Peugeot 207 CC 1.6

Στην αυλή των «trendy» λιονταριών!

  • -
  • -
Ισχύς120 PS
Ροπή160 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h11,2 sec
Μέση κατανάλωση6,5 lt/100km
Εκπομπές CO2150 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Κερδίζει σε εμφάνιση και ποιότητα, προφέρει το θέλγητρο της ανοιγόμενης (μεταλλικής) οροφής, στέκεται σωστά στο δρόμο και διαθέτει άκρως ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά σε κάθε τομέα


γλυκά
  • Εξωτερική σχεδίαση
  • Εικόνα εσωτερικού
  • Λειτουργία οροφής
  • Συμπεριφορά στο δρόμο (με κλειστή οροφή)
ξυνά
  • Ανύπαρκτες πίσω θέσεις
  • Χώρος αποσκευών με ανοιχτή οροφή
  • Κιβώτιο ταχυτήτων
απόψεις

Γρήγορο, καλοστημένο, στιβαρό, ποιοτικό και όμορφο, είτε ανοιχτό είτε κλειστό. Ένα πραγματικά εξαιρετικό κουπέ-κάμπριο. Αρκεί να το δεις ως διθέσιο. Αποκλειστικά. Γιατί πίσω, ούτε παιδικό καθισματάκι δεν χωράει –και δεν είναι αστείο.

Γιάννης Λημναίος

Βήμα ταχύ για το 207 CC το οποίο προσπαθεί να στελεχώσει το κεφάλαιο των Coupe-Cabriolet γαλλικών μοντέλων συνεχίζοντας την επιτυχία του αντίστοιχου 206 CC. Εμφανισιακά όπως είναι αναμενόμενο πατάει πάνω στο «κλειστό» 207, έχοντας το επιπλέον στυλ του Coupe αμαξώματος, το οποίο στην Cabrio εκδοχή  δυναμιτίζει ακόμα περισσότερο την εμφάνιση του.

Το εσωτερικό ακολουθεί πιστά το μοτίβο του απλού 207, με ποιοτικά υλικά, καλή συναρμογή και σωστή εργονομία. Δύο επιβάτες θα βολευτούν με άνεση, με τις υποτυπώδης πίσω θέσεις, να ταιριάζουν περισσότερο σε αποσκευές, παρά τον αισιόδοξο χαρακτηρισμό 2+2 στα χαρτιά. Πάντως, έστω και με πολλή δυσκολία αλλά και το ξεβόλεμα του μπροστινού, κάποιος εξαιρετικά μικρόσωμος θα καταφέρει να μεταφερθεί πίσω σε περίπτωση ανάγκης. Από εκεί και πέρα, ο εξοπλισμός είναι πολύ καλός (ειδικά στην έκδοση Sport Pack), ο διάκοσμος τονίζει την ποιότητα και η γενικότερη εικόνα ταιριάζει με το χαρακτήρα του μοντέλου. Ο χώρος αποσκευών στην κλειστή μορφή διαθέτει χωρητικότητα 449 lt, με τον ουρανό να βλέπει το εσωτερικό, η χωρητικότητα του μειώνεται αισθητά στα μόλις στα 187 lt, αφού σε αυτόν βρίσκει καταφύγιο η εξαφανισμένη μεταλλική οροφή.

 
Διπλή απόλαυση

Επίκεντρο της έκδοσης CC δεν είναι άλλο από την μεταλλική ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή. Είναι σχεδιασμένη και κατασκευάζεται από την ίδια την  Peugeot (in-house). Διαθέτει ποιοτική κατασκευή και λειτουργία, απαιτώντας το παρατεταμένο πάτημα ενός κουμπιού στο εσωτερικό μόλις για 25 sec, ώστε να «παίξει» κρυφτό με τον ουρανό και τους επιβάτες. Το παιχνίδι αναλαμβάνουν συνολικά 6 σερβομηχανισμοί, οι οποίοι «ενορχηστρώνονται» από 11 αισθητήρες και την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, με το υδραυλικό κύκλωμα να αναπτύσσει πίεση 135 bar.

Επιπρόσθετα λειτουργεί και σε μικρές ταχύτητες κάτω των 10 km/h, δίνοντας την δυνατότητα κυρίως στην κίνηση της πόλης, όταν η φύση παίζει με τα νεύρα των επιβατών, την γρήγορη εναλλαγή του σκηνικού. Πίσω από τα κεφάλια των... υποτιθέμενων «λιλιπούτειων» πίσω φιλοξενούμενων βρίσκονται δύο νίκελ roll bar, τα οποία αναλαμβάνουν να προστατέψουν την καμπίνα των επιβατών, όταν πάρουν το κατάλληλο σήμα από τους ηλεκτρονικούς αισθητήρες ελέγχου γωνίας, σε περίπτωση ανατροπής. Μέσα σε 175 ms εκτινάζονται κατά 200 mm, ώστε να καλύψουν κάποιο πιθανό τραυματισμό των κεφαλιών.

 

Επιλαχόν για διάκριση

Στην σκιά της πιο ισχυρής turbo έκδοσης των 150 ίππων, ο βασικός ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.6 λίτρων και 120 ίππων αποτελεί μια τίμια λύση για τον χαρακτήρα του 207 CC. Μπορεί την κλειστή εκδοχή να την κολακεύει στο δρόμο, στο CC έχει να διαχειριστεί σχεδόν 160 kg (1350kg) περισσότερα, αποτέλεσμα της πιο θελκτικής παρουσίας (σημαντικές ενισχύσεις στο πλαίσιο) και του μηχανισμού της μεταλλικής οροφής. Με ψαγμένο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής, οι οποίες ελέγχονται από ηλεκτρικό μοτέρ, σε μια διάταξη παρόμοια με το Valvetronic της BMW, αποδίδει 120 ίππους και 160 Nm στις 4250 rpm. Συνεργάτης του κινητήρα είναι το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, με τις μακριές διαδρομές, την αίσθηση που παραπέμπει σε παλαιότερα μοντέλα Peugeot και την απλώς αποδεκτή λειτουργία. Το 6άρι νέας «φουρνιάς» ίσως θα έπρεπε να είχε ταιριάξει είδη με τα κινητήρια σύνολα του 207.

Ξεπερνώντας την μικρή υστέρηση στις πολύ χαμηλές στροφές, η ελαστικότητα του και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του ικανοποιούν στο δρόμο, αλλά προϋποθέτουν κάποια ενασχόληση με τον ιδιότροπο επιλογέα. Tα 100 km/h έρχονται από στάση σε 11.2 sec, η τελική φτάνει τα 192 km/h σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του κατασκευαστή. Λόγο βάρους πρέπει συχνά πυκνά να πιέζεις τον κινητήρα ψηλά, με αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση των δικών μας διαδρομών να είναι λίγο πάνω από τα 9.0 lt (εργοστασιακά νούμερα 6,5 lt/100km - CO2 150 gr/km).

 

DrivingMatters

Απολαμβάνοντας μια σωστή θέση οδήγησης και με την οροφή να σκεπάζει το εσωτερικό, το 207 CC σου δίνει μια εξαιρετικά άκαμπτη αίσθηση, κρύβοντας έντεχνα τον διττό χαρακτήρα του. Το σύστημα διεύθυνσης, είναι κάπως ελαφρύ και αποκομμένο από τα τεκταινόμενα στο δρόμο. Τα φρένα και η γενικότερη διάθεση του πλαισίου όμως εμπνέουν εμπιστοσύνη και ασφάλεια, έχοντας σχετικά άμεσες αντιδράσεις, κρύβοντας εν μέρει λόγω καλής κατανομής το επιπλέον βάρος του.

Οι σφιχτές ρυθμίσεις της ανάρτησης και οι ζάντες των 17 ιντσών της έκδοσης Sport Pack, κόβουν κάτι από την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Με ανοιχτή την οροφή, η συμπεριφορά του 207 CC επηρεάζεται, όχι βέβαια σε τραγικό βαθμό, μιας και τα εν γένει θετικά χαρακτηριστικά διατηρούνται. Μόνο οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, οι οποίες βρίσκονται στο γενετικό κώδικα των ελληνικών δρόμων, διαταράσσουν την αρμονία στο εσωτερικό, προκαλώντας αισθητές στρεβλώσεις του πλαισίου.

συμπέρασμα

Σύγχρονο σε εμφάνιση και χαρακτηριστικά στο δρόμο, το 207 CC προβάλλει τον εναλλακτικό  χαρακτήρα της μεταλλικής οροφής, κερδίζοντας σε στυλ, χάνοντας όμως σε πρακτικότητα, φιλοξενώντας επί της ουσίας μόνο δύο επιβάτες. Ο εξοπλισμός και οι τιμές σε κάθε έκδοση το κρατούν μέσα στο παιχνίδι του μικρού πλέον ουσιαστικά ανταγωνισμού. Η βασική έκδοση Sport στερείται το ESP, αν και λόγο δύναμης και στησίματος της ανάρτησης η έλλειψη δεν είναι τόσο σημαντική. Ο ατμοσφαιρικός 1.6 λίτρων υπηρετεί τον σκοπό της κατασκευής, θα ικανοποιήσει το μεγαλύτερο προφίλ των αγοραστών, αφήνοντας τον πιο ισχυρό turbo για τους πιο απαιτητικούς.

Peugeot 207 CC

POLL

Τι περιμένετε για να αγοράσετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Να υποχωρήσουν οι τιμές τους
  • Να αυξηθεί η αυτονομία τους
  • Να πληθύνουν οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης
68
GOCAR Magazine #68

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...