Peugeot 207 1.6 Sport 5d

Η έκδοση με τους 120 ίππους και τον 1600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα

  • -
  • -
Ισχύς120 PS
Ροπή160 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h9,6 sec
Μέση κατανάλωση6,1 lt/100km
Εκπομπές CO2145 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Σπορ όχι μόνο στα λόγια αλλά και στην πράξη. Το 207 είναι σε θέση να προσφέρει χαμόγελα, χωρίς να έχει γίνει η υπέρβαση από πλευράς χρημάτων. Οι 120 ίπποι αρκούν και η τεχνολογία Valvetronic διασφαλίζει ότι οι επιδόσεις δεν γίνονται σε βάρος της κατανάλωσης και των ρύπων.

γλυκά
  • Γραμμική απόδοση κινητήρα
  • Εμφάνιση
  • Τιμή (μετά τις προσφορές)
  • Εξοπλισμός βασικής έκδοσης
ξυνά
  • Επιλογέας ταχυτήτων
  • Τιμή (άνευ προσφοράς)
απόψεις
Πετυχημένο supermini με σύγχρονα χαρακτηριστικά και ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Ο 1.6 λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας, προσφέρει δύναμη στα πλαίσια των μοντέρνων 1.2 turbo εκδοχών. Ο επιλογέας ταχυτήτων αποτελεί το μεγαλύτερο «αγκάθι» εν κινήσει. Η πρακτικότητα και η ποιότητα κατασκευής ικανοποιούν.
Δημήτρης Παππάς

Πέντε χρόνια μετά την αρχική του παρουσίαση και αφού υπέστη ένα αισθητικό φρεσκάρισμα το 2009, το Peugeot 207 παραμένει ένα πετυχημένο supermini, με ιδιαίτερο χαρακτήρα και όμορφη σχεδίαση, που καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες. Η έκδοση με τους 120 ίππους και τον 1600άρη κινητήρα επιπλέον ικανοποιεί αυτούς που επιθυμούν σπορ χαρακτηριστικά και δεν μπορούν να κάνουν την οικονομική υπέρβαση για τις ισχυρότερες και πιο γρήγορες εκδοχές.

Εξ όνυχος τω λέοντα

Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων που κινεί την έκδοση 207 Sport είναι αυτός που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την BMW και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Εκπέμπει μόλις 145 gr CO2 ανά km και η μέση κατανάλωση που υπόσχεται σε συνθήκες μικτού κύκλου είναι 6,1l/100km. Με κυβισμό 1.598 κ.εκ. διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, αλλά και το πατενταρισμένο σύστημα Valvetronic της BMW το οποίο επιτρέπει τον δυναμικό έλεγχο του βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής, το οποίο στην πράξη καταργεί την πεταλούδα γκαζιού, η οποία στραγγαλίζει τη ροή του αέρα εισαγωγής στους κυλίνδρους, αυξάνοντας τις εσωτερικές τριβές κατά τη λειτουργία υπό μερικό φορτίο.

Η ευεργετική δράση του Valvetronic φαίνεται στον τρόπο απόκρισης στο γκάζι και στην ελαστικότητα. Το 206 Sport είναι ζωηρό και επιτρέπει απολαυστικές επιταχύνσεις εν κινήσει ειδικά όταν με 2α ή 3η σχέση στο κιβώτιο. Οι 120 ίπποι δείχνουν επαρκείς για τα σχεδόν 1200 κιλά του αμαξώματος, όμως τα 9,6 δευτερόλεπτα που δίνει ο κατασκευαστής για τα 100km/h από στάση, ίσως να είναι λίγο αισιόδοξο νούμερο καθώς το κιβώτιο δεν δείχνει να συμμερίζεται τις σπορ διαθέσεις του οδηγού.

Ενώ το κιβώτιο θα θέλαμε να είναι πιο συνεργάσιμο στις γρήγορες αλλαγές που είναι αναγκαίες όταν ο ρυθμός κίνησης ανεβαίνει, τα υπόλοιπά μηχανικά μέρη όπως αναρτήσεις, φρένα, τιμόνι στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και θα ικανοποιήσουν αυτόν που έχει κατά νου ότι πρόκειται για το 207 Sport και όχι την έκδοση Rallye ή GT. Η οδική του συμπεριφορά χαρακτηρίζεται διασκεδαστική, αλλά παραμένει πάντα ασφαλής και προβλέψιμη. Το τιμόνι δίνει πολύ καλή πληροφόρηση στον οδηγό για τη γωνία που είναι στραμμένοι οι κατευθυντήριοι τροχοί, επιτρέποντας στον μυημένο να κάνει διορθώσεις σε ενδεχόμενη πλαγιολίσθηση ή όταν η «ουρά» του αυτοκινήτου ξεκολλήσει. Τηρουμένων των αναλογιών, η έκδοση Sport είναι ξεκούραστη στις χαλαρές μετακινήσεις, αλλά επιτρέπει πιο ζωηρή οδήγηση αφού το αμάξωμα δεν γέρνει αισθητά στις στροφές και όταν χρειαστεί έχει πολύ ανθεκτικά και αποτελεσματικά φρένα.

Ευχάριστο και στο εσωτερικό

Η θέση οδήγησης πληροί κι αυτή τις απαιτήσεις του λογοτύπου «sport» και το κάθισμα του οδηγού παρέχει ικανοποιητική πλευρική στήριξη. Στο ταμπλό η συναρμογή και η επιλογή των υλικών εκπλήσσει θετικά. Μαλακά πλαστικά, ευανάγνωστα όργανα και εύχρηστα χειριστήρια του δίνουν σημαντικούς βαθμούς στις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ η νέα γκάμα ταπετσαριών που απέκτησε μετά το τελευταίο facelift έχει βελτιώσει το αισθητικό αποτέλεσμα στο σαλόνι. Μικρές αλλαγές σε επιμέρους σημεία όπως η δυνατότητα κλεισίματος των παραθύρων και της ηλιοροφής με τηλεχειρισμό είναι στα συν από πλευράς πρακτικότητας.

Οι χώροι για του επιβάτες κυμαίνονται στο μέσο όρο των supermini. Η χαμηλή οροφή περιορίζει το χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, ενώ θα πρέπει να κάνουν υποχωρήσεις και στον χώρο για τα γόνατα. Το καλό είναι ότι η έκδοση Sport δεν περιορίζεται μόνο σε τρίθυρο αμάξωμα που έχει δύσκολη πρόσβαση στο πίσω κάθισμα. Όσοι έχουν μικρά παιδιά  μπορούν να αποκτήσουν το πεντάπορτο χωρίς δεύτερες σκέψεις. Ο χώρος αποσκευών με τα 270 λίτρα, είναι οριακά μικρότερος απ’ ό,τι συναντάμε στους άμεσους ανταγωνιστές, αλλά από την άλλη, είναι επαρκής για τις βασικές αποσκευές μιας μικρής οικογένειας.

Συνολικά

Το 207 1.6 Sport είναι ένα ευχάριστο supermini, που παρά τα χρόνια του δείχνει ακόμη φρέσκο και συμπαθητικό, ενώ οι 120 ίπποι δεν θα σε κάνουν να το βαρεθείς εύκολα. Έχει τις προδιαγραφές να ικανοποιήσει τον ενθουσιώδη οδηγό, χωρίς ωστόσο να θυσιάζεται η άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις. Ο κινητήρας με το σύστημα Valvetronic είναι όλα τα «λεφτά», καθώς είναι οικονομικός και αποδοτικός, ενώ η ελαστικότητα και η απόκρισή του θα ευχαριστήσουν τον οδηγό σε κάθε περίσταση.

συμπέρασμα

Δυναμικό και μοντέρνο, το 207 προσφέρει λύση τόσο για τις οικογενειακές υποχρεώσεις όσο και για τα οδικά καθήκοντα. Στην πλούσια γκάμα του πετυχημένου supermini, η Sport έκδοση με τον 1600άρη και τους 120 ίππους είναι η ιδανική επιλογή για συγκρατημένα budget. Η ελαστικότητα του μοτέρ και η ευχαρίστηση που μπορεί να σου προσφέρει στις καθημερινές μετακινήσεις θα ικανοποιήσουν τους πολλούς, όμως αν γνωρίζεις ότι υπάρχει στη γκάμα GT και Rallye, οι δεύτερες σκέψεις γίνονται στο τέλος τύψεις.

PEUGEOT 207 2009

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
65
GOCAR Magazine #65

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...