Νέο Ford Focus

Παγκόσμιο Focus

  • -
  • -

Την πρώτη του εμφάνιση έκανε το νέο Focus, στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. Πρόκειται για την τρίτη γενιά του ιδιαίτερα επιτυχημένου εμπορικά μοντέλου, η οποία αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής των "παγκόσμιων" οχημάτων της Ford, ακολουθώντας σε επίπεδο σχεδιασμού τουλάχιστον, το πρόσφατο παράδειγμα του Fiesta.

 

Οι ομοιότητες μεταξύ των δύο σχεδιάσεων είναι κάτι παραπάνω από σαφείς, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τα φωτιστικά σώματα στο εμπρός και στο πίσω μέρος, όπου η οροφή έρχεται να καταλήξει με το ίδιο χαρακτηριστικό τρόπο. Ανάλογες είναι και οι αναφορές στο εσωτερικό του αυτοκινήτου όπου η εικόνα, τόσο στην σχεδίαση του ταμπλό όσο και στην επιλογή των υποσυστημάτων θυμίζει έντονα το «αδελφάκι» του Focus. Εκεί που αρχίζουν να διαχωρίζονται τα πράγματα είναι σε τομείς όπου το μικρομεσαίο της Ford οφείλει αν μη τι άλλο να είναι καλύτερο. Πρώτα από όλα στους χώρους όπου είναι ξεκάθαρο ότι θα έχουμε να κάνουμε με μια από τις κορυφαίες προτάσεις στην κατηγορία, στην ποιότητα των υλικών και της κατασκευής, αλλά και βέβαια στα δυναμικά χαρακτηριστικά που παραδοσιακά αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά του Focus. Σχετικά με το τελευταίο αξίζει να αναφερθεί η ανασχεδιασμένη πίσω ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων και η τοποθέτηση νέων υπό-πλαισίων και στους δύο άξονες. Το πλαίσιο έχει ενισχυθεί με την χρήση νέων κραμάτων χάλυβα υψηλής ανθεκτικότητας γεγονός που έχει οδηγήσει στην αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας κατά 25% χωρίς σημαντική επιβάρυνση στο βάρος.

 

Περνώντας στα μηχανικά μέρη συναντάμε τους νέους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν 180 ίππους από τα 1,6 λίτρα, ενώ ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός επίσης άμεσου ψεκασμού κατά την Ford  έχει φτάσει στους 165 ίππους με ένα όφελος 10% στην κατανάλωση. Στα σημαντικά στοιχεία του νέου μοντέλου θα είναι επίσης το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που υπόσχεται ομαλότατες και ιδιαίτερα γρήγορες αλλαγές, το νέο σύστημα διεύθυνσης το οποίο απέκτησε πλέον ηλεκτρική υποβοήθηση και το "Dynamic Cornering Control". Ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ισχύος που θα μεταφέρει το μεγαλύτερο ποσοστό της δύναμης στον τροχό την καλύτερη πρόσφυση. Αν ήδη σας έχει ανοίξει η όρεξη για το νέο Focus να σημειώσουμε ότι η παραγωγή του θα ξεκινήσει προς το τέλος της χρονιάς και η διάθεση του κάπου στην αρχή της επόμενης.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...