Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
LP 640 coupe475.000 € 6403,421,34951.750
LP 640 Roadster510.700 € 6403,422,05001.775
Τιμή από 475.000 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR6.5 LP 640

Ταυτότητα

Όταν μιλάμε για ένα από τα πιο γρήγορα και εντυπωσιακά supercar που έχουν παραχθεί, οι λέξεις φαντάζουν λίγες.

Απίστευτα όμορφη, απίστευτα μυώδης, απίστευτα γρήγορη. Η Murcielago προκαλεί δέος με το όνομα της και μόνο. Ένα αυτοκίνητο για λίγους, καθώς παράγεται κατόπιν παραγγελίας και για πολύ καλούς πελάτες με «φουσκωμένα» πορτοφόλια. Η τιμή της δεν είναι ανακοινώσιμη από την Lamborghini, όπως και των περισσοτέρων supercars, ωστόσο κοστίζει περίπου 400.000 ευρώ.

Σχεδίαση-Χώροι
Από όποια πλευρά και αν παρατηρήσεις την Murcielago, μένεις με το στόμα ανοιχτό με το μοναδικό αεροδυναμικό σχεδιασμό της. Το αμάξωμα και το πλαίσιο όπως καθενός supercar που σέβεται τον εαυτό του είναι κατασκευασμένα από ελαφρά κράματα μετάλλων και ίνες άνθρακα. Οι τεράστιοι προφυλακτήρες μπροστά και πίσω, η ενσωματωμένη απόληξη της εξάτμισης στον διαχύτη και το μεγάλο άνοιγμα στην αριστερή πλαϊνή πλευρά του αμαξώματος για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, δίνουν το στίγμα ενός υπεραυτοκινήτου. Το κάλυμμα του τελευταίου, περιβάλλεται με γυαλί για όσους του επιθυμούν. Ο σχεδιασμός των εξωτερικών και των υαλοκαθαριστήρων συμβάλλουν σημαντικά στην αεροδυναμική του οχήματος. Τα χαρακτηριστικά πίσω φώτα, αποκαλύπτουν την ταυτότητα του μοντέλου ακόμα και τη νύχτα, καθώς επίσης οι ζάντες “Hermera” των 18΄΄. Για την Murcielago LP640 διατίθενται διαφόρων διαστάσεων ελαστικά Pirelli ειδικά εξελιγμένα γι αυτή.  Έτσι, για σπορ χρήση και ειδικά για πίστες, υπάρχουν τα αγωνιστικού τύπου Pirelli P Zero Corsa και για χειμερινές μετακινήσεις τα P Sottozero. Τραβώντας τις πόρτες, με το άνοιγμα προς τα πάνω, σαν ψαλίδι, αναδεικνύεται ο εσωτερικός διαστημικός κόσμος της. Τα μπάκετ καθίσματα με την δερμάτινη επένδυση και τις χαρακτηριστικές ραφές, που υιοθετούναται επίσης στις πόρτες αλλά και στο χώρο μεταξύ των καθισμάτων  δίνουν μια μοναδική αίσθηση πολυτελείας. Το τιμόνι με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του, τα πεντάλ και ο μοχλός ταχυτήτων, προκαλούν τον οδηγό με την ιδιαίτερότητα τους. Το ταμπλό διαθέτει όλες τις ενδείξεις που απαιτούνται. Μία οθόνη 6,5΄΄ κυριαρχεί στην κεντρική κονσόλα που είναι ελαφρώς στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού. , Χάρη στο πρόγραμμα “Privilegio” της Lamborghini, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να προσαρμόσει το αυτοκίνητο στις δικές του ανάγκες και επιθυμίες.

Τεχνολογία

O θηριώδης κινητήρας V12 των 6,5 λίτρων, αποδίδει 640 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 660 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις φυσικά είναι εκρηκτικές, με την  Murcielago LP640 να επιταχύνεται από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4΄΄ με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 340 χλμ./ώρα.  Συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο, ενώ διαθέσιμο κατά παραγγελία είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων “e-gear” της Lamborghini, το οποίο μάλιστα, περιλαμβάνει τη λειτουργία επιτάχυνσης “Thrust”. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, κατανέμει την κίνηση 42-58 εμπρός-πίσω, ωστόσο σε ακραίες συνθήκες η αναλογία μπορεί να είναι και 100-0 ή το αντίστροφο. ‘Ολες οι λειτουργίες του κινητήρα και του αυτοκινήτου γενικότερα, περνούν από μία δορυφορική και τρεις κεντρικές μονάδες ελέγχου. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αυτοαεριζόμενους δίσκους διαστάσεων 380 mm x 34 mm εμπρός με οκταπίστονες δαγκάνες και 355 mm x 32 mm πίσω με τετραπίστονες. Προαιρετικά διατίθενται ανθρακοκεραμικά δισκόφρενα διαστάσεων 380 mm x 36 mm με εξαπίστονες δαγκάνες. Το τετρακάναλο ABS περιλαμβάνει ηλεκτρονικό έλεγχο φρεναρίσματος (DRP) και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS).

Στο δρόμο

Το αυτοκίνητο αυτό δεν είναι για να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους… μεταφορικά φυσικά.  Με πλάτος 2.058 μέτρα ίσα που χωράει στην λωρίδα κυκλοφορίας. Οι οδηγοί των υπόλοιπων αυτοκινήτων και μόνο που το αντικρίζουν τραβούν το τιμόνι προς την αντίθετη φορά για αποφύγουν να βρεθούν δίπλα του. Ένα απλό πάτημα το γκαζιού αρκεί για να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, να αφήσει ένα σύννεφο καπνού πίσω της και να εξαφανιστεί. Στον αυτοκινητόδρομο, τα 250χλμ/ώρα έρχονται πριν καν το καταλάβει ο οδηγός, με την κατευθυντικότητα και το κράτημα να σε κάνουν να νομίζεις ότι είσαι γατζωμένος στην άσφαλτο. Το τιμόνι είναι βαρύ και απόλυτα ζυγισμένο, υπακούοντας απόλυτα στις εντολές του οδηγού. Στις στροφές θαρρείς και στρίβει πριν καν κινήσεις το τιμόνι, λες και το κάνει μόνο του για να σε εντυπωσιάσει. Το κιβώτιο με τους διακόπτες στο τιμόνι αλλάζουν τις σχέσεις σε χρόνους F1 και με ζηλευτή ακρίβεια με ένα απλό άγγιγμα και στα κατεβάσματα…ο ήχος νομίζεις ότι είναι μελωδία. Η ακρίβεια από την πλευρά του οδηγού πρέπει να είναι απόλυτη όμως, γιατί αυτό το «θηρίο» δεν συγχωρεί τα λάθη. Τα φρένα είναι σωστές άγκυρες που σε φέρνουν πιο κοντά με αυτό, σε κάνουν ένα με αυτό, καθώς οι ζώνες του σου ασκούν μια δύναμη πολλαπλάσια του βάρους σου, σε μια θέση αριστούργημα.

Συμπέρασμα

H Lamborghini Murcielago LP640 δεν είναι ένα απλό αυτοκίνητο. Λίγοι άνθρωποι έχουν τη χαρά να το οδηγούν και πολλοί να το θαυμάζουν. Ωστόσο και μόνο μια ματιά πάνω του αρκεί για να σε κάνει να το ερωτευτείς.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: —

• Προκαταβολή: — ,Δόσεις: —, Επιτόκιο: —