• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
30 TFSI22.430 €11610,15,11181.280
30 TFSI DESIGN27.450 €11610,15,11181.280
30 TFSI SPORT 27.450 €11610,15,11181.280
35 TFSI27.930 €1508,55,41241.340
35 TFSI S tronic31.710 €1508,55,21191.365
35 TFSI DESIGN32.280 €1508,55,41241.340
35 TFSI SPORT32.280 €1508,55,41241.340
35 TFSI S tronic DESIGN34.290 €1508,55,21191.365
35 TFSI S tronic SPORT34.290 €1508,55,21191.365
30 TDI Business22.550 €11610,34,61221.420
30 TDI Business Stronic27.990 €11610,54,51181.435
30 TDI DESIGN 32.280 €11610,34,61221.420
30 TDI SPORT 32.280 €11610,34,61221.420
30 TDI Stronic DESIGN34.290 €11610,54,51181.435
30 TDI Stronic SPORT34.290 €11610,54,51181.435
35 TDI quattro Stronic36.820 €1508,15,11341.550
35 TDI quattro Stronic DESIGN41.310 €1508,15,11341.550
35 TDI quattro Stronic SPORT41.310 €1508,15,11341.550
Τιμή από 22.430 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR30 TFSI
Euro NCAP

Ταυτότητα

Το νέο Audi Q2 έρχεται να τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας των SUV της γερμανικής φίρμας. Με μαζεμένες διαστάσεις αλλά αξιόλογους χώρους, μικρούς κινητήρες που ταιριάζουν γάντι στην ελληνική πραγματικότητα και οδική συμπεριφορά που τιμά το σήμα της εταιρείας του, έχει αρκετά ατού για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του και όχι μόνο, αφού μπορεί να κλέψει κοινό και από άλλες πιο παραδοσιακές.

 

ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Η γωνιώδης προσέγγιση σήμα κατατεθέν της Audi πέρασε και στο Q2 χαρίζοντάς του άμεσα αναγνωρίσιμο σχήμα και τον δυναμισμό που περιμένεις από ένα crossover. Η μεγάλη εξάγωνη μάσκα με την ευμεγέθη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος και τα παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα με τα LED δημιουργούν σε συνδυασμό με το μεγάλο καπό μια επιθετική εμφάνιση όσον αφορά το εμπρός μέρος. Πίσω σε κερδίζει η διχρωμία στην τρίτη κολόνα - που ανήκει όμως στις πλουσιότερες εξοπλιστικά εκδόσεις - και οι γυμνασμένοι… ώμοι του.

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΧΩΡΟΙ

Με compact διαστάσεις το Audi Q2 μπορεί να βολευτεί ακόμα και στα στενά της πόλης, αλλά παράλληλα είναι ικανό να φιλοξενήσει και όλη την οικογένεια με τις αποσκευές τους με όγκο που φτάνει τα 405 λίτρα. Το μήκος του περιορίζεται στα 4,19 m, με το πλάτος του να είναι 1,79 m, το ύψος του 1,51 m και το μεταξόνιο 2,6 m. Οι διστάσεις του αυτομάτως το κατατάσσουν στην κατηγορία των crossover, χωρίς ωστόσο να προϊδεάζουν για τους διαθέσιμους χώρους που είναι περισσότερο από ικανοποιητικοί.

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Η σχεδίαση στο εσωτερικό είναι λιτή με παραστάσεις από το αδελφό μοντέλο A3. Πολύ καλή είναι η ποιότητα και η εργονομία, όπως επίσης το επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με την έκδοση και τις ανάγκες. Στα έξτρα θα βρείτε το virtual cockpit ή αλλιώς τον ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος συνδυάζεται με head up display που προβάλει πληροφορίες εμπρός από το οπτικό πεδίου του οδηγού. Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη πολυμέσων παρέχει δυνατότητες σύνδεσης με όλα τα «έξυπνα» τηλέφωνα, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και ως Wi-Fi hotspot για να συνδέονται όλοι στο διαδίκτυο. Φυσικά στα έξτρα θα βρείτε και κορυφαίας πιστότητας ηχοσύστημα με ηχεία της Bang & Olufsen.

 

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Η γκάμα κινητήρων του νέου Audi Q2 ταιριάζει γάντι με την ελληνική πραγματικότητα. Στη βάση του τοποθετείται ο μικρός 3κύλινδρος τούρμπο 1.000άρης βενζίνης, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 116 ίππους. Δίπλα του ο επίσης ενδιαφέρον για την Ελλάδα 4κύλινδρος 1.4 TFSI με 150 ίππους και σύστημα CoD απενεργοποίησης κυλίνδρων για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Πιο πάνω ο 2λιτρος TFSI βενζίνης επίσης με 190 ίππους. Στους diesel ο 1.6 TDI με 116 ίππους αναλαμβάνει ρόλο βασικού, με τον 2λιτρο TDI με απόδοση 150 και 190 ίππους ανάλογα με την έκδοση να συμπληρώνει τη γκάμα. Για τη μετάδοση φροντίζει ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ή ένα αυτόματο 7άρι S Tronic διπλού συμπλέκτη. Η κίνηση περνάει στους εμπρός τροχούς, ενώ τετρακίνητα είναι μόνο τα μεγάλα 2λιτρα diesel.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 4 Video

Χρηματοδότηση

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
82
GOCAR Magazine #82

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

Δοκιμές