• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Τιμή από 27.700 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.5 BlueHDi
Euro NCAP

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.2 PureTech 130 S&S Access27.700 €1309,95,31211.385
1.2 PureTech 130 S&S Active Grip32.700 €1309,95,31221.385
1.2 PureTech 130 S&S Allure Grip35.100 €1309,95,31221.385
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 Active Grip35.100 €13010,25,31221.505
1.2 PureTech 130 S&S GT Line Grip36.000 €1309,95,31221.385
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 Allure Grip36.300 €13010,25,41221.505
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 GT Line Grip41.800 €13010,25,41221.505
1.5 BlueHDi 130 S&S Active Grip33.700 €13011,14,21091.505
1.5 BlueHDi 130 S&S Active Grip EAT835.800 €13011,84,11081.505
1.5 BlueHDi 130 S&S Allure Grip36.000 €13011,14,21091.505
1.5 BlueHDi 130 S&S Allure Grip EAT836.100 €13011,84,11081.505
1.5 BlueHDi 130 S&S GT Line Grip41.800 €13011,14,21091.505
1.5 BlueHDi 130 S&S GT Line Grip EAT841.800 €13011,84,11081.505
1.6 PureTech 180 Active Grip EAT840.800 €1808,35,71311.505
1.6 PureTech 180 Allure Grip EAT843.200 €1808,35,91311.505
1.6 PureTech 180 GT Line Grip EAT845.200 €1808,35,91311.505
2.0 BlueHDi 180 S&S EAT6 GT Grip48.500 €1779,24,91291.615

Ταυτότητα

H Peugeot παρουσίασε τη νέα γενιά του 5008 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2016. Η «επιστροφή» του μοντέλου έγινε με ένα νέο παρουσιαστικό και είναι πλέον σαφές ότι παίζει… μπάλα στην περιοχή των SUV. Όπως το 3008, έτσι και το 5008 βασίζεται στην πλατφόρμα της PSA, την EMP2 με την Peugeot να κατατάσσει το νέο της δημιούργημα στα μεγάλα SUV. Η δεύτερη γενιά του 5008 είναι 16,5 cm πιο μακρύ και 11 cm πιο πλατύ σε σχέση με τον προκάτοχό του και πλέον προσφέρει θέση για 7 επιβάτες. Η δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων είναι ανεξάρτητες, ενώ  μπορεί να ρυθμιστεί η κλίση των καθισμάτων, να αναδιπλωθούν και να αφαιρεθούν εντελώς. Ο χώρος αποσκευών ξεκινάει από 640 λίτρα και όταν αναδιπλωθεί η τελευταία σειρά των καθισμάτων η τιμή εκτοξεύεται στα 1.060 λίτρα.

Κάτω από το καπό θα υπάρχουν αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης Puretech και πετρελαίου BlueHDi. Η ισχύς μεταφέρεται μόνο στους εμπρός τροχούς, όπως και στην πρώτη γενιά, αλλά διατίθεται και το σύστημα Advance Grip Control που αποτελείται από 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, Normal, Snow, Mud, Sand και ESP off. Όλες οι εκδόσεις έρχονται με σημαντικά αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας και άνεσης.

 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 3 Video

Χρηματοδότηση

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
65
GOCAR Magazine #65

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

Δοκιμές