Με 280 ίππους το νέο Focus ST. Στην Ελλάδα το καλοκαίρι

Η Ford παρουσιάζει τη σπορ έκδοση του compact οικογενειακού της

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαθέσιμη τόσο σε πεντάθυρο hatch όσο και σε station wagon αμάξωμα είναι η νέα γενιά του Focus ST. Το προσθιοκίνητο μοντέλο που εξελίχθηκε από την Ford Performance θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Saarlouis στη Γερμανία και θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το προσεχές καλοκαίρι (ταυτόχρονα και στην Ελλάδα).

Κάτω από το καπό του Focus ST βρίσκεται ο γνωστός – από την Mustang και το προηγούμενο Focus RS – 2.3 EcoBoost, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 280 ίππους και 420 Nm ροπής. Ο εκτιμώμενος χρόνος για τη διαδικασία 0-100 km/h είναι κάτω από 6 sec. Θα υπάρχει και diesel επιλογή για το Focus ST, με το 2λιτρο EcoBlue (190 ίπποι και 400 Nm από τις 2.000 rpm). Οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο 7 σχέσεων.

Για πρώτη φορά η Ford κάνει χρήση ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (eLSD) σε προσθιοκίνητο μοντέλο της. Η τεχνολογία θα είναι στάνταρ στη βενζινοκίνητη έκδοση του Focus ST (το diesel ST εφοδιάζεται με Torque Vectoring Control), όπως και το σύστημα Continuously Controlled Damping (CCD) που ρυθμίζει διαρκώς τη λειτουργία των αμορτισέρ με βάση τα δεδομένα που λαμβάνει από την ανάρτηση, το αμάξωμα, το τιμόνι και τα φρένα. Αλλαγές στα ελατήρια δεν έχουν γίνει, όμως τα αμορτισέρ είναι πιο σκληρά κατά 20% και 13% (εμπρός και πίσω αντίστοιχα), ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη κατά 10 mm, σε σχέση με το απλό Focus.

«Οι τεχνολογίες eLSD και CCD μετατρέπουν το νέο Focus ST σε αυτοκίνητο “Dr Jekyll και Mr Hyde”, που είναι ικανό να μεταμορφώνεται με το πάτημα ενός κουμπιού από ένα άνετο οικογενειακό σε ένα μοντέλο επιδόσεων», τόνισε ο Leo Roeks, Διευθυντής της Ford Performance στην Ευρώπη.

Τα προγράμματα οδήγησης Slippery/Wet, Normal, Sport και Track διαμορφώνουν τις λειτουργίες των ηλεκτρονικών συστημάτων, του κινητήρα, του αυτόματου κιβωτίου ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού. Πάνω στο τιμόνι υπάρχει κουμπί «Sport» για άμεσο… πέρασμα στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Στον εξοπλισμό του Focus ST περιλαμβάνονται αποκλειστικής σχεδίασης ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, δισκόφρενα 330 mm μπροστά και 302 mm πίσω,

Οπτικά το Focus ST ξεχωρίζει από τα σπόιλερ, την μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, το διαχύτη. Στο εσωτερικό, τον «τόνο» δίνουν οι ψηφιακές ενδείξεις για την πίεση του turbo, του λαδιού κλπ στον πίνακα οργάνων, το δερμάτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, τα σπορ καθίσματα της Recaro, τα αλουμινένια πεντάλ.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...