτωση να περνάει μόνο στους εμπρός τροχούς. Αυτή είναι η πρώτη Ferrari του «είδους», απόλυτα εναρμονισμένη με τις σύγχρονες επιταγές, που όμως θα συνεχίσει να πρεσβεύει τις αξίες της φίρμας, προσφέροντας τόνους ευχαρίστησης. Άραγε θα τρίζουν τα κόκκαλα του Enzo ή αν ζούσε σήμερα και παρακολουθώντας τις εξελίξεις θα έδινε την συγκατάθεσή του;

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

jk@gocar.gr