• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
Long Range AWD85.990 €4223,82.290
Performance AWD101.990 €6112,62.316
Plaid AWD140.990 €11002,12.316
Τιμή από 85.990 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCARLong Range AWD
Euro NCAP

Ταυτότητα

Ανακοινώθηκε το 2008, παρουσιάστηκε επίσημα το 2009 και μπήκε στην παραγωγή το 2012. Το Model S είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, με τις ατσάλινες ενισχύσεις να θωρακίζουν την καμπίνα των επιβατών. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στο μέσον του πίσω άξονα. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω και χρησιμοποιούν μία διάταξη με αερόσουστα η οποία επιτρέπει το χαμήλωμα ώστε να μειώνεται η αεροδυναμική αντίσταση στις υψηλές ταχύτητες. Διακρίνεται για τη μεγάλη αυτονομία που προσφέρει, αλλά και για τις υψηλές επιδόσεις του που δικαιολογεί ακόμη και τη σύγκριση με σπορ μοντέλα που δεν έχουν την τετράθυρη λογική.

Η διαμόρφωση του εσωτερικού καθορίζεται από το εντελώς επίπεδο πάτωμα, ελλείψει τούνελ μετάδοσης και κιβωτίου. Οι μπαταρίες είναι ενσωματωμένες στο τμήμα του πλαισίου κάτω από την καμπίνα κάτι που χαμηλώνει αισθητά το κέντρο βάρους χωρίς να επηρεάζεται ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες. Η κεντρική κονσόλα είναι μια υπερμεγέθης ταμπλέτα, από όπου ελέγχονται σχεδόν τα πάντα: Από το άνοιγμα της οροφής μέχρι τη ρύθμιση του κλιματισμού και την επιλογή στα πολυμέσα.

Η ευαισθησία των Αμερικάνων να επιζητούν τεράστιους χώρους καλύπτονται απόλυτα στο Model S, παρόλο που το ηλεκτρικό μοντέλο προβάλει άλλες πτυχές του χαρακτήρα του. Ο παραδοσιακός τρίτος όγκος του αυτοκινήτου έχει χωρητικότητα 745 λίτρα, ωστόσο υπάρχουν επιπλέον 150 λίτρα για αποσκευές κάτω από το μπροστινό καπό. Η σχεδιαστική υπέρβαση έγινε με την τοποθέτηση τρίτης σειράς καθισμάτων που επιτρέπει σε δύο παιδιά να καθίσουν ανάποδα προς τη φορά κίνησης και να χαζεύουν τη διαδρομή από το πίσω παρμπρίζ.

 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
83
GOCAR Magazine #83

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ