Corsa-e και Grandland X Hybrid4: Τα ηλεκτρικά της Opel

Έρχονται μέσα στους επόμενους μήνες και αλλάζουν την εικόνα της μάρκας

  • -
  • -
Corsa-e και Grandland X Hybrid4: Τα ηλεκτρικά της Opel
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δύο σημαντικές αφίξεις στις εκθέσεις της Opel αναμένονται το επόμενο εξάμηνο. Το 100% ηλεκτρικό Corsa-e και το plug-in υβριδικό Grandland X σηματοδοτούν το πέρασμα της γερμανικής μάρκας στην ηλεκτρική εποχή. Κάτι που τονίζεται και με το μότο «Opel goes electric».

Ας δούμε όμως περισσότερες λεπτομέρειες για το ηλεκτρικό Corsa και το υβριδικό Grandland X.


Corsa-e


Πρόκειται για την έκτη γενιά του γερμανικού σουπερμίνι, η οποία κυκλοφορεί αρχικά σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα μοντέλα βενζίνης και diesel.

Οι μπαταρίες 50 kWh του χαρίζουν αυτονομία 330 km (σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP) και μπορούν να φορτιστούν σε κοινή οικιακή πρίζα, σε wallbox ή ταχυφορτιστή. Στην τελευταία περίπτωση, αποκτούν το 80% της φόρτισής τους εντός 30 λεπτών.

Ο ηλεκτροκινητήρας του Corsa-e αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής, τα οποία (όπως συμβαίνει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα) είναι άμεσα διαθέσιμα. Τα 50 km/h έρχονται από στάση σε 2,8 sec και τα 100 km/h σε 8,1 sec. Η αυτονομία εξαρτάται και από τις τρεις λειτουργίες του ηλεκτρικού συστήματος: Normal, Eco και Sport.


Grandland X Hybrid4

Πρόκειται για την plug-in υβριδική έκδοση του μεσαίου SUV, η οποία αναμένεται στην ελληνική αγορά προς τα τέλη του 2019. Το υβριδικό Grandland X προσφέρει ισχύ 300 ίππων, κίνηση σε όλους τους τροχούς και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, μόλις 2,2 lt/100 km σε μεικτό κύκλο (49 g. CO2 ανά km).  

Το Grandland X Hybrid4 ξεχωρίζει και οπτικά, με το – προαιρετικό – μαύρο καπό, το οποίο του χαρίζει σπορ εμφάνιση. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν 1.6 turbo βενζίνης 200 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 300 ίππους.

Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος σε ένα οκτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, ο μετατροπέας και το διαφορικό είναι ενσωματωμένα στον πίσω άξονα, χαρίζοντας κίνηση σε όλους τους τροχούς.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...