• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.0 EcoBoost 95 PS Connected 15.671 €9510,94,1941.164
1.0 EcoBoost 125 PS Titanium17.216 €1259,44,2961.164
1.0 EcoBoost 125 PS ST-Line17.400 €1259,44,2961.164
1.0 EcoBoost 125 PS Connected Auto17.423 €1259,94,61040
1.0 EcoBoost 125 PS Titanium Auto19.994 €1259,94,61040
1.0 EcoBoost 155 PS ST-Line mHEV20.498 €1558,94,0920
1.0 EcoBoost 125 PS Vignale22.160 €12510,04,2961.164
1.0 EcoBoost 155 PS Vignale mHEV23.516 €1558,94,0920
1.0 EcoBoost 125 PS Vignale Auto25.256 €1259,94,61040
1.1 75 PS Trend14.604 €7514,54,01021.152
1.5 TDCi 85 PS Connected 16.438 €8512,43,5961.206
1.5 TDCi 85 PS Titanium17.696 €8512,43,5961.206
Τιμή από 14.604 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.0 Ecoboost 125 PS
Euro NCAP

Ταυτότητα

Η μοντέρνα του εμφάνιση, οι αποδοτικοί κινητήρες, το σύγχρονο εσωτερικό και η προηγμένη τεχνολογία είναι μερικοί από τους παράγοντες που συντέλεσαν έτσι ώστε το νέο Ford Fiesta να αναδειχτεί “Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα” για το 2018. Ξεχωρίζει με τη κομψότητα και το δυναμισμό που εκπέμπει στο δρόμο, αλλά και με το εσωτερικό που διακρίνεται για την ποιότητα κατασκευής και τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Κυρίαρχο στοιχείο στην καμπίνα είναι η οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment Ford SYNC 3, το οποίο σου επιτρέπει να είσαι πάντα συνδεδεμένος, να ελέγχεις το smartphone σου μέσω Apple CarPlay, τη μουσική, το σύστημα πλοήγησης και τον κλιματισμό. Την ψυχαγωγία απογειώνει το νέο σύστημα ήχου B&O PLAY, το ισχυρότερο της κατηγορίας με συνολική ισχύ 675 watt, δέκα ηχεία, subwoofer στο χώρο αποσκευών και ένα κεντρικό ηχείο στο πάνω τμήμα του ταμπλό.

Αν όμως κάτι διέκρινε πάντα το σουπερμίνι της Ford, αυτό είναι η κορυφαία οδηγική εμπειρία. Το νέο Fiesta εξακολουθεί να είναι το σημείο αναφοράς της κατηγορίας σε αυτό τον τομέα, συνεχίζοντας την εξαιρετική παράδοση της μάρκας. Σε αυτό βέβαια συμβάλλουν και οι προηγμένοι κινητήρες.

 

Κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας

Έμφαση στο νέο Ford Fiesta δίνεται και στην ασφάλεια, για την οποία φροντίζουν προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού που βασίζονται σε δύο κάμερες, τρία ραντάρ και 12 αισθητήρες υπερήχων, που μπορούν να παρακολουθούν τα πάντα περιμετρικά του οχήματος, αλλά και να σκανάρουν το δρόμο μπροστά σε απόσταση 130 m. Ο μακρύς κατάλογος των προσφερόμενων συστημάτων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων Υποβοήθηση Στάθμευσης και Αναχώρησης από Θέση Στάθμευσης (για παράλληλο και κάθετο παρκάρισμα), Αναγνώριση Οδικής Σήμανσης, Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας, Έλεγχο Επαγρύπνησης του Οδηγού, Αυτόματη Εναλλαγή Μικρής / Μεγάλης Σκάλας Προβολέων, Υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης και Αναγνώριση πεζών.

 

Πολυσυλλεκτική γκάμα

Όλα τα παραπάνω είναι στοιχεία που συναντώνται σε κάθε Fiesta, όποια έκδοση κι αν επιλέξει κανείς από την ευρεία γκάμα του μοντέλου: 3θυρο ή 5θυρο με επίπεδο εξοπλισμού Trend, Business και Titanium. Για τους πιο απαιτητικούς σε ανέσεις, η έκδοση Vignale προσφέρει πρωτόγνωρη για την κατηγορία αύρα πολυτέλειας με στοιχεία όπως τα ημιδερμάτινα καθίσματα με το εξάγωνο μοτίβο και το μαλακό δέρμα που καλύπτει το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Στους λάτρεις της δυναμικής οδήγησης η έκδοση ST-Line προσφέρει ακόμη πιο δυναμική εμφάνιση, πιο σφικτή ανάρτηση και σπορ πινελιές στο εσωτερικό. Για κορυφαίες επιδόσεις και οδηγική απόλαυση, μέσα στο καλοκαίρι υπάρχει το Ford Fiesta ST με τον πανίσχυρο 1.5 EcoBoost των 200 ίππων, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και Launch Control. Αλλά και για όσους αναζητούν περιπέτεια, το Fiesta Active ξεχωρίζει με την crossover εμφάνιση, την ψηλότερη θέση οδήγησης, την ειδική ρύθμιση της ανάρτησης με υδραυλικούς αναστολείς στα εμπρός αμορτισέρ για ακόμη περισσότερη άνεση εκτός δρόμου και πλήρως απενεργοποιούμενο ESP με 3 επιλέξιμα προφίλ: Normal, Eco και Slippery.

 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 8 Video

Χρηματοδότηση

Επιτόκιο 1% - 5,99% προκαταβολή 0% έως 12-84 μήνες
POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
82
GOCAR Magazine #82

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

Δοκιμές