Σπάει ήδη τα χρονόμετρα το νέο Honda Civic Type-R [video]

Η ολοκαίνουργια γενιά του ιαπωνικού hot hatch πήρε το ρεκόρ στην πίστα της Suzuka από… την προηγούμενη γενιά Civic Type-R.

  • -
  • -

Ακόμη δεν έχει παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα, όμως το νέο Honda Civic Type-R αναμένεται συναρπαστικό. Στην προηγούμενη γενιά του είχε σαρώσει στα ρεκόρ, όταν η συζήτηση πήγαινε στους χρόνους εμπροσθιοκίνητων αυτοκινήτων σε διάσημες πίστες του κόσμου. Μια από τις πίστες που είχε σφραγίσει την επιτυχία του είναι η γνωστή Suzuka. Μάλιστα το Civic Type-R Final Edition, η τελευταία έκδοση περιορισμένης παραγωγής του Type-R FK8, βελτίωσε ακόμη περισσότερο την επίδοση, με χρόνο στα 2 λεπτά και 23,99 δευτερόλεπτα.

Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το Honda Civic Type-R

Τι χρόνο έκανε στη Suzuka το νέο Civic Type-R;

Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο όμως και το νέο Honda Civic Type-R όφειλε να αποδειχθεί καλύτερο. Δύσκολη αποστολή, όμως το κατάφερε. Στη Suzuka λοιπόν, το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο έβαλε τα δυνατά του και τελικά σταμάτησε το χρονόμετρο στα 2 λεπτά και 22,12 δευτερόλεπτα, σχεδόν 1 δευτερόλεπτο ταχύτερα από τον πρόγονό του! Περιμένουμε ότι σύντομα η νέα γενιά του Civic Type-R θα παρουσιαστεί και θα μας λυθούν οι απορίες σχετικά με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

Με μπλοκέ διαφορικό και χειροκίνητο κιβώτιο

Μέχρι τώρα αυτά που μπορούμε να διακρίνουμε είναι οι τρείς απολήξεις της εξάτμισης, όπως και στο προηγούμενο, η μεγάλη αεροτομή στην πέμπτη πόρτα, τα φρένα της Brembo και οι μεγάλες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S. Οι φήμες λένε ότι θα εξακολουθεί να φοράει τον τετρακύλινδρο τούρμπο VTEC κινητήρα των 2.0 λίτρων με απόδοση άνω των 320 ίππων και των 400 Nm ροπής. Η ισχύς θα μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, θα υπάρχει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και λέγεται, ότι θα υπάρχει μόνο ένα χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων προς επιλογή.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...