Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
6.2 V8 Adventure auto101.000 € 3987,817,44123.015
6.2 V8 Luxury auto106.990 € 3987,817,44123.015
Τιμή από 101.000 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR6.2

Ταυτότητα

Με τεράστιες διαστάσεις και ακόμα πιο τεράστιες δυνατότητες εκτός δρόμου, το Hummer H2 εντυπωσιάζει με τον «ισοπεδωτικό» χαρακτήρα του

Με θηριώδης διαστάσεις, εκτός δρόμου ικανότητες που δύσκολα συναντάς σε πολιτική κατασκευή και το στίγμα του στρατιωτικού οχήματος, το Hummer H2 απλώς προκαλεί επί ελληνικού εδάφους. Τι και αν λίγοι θα χρειαστούν ποτέ τις πραγματικές δυνατότητες, η κατοχή και η χρήση ενός H2 παραμένει διαδικασία που προσφέρει από κύρος μέχρι οδηγική υπεροψία.

Σχεδίαση-Χώροι

Διατηρώντας τις βασικές γραμμές από το στρατιωτικό αδελφό H1, η έκδοση H2 είναι σχεδιασμένη στο ίδιο μήκος κύματος. Τετράγωνες γραμμές και μεγάλες επίπεδες επιφάνειες χαρακτηρίζουν σχεδιαστικά το Hummer. Δεν είναι ότι πιο εκλεπτυσμένο, με το αισθητικό κριτήριο της δύσης να απέχει εδώ και χρόνια από την φινέτσα των Ευρωπαίων. Το μήκος του H2 φθάνει τα 4.820 mm, το πλάτος είναι 2.063 mm, ενώ το μεταξόνιο αγγίζει 3.118 mm. Στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής είναι αποδεκτή, ειδικά αν την συνδυάσεις με την αμερικάνικη εργονομία και τη γενικότερη συντηρητική σχεδίαση. Ο οδηγός κάθεται σε μια θέση οδήγησης που θυμίζει αρκετά φορτηγό, ενώ η απόσταση που τον χωρίζει από τον συνοδηγό είναι σεβαστή. Η περιμετρική ορατότητα από τα μικρά παράθυρα δεν είναι και η καλύτερη. Οι πίσω επιβάτες δεν διαθέτουν και ιδιαίτερη ευρυχωρία για το μέγεθος του H2, με το περιορισμένο ύψος να δυσχεραίνει την κατάσταση. Ο χώρος αποσκευών θα ήταν πραγματικά τεράστιος, αν μέσω σε αυτόν δεν βρισκόταν ο γιγαντιαίος εφεδρικός τροχός διαστάσεων 315/70/R17. Ο εξοπλισμός πάντως είναι αρκετά πλούσιος, με όλα τα απαραίτητα gadget που χαρακτηρίζουν μια πολυτελή κατασκευή.

Τεχνολογία

Πηγή δύναμης για το H2 είναι ο θηριώδης V8 Vortec των 6.0 lt ο οποίος παράγει 325 PS και 488 Nm ροπής στις 4.000 rpm. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής το οποίο διαθέτει 4 σχέσεις. Το H2 εξοπλίζεται με μόνιμη τετρακίνηση με τρία διαφορικά, με δυνατότητα «κλειδώματος» του πίσω και του κεντρικού και κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού με σχέση μετάδοσης 2,64:1. Επίσης η πίσω ανάρτηση αποτελείται από  άκαμπτο άξονα με ράβδο Πανάρ και προαιρετικά σύστημα self-leveling (διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος) με αερόσουστες, ενώ μπροστά διαθέτει διπλά ψαλίδια με ράβδους στρέψης και αντιστρεπτική ράβδο.  Το ύψος από το έδαφος φθάνει έως και 257mm, με το συνολικό βάρος της κατασκευής να είναι 2.900+ kg.

Στο δρόμο

Κινούμενο στην άσφαλτο το Hummer τραβά σχεδόν όλα τα βλέμματα πάνω του. Ο μεγάλος όγκος αποδεικνύεται τροχοπέδη για του ελιγμούς στην πόλη, παρόλο που το υδραυλικό τιμόνι με τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια «κόβει» όντας γρήγορο με τρεις στροφές από άκρη σε άκρη. Η διάμετρος στροφής φτάνει τα 13,2 m. Η ανάρτηση ισοπεδώνει σχεδόν τα πάντα, αψηφώντας σχεδόν οτιδήποτε μπορεί να συναντήσει κανείς, σε κάθε είδους δρόμο. Ανεβάζοντας ρυθμό, οι πλεύσεις τις ανάρτησης σε συνδυασμό με το πίσω άκαμπτο άξονα και το μεγάλο βάρος επιβάλλουν σαφώς προσοχή. Σε δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες η ροπή του κινητήρα, η ύπαρξη κοντών σχέσεων και οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, σε βοηθούν να ξεπεράσεις σχεδόν οποιαδήποτε δυσκολία.

Συμπέρασμα

Χαρίζοντας κύρος και εν μέρει κοινωνική καταξίωση το H2 λειτουργεί ελαφρώς αντίστροφα στον πραγματικό σχεδιασμό του. Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του είναι δεδομένες, με τον σχετικά αντί-οικολογικό χαρακτήρα του να προβληματίζει στις μέρες μας. Η υψηλή και λόγω κυβισμού τιμή κτήσης στην χώρα μας συνοδεύεται από μια υψηλή κατανάλωση καυσίμου, χωρίς να μπορείς να παραβλέψει κανείς την δύσκολη οδήγηση σε δρόμους μικρότερους των δύο λωρίδων. Όλα τα παραπάνω βέβαια δεν είναι ικανά πολλές φορές να κόψουν την λαχτάρα για τον ξεχωριστό χαρακτήρα ενός Hummer, ειδικά αν το κριτήριο του κόστους απόκτησης και χρήσης δεν απασχολεί ιδιαίτερα, τον ιδιοκτήτη του.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: GMAC Bank

• Προκαταβολή: 0%,έως 35%, Δόσεις: έως 36, Επιτόκιο: 9,95%

• Προκαταβολή: 0%,έως 35%, Δόσεις: άνω των 36, Επιτόκιο: 9,45%

• Προκαταβολή: 35%, Δόσεις: έως 36, Επιτόκιο: 10,35%

• Προκαταβολή: 35%, Δόσεις: άνω 36, Επιτόκιο: 9,85%