• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.0 TSI 116PS COMFORT19.500 €11610,65,41241.340
1.0 TSI 116PS AMBITION20.900 €11610,65,41241.340
1.5 TSI 150PS LIMITED22.100 €1508,45,41241.378
1.5 TSI 150PS AMBITION24.900 €1508,45,41241.378
1.5 TSI 150PS DSG7 AMBITION27.500 €1508,65,41231.393
1.5 TSI 150PS STYLE27.500 €1508,45,41241.378
1.5 TSI 150PS DSG7 STYLE31.500 €1508,65,41231.393
1.6 TDI 116PS AMBITION21.970 €11610,74,51181.426
1.6 TDI 116PS DSG7 AMBITION27.500 €11611,24,81251.470
1.6 TDI 116PS STYLE27.500 €11610,74,51181.426
1.6 TDI 116PS DSG7 STYLE31.500 €11611,24,81251.470
2.0 TDI 150PS 4x4 DSG7 STYLE35.500 €1509,25,51421.591
2.0 TDI 190PS 4x4 DSG7 SCOUT37.000 €1907,35,31381.610
Τιμή από 19.500 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.0 TSI
Euro NCAP

Ταυτότητα

Με μήκος 4.382 mm, πλάτος 1.841 mm και ύψος 1.603 mm, το Karoq έρχεται να τοποθετηθεί κάτω από το Kodiaq στη γκάμα της Skoda. Το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.638 mm και 2.630 mm για τη δικίνητη και την τετρακίνητη έκδοση αντίστοιχα, προσφέροντας μεγάλους χώρους. Ακόμα και πέντε ενήλικες θα βολευτούν χωρίς πολλές παραχωρήσεις απολαμβάνοντας την περίσσεια άνεση, τόσο όσον αφορά το διαθέσιμο αέρα για τα γόνατα όσο και για το κεφάλι.

Τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα με σύστημα VarioFlex που σύρονται, αναδιπλώνονται πλήρως ή αφαιρούνται μεμονωμένα, ανεβάζουν το δείκτη πρακτικότητας. Έτσι, ο χώρος για τα γόνατα και τις αποσκευές αυξομειώνεται κατά το δοκούν, με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να μεταβάλλεται μεταξύ 479 και 588 λίτρων, ενώ με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων εκτινάσσεται στα 1.810 λίτρα. Στις εκδόσεις χωρίς τα καθίσματα VarioFlex ο χώρος αποσκευών είναι σταθερά μεγάλος και κυμαίνεται από τα 521 έως τα 1.630 με ριγμένες πλάτες. Επιπλέον, η πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει αυτόματα, με το πέρασμα του ποδιού κάτω από το πίσω προφυλακτήρα.

Σωστή είναι η εργονομία, με την ποιότητα να κερδίζει τις εντυπώσεις, όπως επίσης και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Τέσσερις είναι οι επιλογές όσον αφορά τα συστήματα πολυμέσων με την κορυφαία οθόνη αφής να έχει μέγεθος 9,2 ίντσες. Λίγο αργότερα στα μέσα του 2018 αναμένεται να διατίθεται και με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Active Info Display.

Δύο κινητήρες βενζίνης TSI με χωρητικότητα 1,0 και 1,5 λίτρων και απόδοση 116 και 150 ίππων. Με την ίδια ακριβώς ισχύ έρχονται και δύο ακόμα diesel εκδόσεις TDI με χωρητικότητα 1,6 και 2,0 λίτρων. Η δύναμη περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων ή ενός αυτόματου με επτά, ενώ η μεγάλη 2λιτρη έκδοση diesel διατίθεται και με σύστημα τετρακίνησης. Στην τελευταία περίπτωση η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων, ενώ στις 2κίνητες συναντάμε ημιάκαμπτο άξονα πίσω.

Διαθέσιμο είναι και το σύστημα δυναμικού ελέγχου του πλαισίου (Dynamic Chassis Control)με 4 προγράμματα που προσαρμόζουν την υποβοήθηση του τιμονιού και τη λειτουργία του κιβωτίου DSG και άλλων υποσυστημάτων ανάλογα με το επιθυμητό στυλ οδήγησης: Normal, Sport, Eco και προσαρμοζόμενο Individual, ενώ στις τετρακίνητες εκδόσεις προστίθενται ακόμη τα Off-road και Snow modes.

 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 6 Video

Χρηματοδότηση

Classic Clever Plan:
Προκαταβολή 30%
Ονομαστικό επιτόκιο 6,5%
POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
82
GOCAR Magazine #82

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

Δοκιμές