ΔΟΚΙΜΗ: Volkswagen up! 1.0 75 PS

Το up! ανανεώθηκε, απέκτησε πιο νεανικό χαρακτήρα και πιο ενδιαφέρουσα προσωπικότητα και ρίχνεται πιο ελκυστικό στη μάχη της… πόλης

  • -
  • -
Ισχύς75 PS
Ροπή95 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h13,5 sec
Μέση κατανάλωση4,1 lt/100km
Εκπομπές CO296 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Η μεσαία κινητήρια έκδοση με τους 75 ατμοσφαιρικούς ίππους του ανανεωμένου up! το οποίο έρχεται πιο φρέσκο σε εικόνα και με αναβαθμισμένη ποιότητα να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.


Από την πρώτη κιόλας στιγμή το Volkswagen up! μαζί με τα αδελφάκια του από την Ισπανία και την Τσεχία, το Seat Mii και το Skoda Citigo αντίστοιχα, κατάφεραν να κερδίσουν τις εντυπώσεις στην κατηγορία των μικρών αυτοκίνητων πόλης. Έφεραν μαζί τους ποιότητα, ασυνήθιστα υψηλή για μοντέλα αυτής της συνομοταξίας, τόσο όσον αφορά την απτή στο εσωτερικό, αλλά και στο δρόμο. Μετά από έξι χρόνια παρουσίας η Volkswagen πήρε την απόφαση να τονώσει το ενδιαφέρον για το μικρό της μοντέλο, με στοχευμένες αλλαγές.

Αποφεύγοντας τις υπερβολές και πατώντας στα γνωστά μοτίβα, η γερμανική φίρμα ουσιαστικά εξελίσσει την εικόνα του up! παρά την αλλάζει. Νέοι είναι οι προφυλακτήρες του, με περισσότερες γωνίες, το καπό, η μάσκα και τα φωτιστικά σώματα με LED και λειτουργία ημέρας. Νέοι είναι και οι εξωτερικοί καθρέπτες οι οποίοι ενσωματώνουν τώρα τα φλας, ενώ προχωρώντας προς τα πίσω την εικόνα των αλλαγών συμπληρώνουν τα νέα φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας με τον ενσωματωμένο διαχύτη, ενώ και νέας σχεδίασης ζάντες έχουν προστεθεί στη γκάμα.



…και από μέσα εμφάνιση

Σε συνέχεια της γραμμής που ακολουθείται στην εξωτερική σχεδίαση η Volkswagen τόνωσε και την εικόνα του εσωτερικού. Η οριζόντια φάσα που διατρέχει όλο το ταμπλό και προσφέρεται σε διαφορετικές αποχρώσεις χαρίζει φρεσκάδα και νεανικότητα στο εσωτερικό. Η νέα μονάδα του συστήματος ήχου αναβαθμίζει το τεχνολογικό προφίλ του μικρού Volkswagen, ενώ με τη χρήση του κινητού τηλεφώνου το οποίο τοποθετείται στη βάση στο πάνω μέρος του ταμπλό και του App της Volkswagen μετατρέπεται σε σύστημα πολυμέσων.

Σχεδιαστικά σε κερδίζει τόσο στη λεπτομέρεια όσο και στην ουσία. Το γυμνό μέταλλο στις πόρτες συναντά το πλαστικό, σκληρό αλλά με καλή συναρμογή, συνθέτοντας μια εικόνα επιμελώς ατημέλητη και σίγουρα νεανική. Οι χώροι για αυτοκίνητο 2,6 m είναι αξιόλογοι, αφού θα βολευτούν τέσσερα άτομα, με τους πίσω όμως να υπόκεινται σε παραχωρήσεις που αφορούν κυρίως δευτερεύοντα πράγματα, αφού το μικρό άνοιγμα της πίσω πόρτας δυσκολεύει την πρόσβαση, ενώ και τα παράθυρα δεν ανοίγουν με τον συμβατικό τρόπο προς τα κάτω, αλλά προς τα έξω. Από την άλλη οι αποσκευές τους μπορεί να φτάνουν σε όγκο τα 251 λίτρα, τιμή επίσημη αξιοσέβαστη.



Στα στενά της πόλης

Για αυτό είναι φτιαγμένο με ιδιαίτερη μελέτη το Volkswagen up!. Να κινείται με χαρακτηριστική ευελιξία και άνεση στους στενούς δρόμους της πόλης. Το ελαφρύ τιμόνι δεν θα προβληματίσει ούτε ντελικάτες γυναίκες, κάνοντας τους ελιγμούς ακόμα και με μικρές ταχύτητες εύκολη υπόθεση. Η ανάρτηση έχει ήπια ρύθμιση, κρατώντας έξω από την καμπίνα και τη μέση των επιβατών τις όποιες κακοτεχνίες συναντήσει στο δρόμου του το μικρό γερμανικό μοντέλο. Κατά συνέπεια όμως επιτρέπει κλίσεις στις στροφές, οι οποίες υπό πίεση μετατρέπονται σε μικρής έκτασης υποστροφή, η οποία σε κάθε περίπτωση ελέγχεται από το στάνταρ σύστημα ευστάθειας.

γλυκά
  • Άνεση
  • Ποιότητα
  • Ευελιξία
  • Χώροι
  • Δυνατότητες εξατομίκευσης
  • Οδική συμπεριφορά
  • Κατανάλωση
  • Εξοπλισμός
ξινά
  • Επιβίβαση στις πίσω θέσεις
  • Πίσω παράθυρα που δεν ανοίγουν

Ευχάριστο σε γενικές γραμμές είναι στο δρόμο το up! αντιμετωπίζοντας με αξιοσημείωτη στιβαρότητα για αυτοκίνητο της κατηγορίας του τις καταστάσεις στο δρόμο. Οι 75 ίπποι που αποδίδει ο μικρός 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας είναι αρκετοί για να σου επιτρέψουν να κινηθείς σβέλτα στο αστικό περιβάλλον, αρκεί να μην αναζητήσεις το παραπάνω. Η ροπή των 95 Nm αποδίδεται στις 3.000 rpm και θα χρειαστεί να πιέσεις για να τη βρεις, πληρώνοντας όμως το αντίτιμο σε κατανάλωση. Σε αντίθετη περίπτωση ακολουθώντας το ρυθμό που σου υποδεικνύει και αξιοποιώντας το καλό σε αίσθηση 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, θα δεις αρκετά χαμηλές τιμές κάτω από τα 6 lt/100 km με χαρακτηριστική ευκολία μάλιστα και πιο κοντά στο… τάλιρο. Τα σύστημα πέδησης που αποτελείται από δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα αποδείχθηκε αποτελεσματικό και ακούραστο σε χρήση μέσα στην πόλη, αλλά και λίγο πιο έξω.

Το Volkswagen up! με τους 75 ατμοσφαιρικούς ίππους δεν ταξιδεύει με μεγάλες ταχύτητες, αλλά σε αποζημιώνει με την άνεση και την ευστάθεια που προσφέρει για αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Εκτός των άλλων το Volkswagen up! σε κερδίζει με τις δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει, αφού διατίθεται σε 13 χρωματικούς συνδυασμούς και πακέτα Roof Pack και Design Pack. Το επίπεδο εξοπλισμού του είναι πλούσιο από τη βασική του κιόλας έκδοση, η οποία για τον κινητήρα των 75 ίππων είναι η δεύτερη move up! και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τέσσερις αερόσακους, ESP με Hill Assist, φώτα ημέρας LED, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, σύνδεση Bluetooth με smartphone που μετατρέπει το κεντρική μονάδα ήχου σε σύστημα πολυμέσων, θύρες USB, SD, Aux In και την όμορφη επένδυση λάκκας στο ταμπλό.

συμπέρασμα

Με πιο φρέσκια και ποιοτική σε όλα τα επίπεδα εικόνα, το ανανεωμένο up! συνεχίζει δυναμικά την πορεία στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Δεν εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του, αλλά σε κερδίζει με την άνεση, τους χώρους που προσφέρει, τη χαμηλή του κατανάλωση, αλλά και την εν γένει λειτουργία του, που ταιριάζει γάντι στο αστικό περιβάλλον.


World premiere of the new up!

POLL

Τι ποσό θα δίνατε για να αγοράσετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Έως 20.000 ευρώ
  • 20.000-40.000 ευρώ
  • Δεν με απασχολεί το ποσό αλλά η αυτονομία
  • Χωρίς δίκτυο φόρτισης δεν σκοπεύω να αγοράσω ηλεκτρικό
71
GOCAR Magazine #71

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...