Audi A5 1.8 TFSI

Με κυβισμό 1.8 λίτρων και την γεύση επιτυχίας ενός σημερινού Audi, το A5 βρίσκει δύσκολα εμπόδια στο δρόμο του

  • -
  • -
Ισχύς177 PS
Ροπή320 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h7,9 sec
Μέση κατανάλωση6,0 lt/100km
Εκπομπές CO2142 gr/km
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Χαρακτήρας Audi, σε ένα καλαίσθητο coupe που ικανοποιεί με μαεστρία το κοινό του

γλυκά
  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Λειτουργία κινητήρα
  • Ποιότητα κατασκευής
ξινά
  • Τιμή
  • Βάρος
απόψεις

Μπορεί να έχει κλείσει πενταετία από τη δημιουργία του coupe 2+2 και να μεσολάβησε ένα μικρής έκτασης facelift πέρσι με ανασχεδιασμένα φανάρια και προφυλακτήρες, ωστόσο το μεγάλο όπλο της Audiεξακολουθεί να είναι η εμφάνιση του Α5. Οι κλασάτες γραμμές και η κατασκευαστική αρτιότητα, μπαίνουν στο πρώτο πλάνο, όμως αναμφίβολα οι τετρακίνητες εκδόσεις είναι αυτές που ταιριάζουν καλύτερα στο χαρακτήρα του μοντέλου.

Βασίλης Παπαδόπουλος

Ποικιλία στη γκάμα της Audi, αφού τα μοντέλα πέφτουν βροχή αν μπορείς να ανταπεξέρθεις στον τιμοκατάλογο της παλέτας του γερμανού κατασκευαστή. Το Audi A5 εκφράζει από το 2007 τις coupe προσδοκίες της Audi, δείχνοντας ενδιαφέρον στο εταιρικό design και την ευπρόσδεκτη στο αγοραστικό κοινό λειτουργικότητα ενός σύγχρονου Audi. Η βασική έκδοση των 1,8 λίτρων, δεν απαιτεί συμβιβασμούς, αφού καταφέρνει να διαχειριστεί τον ενθουσιασμό που προκύπτει από την εμφάνιση του αυτοκινήτου

 

Πλανήτης Audi

Διαφέρει και αρέσει το παρουσιαστικό του Audi A5, που έχει χαρακτήρα αλλά αφομοιώνει άψογα την κουλτούρα των σύγχρονων μοντέλων της γερμανικής εταιρείας. Άψογα δοσμένη η εταιρική ταυτότητα, τονίζει την coupe αισθητική, δημιουργώντας ένα ομοιογενές εύπεπτο αποτέλεσμα που εκπέμπει σε κάθε περίπτωση κύρος. Το μεταξόνιο εντυπωσιάζει με τα 2751 mm και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα εσωτερικό περιβάλλον που θα προσφέρει ευρυχωρία και άνεση. Οι δύο εμπρός επιβάτες απολαμβάνουν άπλετο χώρο, ενώ πίσω ο coupe 2+2 χαρακτήρας απαιτεί κάποιες παραχωρήσεις, κυρίως στον προσφερόμενο χώρο για τα κεφάλια. Πληθωρικός ο χώρος για τις αποσκευές, με χωρητικότητα 455 lt, μπορεί να μεταφέρει την «πραμάτια» τεσσάρων επιβατών. Η σχεδίαση του ταμπλό και η εργονομία ακολουθούν το γνώριμο περιβάλλον κάθε πρόσφατου Audi, χωρίς σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα να εξάπτει τη φαντασία. Ποιότητα κατασκευής και προσοχή στη λεπτομέρεια, μπλέκονται άριστα με σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού, σε ένα αποτέλεσμα που εντυπωσιάζει.

Ισορροπία επιτυχίας

Βολεύεσαι εύκολα στη θέση οδήγησης του A5, απολαμβάνοντας την σύνθεση ποιότητας κατασκευής και τεχνολογίας. Αν και μιλάμε για τη βασική έκδοση, ο 1,8 λίτρων κινητήρας TFSI προσπαθεί να σε πείσει για το αντίθετο. Στην πράξη 170 ίπποι και τα 320 Nm ροπής, εκπέμπουν  χαρακτήρα και σωστή αναλογία δύναμης στο τεμπεραμέντο του A5. Μπορεί στη ζυγαριά το A5 να φλερτάρει με τον 1,5 τόνο, η γραμμική λειτουργία του κινητήρα τα κρύβει έντεχνα, επιβεβαιώνοντας σε αίσθηση τα νούμερα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής: 0-100 km/h σε 7,9’’ και 230 km/h τελικής ταχύτητας. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο που συνοδεύει το ταλαντούχο μοτέρ, δουλεύει ικανοποιητικά, αν και σε επίπεδο αίσθησης θέλει βελτίωση. Η κατανάλωση σε μικτή διαδρομή με σβέλτο τέμπο, κυμαίνεται ανάμεσα στα 9,0 με 10,0 lt/100km.

Ποιότητα κύλισης και άνεση  έχουν μπολιαστεί στο πλαίσιο του A5. Η επιλογή των προγραμμάτων Drive Select (επεμβαίνει στην απόκριση του κινητήρα και το τιμόνι), το οποίο διαθέτει τέσσερα mode επιλογής: comfort, auto, efficiency και dynamic,  δίνει στον οδηγό την αίσθηση της κυριαρχίας στα τεκταινόμενα στο δρόμο. Αναλύοντας τα δεδομένα εν κινήσει με πιο ξεκάθαρα κριτήρια, το ταξίδι είναι το δυνατό στοιχείο του A5. Εκεί εκπληρώνει ιδανικά την αποστολή του, βοηθούμενο, από το ροπάτο και δυνατό μοτέρ, την ηχομόνωση και το στιβαρό πλαίσιο.

Επιλέγοντας πιο σπορ ρυθμό, το A5 αρχίζει δειλά δειλά να παρουσιάζει κάποιες αδυναμίες, κυρίως από τη συμπεριφορά του εμπρός μέρους. Εδώ η τετρακίνηση των μεγαλύτερων εκδόσεων θα βοηθούσε σημαντικά, αλλά στην εκδοχή με κίνηση εμπρός, περιμένεις πιο μεστή μεταφορά της δύναμης -στο αν μη τι άλλο γλιστερό- ελληνικό οδόστρωμα. Το τιμόνι – με ηλεκτρομηχανική κρεμαγιέρα- θα ικανοποιήσει το 90+% που θα ζήσουν με το A5, αλλά δεν κοιτά σε αισθηση τη σπορ πλευρά της οδήγησης. Γενικότερα, υπό πίεση, νιώθεις ότι το A5 χάνει ελαφρώς την ομοιογένεια, που προσφέρει απλόχερα σε πιο «τουριστικό» ρυθμό. Δυνατά φρένα και σωστά ρυθμισμένα ηλεκτρονικά, κάνουν την ασφαλή και ουδέτερη οδήγηση, μια καλοσκηνοθετημένη υπόθεση ρουτίνας.

συμπέρασμα

Εκπληρώνει ότι υπόσχεται το enty-level Audi A5 Coupe, προτάσσοντας τον εμπορικά πετυχημένο χαρακτήρα ενός σύγχρονου Audi. Δυνατός με εξαιρετικά γραμμική λειτουργία ο κινητήρας turbo των 1,8 λίτρων, κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα και ενισχύει το χαρακτήρα του μοντέλου. Σίγουρα δεν μιλάμε για το απόλυτο σπορ coupe, αλλά για ένα ποιοτικό σύνολο, που υπόσχεται άνεση, πολυτέλεια και κύρος στις σωστές αναλογίες! Η τιμή παραμένει υψηλή, αλλά ο ουσιαστικός με την απόδοση του κινητήρας των 1,8 λίτρων αντισταθμίζει το κόστος κτήσης

Audi A5 Coupe 2012

POLL

Τι ποσό θα δίνατε για να αγοράσετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Έως 20.000 ευρώ
  • 20.000-40.000 ευρώ
  • Δεν με απασχολεί το ποσό αλλά η αυτονομία
  • Χωρίς δίκτυο φόρτισης δεν σκοπεύω να αγοράσω ηλεκτρικό
70
GOCAR Magazine #70

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...