Η υβριδική BMW 5 με αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία

Το μεγάλο πολυτελές sedan είναι διαθέσιμο και με την τετρακίνηση xDrive

  • -
  • -

Χωρίς να αυξάνεται σε όγκο, η μπαταρία της υβριδικής 530e sedan αυξάνεται σε χωρητικότητα, προσφέροντας μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και συμβάλλοντας στον περιορισμό της μεικτής κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων από το executive μοντέλο της BMW

Χάρη στη νέα τεχνολογία κυψελών μπαταριών, το υβριδικό αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα να κινηθεί αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για έως 66 km, απόσταση αυξημένη κατά 30%, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο (αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπεράσει τα 140 km/h). Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12 kWh (από 9,2 kWh παλαιότερα), με τη γερμανική μάρκα να ανακοινώνει πλέον μεικτή κατανάλωση 1,6 lt/100 km και εκπομπές CO2 36 g/km.

Το υβριδικό σύστημα της BMW 530e περιλαμβάνει τον 4κύλινδρο 2.0 TwinPower Turbo, ισχύος 184 ίππων, καθώς και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 113 ίππων, το οποίο είναι ενσωματωμένο στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic. Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται σε 252 ίππους και 420 Nm ροπής. Οι επιδόσεις παραπέμπουν σε σπορ sedan: 0-100 km/h σε 6,1 sec και τελική ταχύτητα 235 km/h.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ BMW

Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί περίπου λιγότερο από 6 ώρες σε οικιακή παροχή ρεύματος και περίπου 3,5 ώρες με το Wallbox της BMW i. Η μπαταρία έχει τοποθετηθεί κάτω από το πίσω καθίσματα, ώστε να περιοριστεί όσο το δυνατόν η επίδραση στο χώρο αποσκευών. Ο όγκος του ανέρχεται σε 410 lt, αντίστοιχος ενός συμβατικού μικρομεσαίου οικογενειακού.

Ταυτόχρονα με το λανσάρισμα της 530e Sedan γίνεται και αυτό της 530e xDrive Sedan, της τετρακίνητης έκδοσης. Εδώ, επιβαρύνονται ελαφρά η μέση κατανάλωση (2 lt/100 km) και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (46 g/km). Όσο για τη διαδικασία 0-100 km/h, ολοκληρώνεται σε 6,2 sec.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...