Veloster N ETCR: Το 1ο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai είναι εδώ!

Με ακαριαία ροπή από τον ηλεκτροκινητήρα, πολύ χαμηλό κέντρο βάρους και κίνηση στους πίσω τροχούς, το Veloster N ETCR φαίνεται πολλά υποσχόμενο

  • -
  • -

Δεν είναι κρυφό πλέον, πως οι αγωνιστικές ομάδες της Hyundai έχουν εδραιώσει την θέση τους για τα καλά στα πρωταθλήματα, στα οποία παίρνουν μέρος. Από την μία η ομάδα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, η οποία ξεκινώντας την νέα της πορεία το 2014 με το i20 WRC, ανέβαινε χρονιά με χρονιά, μέχρι που το 2019 κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο κατασκευαστών!

Ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία παρατηρείται στο i30 N TCR, το αγωνιστικό που παίρνει μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα τουρισμού. Από το ντεμπούτο του το 2017, το i30 N TCR υπήρξε πρωτοπόρος σε πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο. Παρά την ανταγωνιστικότητα της κατηγορίας, έχει κατακτήσει δύο διαδοχικούς τίτλους οδηγών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WTCR της FIA, καθώς και τοπικούς αγώνες σε διάφορες χώρες όπως Γερμανία, Ρωσία, Μαλαισία και Αυστραλία αλλά και περιφερειακούς αγώνες στην Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική.

Η Hyundai όμως, στοχεύει να επεκτείνει την επιτυχημένη της πορεία και στους αγώνες ηλεκτρικών οχημάτων, που αντιπροσωπεύουν τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ δύο βασικών πυλώνων της εταιρείας: επιδόσεις και πρόοδος. Γι’ αυτό η κορεάτικη μάρκα, παρουσιάζει το πρώτο της ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Veloster N ETCR.

Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, με κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρα ή μάλλον μπαταρία τοποθετημένη στο κέντρο, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR. Η μπαταρία των 798 V της Williams Advanced Engineering βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου και διαθέτει μέγιστη ισχύ εξόδου 500 kW και συνεχή ισχύ 300 kW. Η ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου αυτής της κατηγορίας, επιτρέπει στη Hyundai Motorsport να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της, όπως έχει ήδη αποδείξει με τα i20 R5, i30 N TCR, Veloster N TCR και i20 Coupe WRC που έχουν κατασκευαστεί στην ίδια έδρα της ομάδας, στην Γερμανία.
ΔΕΣ ΤΟ VELOSTER N ETCR ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ

«Προφανώς, υπάρχει μια τεράστια διαφορά στο πώς ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει την ισχύ του σε σύγκριση με τον τυπικό βενζινοκινητήρα. Η επιτάχυνση είναι πολύ ισχυρή. Θα έλεγα ότι είναι μια από τις καλύτερες πτυχές του αυτοκινήτου», δήλωσε ο οδηγός δοκιμών ETCR της Hyundai Motorsport, κ. Augusto Farfus. «Έχουμε ακόμη κάποιες επιπλέον εργασίες που πρέπει να γίνουν, αλλά στις δοκιμές έχουμε ήδη κάνει μεγάλες βελτιώσεις. Είμαι βέβαιος ότι το Veloster N ETCR, το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai, θα είναι εξίσου επιτυχημένο με το i30 N TCR».

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...