Νέα Mercedes-AMG SL 43 με κινητήρα 2.0 lt και ηλεκτρικό turbo

60 χρόνια χρειάστηκε να περάσουν για να δούμε ξανά μια Mercedes SL με τετρακύλινδρο κινητήρα, όμως το σύγχρονο σύνολο των 2.0 λίτρων αποτελεί κόσμημα τεχνολογίας και απόδοσης.

  • -
  • -

Η Mercedes SL είναι χαραγμένη στο μυαλό μας ως ένα πληθωρικό και εκθαμβωτικό cabrio μοντέλο με κινητήρες πολλών κυλίνδρων και αδιαμφισβήτητο πρεστίζ. Στη νέα γενιά της διατηρεί όλα της τα χαρακτηριστικά, όμως στην γκάμα της προστίθεται μια ακόμη βασική έκδοση η οποία κινείται από τετρακύλινδρο κινητήρα. Φυσικά μιλάμε για ένα σύνολο υψηλής απόδοσης που υιοθετεί κορυφαία τεχνολογία και εξαλείφει το μειονέκτημα υστέρησης στο πάτημα του γκαζιού!

Με τεχνογνωσία από τη Formula 1

Η νέα Mercedes-AMG SL 43 κινείται από τον M139 κινητήρα της AMG των 2.0 λίτρων. Το e-turbo που χρησιμοποιεί καταφέρνει να αποδίδει ακόμη και αν οι στροφές του μοτέρ βρίσκονται χαμηλά. Ένα παραδοσιακό μειονέκτημα των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων με turbo είναι ότι στις χαμηλές rpm η τουρμπίνα δεν έχει την απαραίτητη κίνηση για να προσφέρει έξτρα ισχύ, αφού αυτή κινείται από τα καυσαέρια. Με το e-turbo, ένα ήπια υβριδικό σύστημα των 48συνδέεται με την τουρμπίνα και την κινεί ακόμη και αν τα καυσαέρια είναι λίγα. Έτσι λοιπόν η δύναμη που λαμβάνει ο οδηγός έρχεται από τα χαμηλότερα στρώματα του στροφόμετρου.

Ο κινητήρας αποδίδει 381 ίππους και 480 Nm ροπής. Η απόδοση βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο και για να επιτευχθεί αυτό σε έναν «μικρό» κινητήρα 2.0 λίτρων, πρέπει να τοποθετηθεί μεγάλη τουρμπίνα.

Video δοκιμή: Ηλεκτρική Mercedes, Plug-In Hybrid Mercedes ή... κλασική AMG;

Σε γενικές γραμμές, όσο μεγαλύτερο είναι το turbo τόσο ψηλότερα «ξυπνάει» (δεν ισχύει πάντα) και η τεχνολογία της Mercedes με το e-turbo αποκτά ακόμη περισσότερο νόημα. Σύμφωνα με τους ίδιους, η απόκριση θυμίζει μοτέρ 3.0 λίτρων, ενώ ο μικρός ηλεκτροκινητήρας παρέχει ακόμη 14 ίππους όταν απαιτείται. Οι επιδόσεις φυσικά, δεν μπορούν να μην είναι κορυφαίες.

Πόσο γρήγορη είναι η Mercedes-AMG SL 43;

Η state-of-the-art τεχνολογία και η απόδοση του κινητήρα συνδυάζεται με αυτόματο σασμάν της AMG με 9 σχέσεις. Το MCT κιβώτιο στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς και τα 0-100 km/h έρχονται σε 4,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 275 km/h και η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 8,9 lt/100 km σύμφωνα με τις μετρήσεις της Mercedes στο πρότυπο WLTP.

Διαβάστε τα πάντα για τις Mercedes-AMG SL με τους μεγαλύτερους V8 κινητήρες

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πέντε προφίλ οδήγησης, τα Slippery, Comfort, Sport, Sport + και Individual ενώ το αυτοκίνητο εξοπλίζεται στάνταρ με την ανάρτηση AMG RIDE CONTROL. Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχει το προαιρετικό AMG DYNAMIC PLUS που επιπλέον, προσθέτει το πρόγραμμα “Race, χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 10 χιλιοστά, κίτρινες δαγκάνες φρένων, διαφορετικές βάσεις μηχανής και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.

Η Mercedes-AMG SL 43 διαφέρει στην εμφάνιση;

Κοιτώντας την ως εξωτερικός παρατηρητής, η μικρότερη SL 43 δεν διαφέρει από τις μεγαλύτερες εκδόσεις με τους V8 κινητήρες. Τα μόνα στοιχεία που αλλάζουν είναι οι στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, αλλά και οι ζάντες. Η SL 43 έρχεται με στάνταρ 19άρες, ωστόσο αν θελήσει ο ιδιοκτήτης, μπορεί να επιλέξει 20 ή 21 ίντσες από τη λίστα των έξτρα, αυτές που φοράνε και οι V8.

Θα έρθει και ισχυρότερη Mercedes-AMG SL;

Ακόμη δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία αλλά αναμένεται ότι αργότερα, η Mercedes-AMG SL θα παρουσιαστεί και με ακόμη ισχυρότερο κινητήριο σύνολο. Οι φήμες λένε ότι πρόκειται για ένα Plug-In Hybrid και μάλλον η έκδοση θα λέγεται SL 63 E-Performance. Αν επιβεβαιωθούν, πρόκειται για το ίδιο σύνολο που κινεί την AMG GT 63 E Performance και αποτελείται από έναν V8 των 4.0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; 842ίπποι και… 1.400 Nm ροπής!

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...