Nέο Golf GTI Clubsport με 300 ίππους και πρόγραμμα Nurburgring

Η κορυφαία εκδοχή του Volkswagen Golf GTI με τον κωδικό Clubsport θέλει να συνεχίσει την παράδοση της προηγούμενης γενιάς, με τα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά

  • -
  • -

Αμέσως μετά την παρουσίαση της 8ης γενιάς του Volkswagen Golf GTI η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία φρόντισε να παρουσιάσει την κορυφαία έκδοση της σειράς, η οποία δεν είναι άλλη από αυτή με την ονομασία Clubsport. Η συγκεκριμένη εκδοχή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην 7η γενιά του γερμανικού χάτσμπακ το 2016 και δεν είναι υπερβολή πως ενθουσίασε τον Ειδικό Τύπο με τα δυναμικά της χαρακτηριστικά και την οδική της συμπεριφορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ VOLKSWAGEN GOLF GTI CLUBSPORT TOY 2016

Πρώτο και κύριο χαρακτηριστικό της νεότερης γενιάς του Clubsport είναι η αυξημένη ισχύς του κινητήρα, αφού το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Το μηχανικό μπλοκέ με την ηλεκτρονική διαχείριση φροντίζει να περάσει μέσω των εμπρός τροχών την αυξημένη ισχύ στο δρόμο, ενώ διαφοροποιημένη είναι η ρύθμιση της ανάρτησης. Σημειώστε, πως στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Τέλος, καινούργια είναι και η κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων.

Το δεύτερο και αξιοσημείωτο στοιχείο είναι η παρουσία ενός ειδικού προγράμματος οδήγησης, το οποίο ονομάζεται Nurburgring και είναι σχεδιασμένο για οδήγηση στη θρυλική γερμανική πίστα!  Από εκεί και πέρα, σημαντικές είναι οι αλλαγές και στη σχεδίαση του αμαξώματος, με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, μεγάλη αεροτομή στην 5η πόρτα και διαχύτη ανάμεσα στις δύο ξεχωριστές απολήξεις της εξάτμισης. Το αμάξωμα έχει έρθει 10 mm πιο κοντά στο έδαφος, στοιχείο που το καθιστά ακόμα πιο επιθετικό, ενώ εντυπωσιακές είναι και οι ζάντες  αλουμινίου σε διάσταση 18 ιντσών. Στο εσωτερικό, η πρώτη και ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται στα μονοκόμματα τύπου μπάκετ καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, όπως και στο σπορ τριάκτινο flat bottom τιμόνι με τη χοντρή στεφάνη.

Στο αμάξωμα της 7ης γενιάς, η Volkswagen είχε παρουσιάσει και την ακόμα πιο… ειδική έκδοση Clubsport S! Μάλιστα, για ένα διάστημα το 2016 η συγκεκριμένη εκδοχή είχε στην κατοχή της και το ρεκόρ προσθιοκίνητου μοντέλου στο Nurburgring. Παραμένει άγνωστο αν θα υπάρξει αντίστοιχο μοντέλο και για το Golf MK8.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...