Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
LP 550-2 Valentino Balboni237.200 € 5503,913,33151.380
LP 560-4 Coupe 301.000 € 5603,714,03271.500
LP 560-4 Spyder335.000 € 5604,014,03301.640
Τιμή από 237.200 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR5.0 Superleggera

Ταυτότητα

Η Gallardo  είναι ένα γνήσιο υπερ-αυτοκίνητο, για λίγα και έμπειρα χέρια που ξέρουν να χειριστούν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ…

Η Gallardo είναι ένα από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα της Lamborghini, με την LP560-4 να είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της. Η ιταλική μάρκα ουσιαστικά σημειώνει 10πλάσιες πωλήσεις από την εποχή που ανέλαβε την τύχη της η Audi. O κωδικός LP560-4, συμβολίζει όπως και στη μεγαλύτερη Murciélago τη θέση του κινητήρα (πίσω και διαμήκης), την ισχύ της (560 ίπποι) και τη μετάδοση (μόνιμη τετρακίνηση).

Σχεδίαση-Χώροι

Όπως όλες οι Lamborghini, έτσι και αυτή χαρακτηρίζεται από το ιδιαίτερο και αεροδυναμικό αμάξωμα. Άκρως επιθετική με έντονους μυς και νεύρα, η Gallardo LP560 σαγηνεύει τα βλέμματα. Οι εισαγωγές αέρα εμπρός και το εντυπωσιακό πίσω τμήμα με τα μεγάλα φώτα και το ογκό του, εντυπωσιάζουν και δίνουν την απαραιτήτη δυναμική. Η επιθετική σχεδίαση αποκαλύπτεται και από τους προβολείς Bi-Xenon και τα LED, που προέρχονται από το concept της Miura, με τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης και τον διαχύτη να ολοκληρώνουν την εικόνα. Όπως και στη Superleggera, έτσι και στην LP560 ένα διάφανο κάλυμμα αποκαλύπτει τον κινητήρα.

Ο εσωτερικός χώρος δεν διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, όντας σπορ αλλά και πολυτελής. Η ποιότητας κατασκευής βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, με τις δερμάτινες επενδύσεις σε καθίσματα και ταμπλό να είναι άψογες. Οι ραφές δίνουν ένα παραπάνω τόνο πολυτέλειας, με το τιμόνι και τον ιδιαίτερο μοχλό ταχυτήτων να κλέβουν τις εντυπώσεις. Η Spyder δεν είναι απλά μια ανοικτή έκδοση της coupe αλλά ένα νέο μοντέλο. Έχει δεχθεί πολλές επιρροές στις αναλογίες του, από την αεροναυπηγική. Περιλαμβάνει ένα μοναδικό σύστημα για την υφασμάτινη οροφή, καθώς ανοίγει και κλείνει μέσω δύο μπουτόν που βρίσκονται στο κέντρο του ταμπλό σε μόλις 20 δευτερόλεπτα. Το ηλεκτρονικό σύστημα “CAN-BUS” ελέγχει τη λειτουργία της, ενώ ο χώρος του κινητήρα χρησιμοποιείται για να αποθηκεύσει την αναδιπλούμενη οροφή. Το πίσω τζάμι μετακινείται αυτόματα όσο η οροφή λειτουργεί.

Τεχνολογία

Η καρδιά της Lamborghini Gallardo LP560-4 είναι ο V10 κινητήρας 5.200 κ.εκ. που αποδίδει 560 PS στις 8000 rpm και 550 Nm ροπής. Διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού, σχέση συμπίεσης 12,5:1 και μεταβλητό χρονισμό και για τους 4 συνολικά εκκεντροφόρους. Το βάρος της φθάνει τα 1.550 κιλά, ωστόσο αυτό δεν πτοεί τις επιδόσεις, με τα 0-100 km/h να έρχονται σε 3,7 sec και τα 0-200 km/h σε 11,8 sec. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 325 km/h.

Παράλληλα ο άμεσος ψεκασμός έχει βελτιώσει εκτός από τη λειτουργία του κινητήρα τόσο τις εκπομπές ρύπων όσο και την κατανάλωση με την μέση να είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή στα 15 lt/100 km. Οι 560 ίπποι καταλήγουν στους τέσσερις τροχούς μέσω του κλασικού 6τάχυτου κιβωτίου των άλλων εκδόσεων, ενώ προαιρετικά διατίθεται και το ημιαυτόματο «E-gear» με το μειωμένο βάρος και τις πιο γρήγορες αλλαγές των σχέσεων κατά 40%. Στην Gallardo Spyder η τελική ταχύτητα φθάνει τα 324 km/h όταν η οροφή είναι κλειστή και τα 307 km/h όταν είναι ανοικτή, ενώ για να καλύψει τα 0-100 km/h χρειάζεται μόλις 4 δευτερόλεπτα.

Στο δρόμο

Ο οδηγός από την στιγμή που θα καθίσει στο μπάκετ, νιώθει ότι βρίσκεται μπροστά σε μια πολεμική μηχανή. Η αίσθηση που δίνει αυτό το αυτοκίνητο είναι μοναδική, αφού νιώθεις ότι γίνεσαι ένα με τον δρόμο, λόγω του πολύ χαμηλού ύψους της. Βάζοντας σε λειτουργία τον κινητήρα, μόλις που ακούγεται στο ρελαντί, αλλά πατώντας το γκάζι και περνώντας τις 3.000 rpm, μεταμορφώνεται και αρχίζει να ουρλιάζει μοναδικά.

Η ακαμψία του αλουμινένιου χωροδικτυώματος και η ανάρτηση -διπλά ψαλίδια μπροστά και πίσω- δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να βρει καταρχήν τα δικά του όρια και στη συνέχεια να δει με αυτοσυγκράτηση ποια είναι αυτά του αυτοκινήτου. Επιταχύνεται κολασμένα και επιβραδύνει εντυπωσιακά χάρη στα εμπρός 8πίστονα δισκόφρενα της Brembo διαμέτρου 365 mm -τα πίσω είναι 4πίστονα 356 mm. Η ζώνη κολάει στο σώμα του οδηγού αφού η δύναμη που ασκείται σε απότομο φρενάρισμα είναι απίστευτη.

Το τιμόνι είναι ξυράφι και αρκεί μια μικρή κίνηση για να αλλάξεις λωρίδα, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση στην απόκριση. Στην εθνική οδό καταπίνει τα χιλιόμετρα με μοναδική άνεση και προσπερνάει σαν άνεμος, αν και αυτό δεν χρειάζεται αφού όσοι προλαβαίνουν και την βλέπουν από τον καθρέφτη τους ανοίγουν το δρόμο. Πολύ πιο εύκολα πτοείται ο οδηγός παρά η Gallardo. Στρίβει με απόλυτη ακρίβεια και σταθερότητα, παίζοντας με τα όρια του οδηγού. Σε αυτό συμβάλλει και η μόνιμη τετρακίνηση που σε κανονικές συνθήκες μεταδίδει το 70% της ροπής στους πίσω τροχούς, καθώς και το μπλοκέ πίσω διαφορικό.

Συμπέρασμα

Όπως θέλουν να τονίζουν και οι άνθρωποι της Lamborghini, όλα τα μοντέλα τους, έτσι και αυτό απευθύνεται σε λίγους, αλλά καλούς πελάτες. Σε όσους θέλουν να είναι μοναδικοί και ανήκουν στην «μικρή οικογένεια των κακών παιδιών» της μάρκας.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: —

• Προκαταβολή: — ,Δόσεις: —, Επιτόκιο: —