Νέα Aston Martin Vantage: Κόβει την ανάσα

Εκθαμβωτική και με 0-100 km/h σε 3,6 sec

  • -
  • -

Όταν δίνεται η εντολή εκ των άνωθεν να παρουσιάσεις τη νέα γενιά της Vantage, σίγουρα η δουλειά σου είναι πολύ δύσκολη. Πρέπει να αποκαλύψεις ένα πιο εντυπωσιακό σχεδιαστικά μοντέλο από τον προκάτοχό του, ενώ παράλληλα να ξεχωρίζει τόσο μηχανολογικά όσο και τεχνολογικά. Οι "ειδήμονες" της Aston Martin έκαναν πάλι το θαύμα τους και παρουσίασαν τη νέα Vantage. Αναμφίβολα, οι δυναμικές γραμμές έχουν σμιλευτεί με απίστευτο μεράκι και το αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από ελκυστικό. Δεν έχει χάσει τον βρετανικό του χαρακτήρα, αλλά σίγουρα κόβει την ανάσα.

Η ισχύς προέρχεται από το στρατόπεδο της AMG και είναι ο γνώριμος 4λιτρος V8 διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 510 ίππων και 685 Nm ροπής. Το δυνατό μοτέρ συνδυάζεται με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, ενώ η Aston Martin επιφυλάσσεται αργότερα με τη δυνατότητα χειροκίνητου κιβωτίου. Οι μηχανικοί της βρετανικής εταιρείας τοποθέτησαν τον κινητήρα όσο το δυνατόν πιο πίσω και πιο χαμηλά, εξασφαλίζοντας χαμηλό κέντρο βάρους και μια αναλογία 50:50. Το συνολικό βάρος της νέας Vantage φτάνει τα 1.530 κιλά με τη διαδικασία 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,6 sec. Η μέγιστη ταχύτητα που υπόσχεται η εταιρεία είναι 313 km/h.

Ως βάση χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα της DB11, αλλά έχει εξελιχθεί κατά 70%, σύμφωνα με την εταιρεία. Ακόμα, έχει αναβαθμιστεί το σύστημα ανάρτησης, όπου συναντάμε τα τελευταίας γενιάς ενεργά αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται βάσει των τριών προγραμμάτων: Sport, Sport Plus και Track. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα Vantage είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό μπλοκέ (Ε-Diff), το οποίο συνεργάζεται με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας και πέδησης του αυτοκινήτου.

Τέλος, ο Andy Palmer, επικεφαλής της φίρμας, ανέφερε ότι η δημιουργία ενός ικανού διαδόχου ήταν πραγματικά μια σκληρή δοκιμασία, αλλά παράλληλα μια σημαντική πηγή έμπνευσης.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...