Νέα Porsche Panamera 4 E-Hybrid με 2,5 lt/100 km

Τετρακίνητη με 8άρι PDK, γρήγορη και οικονομική

  • -
  • -

Μία πρώτη γεύση πήρε το GOCAR σχετικά με τη δεύτερη γενιά της Porsche Panamera, αλλά η γερμανική φίρμα δεν έμεινε εκεί. Ήταν θέμα χρόνου για το πότε θα παρουσιάσει την plug-in hybrid εκδοχή, ενώ έγινε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Το πολυτελέστατο σπορ μοντέλο στην «πράσινή» του έκδοση έχει τη δυνατότητα να συνδυάσει με μαεστρία τις εκρηκτικές επιδόσεις και την ελάχιστη κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό βρίσκεται ο V6 κινητήρας των 2,9 λίτρων των 334 ίππων και 450 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα των 137 ίππων και 400 Nm ροπής. Η συνδυαστική τους απόδοση φτάνει τους 468 ίππους. Η νέα Panamera 4 E-Hybrid έρχεται πλέον ως τετρακίνητη, αντίθετα με την προηγούμενη γενιά η οποία είναι πισωκίνητη, ενώ για πρώτη φορά συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο PDK 8 σχέσεων. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,6 sec και η τελική του ταχύτητα είναι 278 km/h. Οι εντυπωσιακές τιμές δεν είναι όμως σε βάρος της κατανάλωσης, αφού το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι η νέα Panamera μπορεί να διανύσει 100 km με μόλις 2,5 lt/100km βενζίνη και να εκπέμπει μόνο 56 g/km CO2.

Οι μηχανικοί της Porsche κατάφεραν να αυξήσουν τη χωρητικότητα της μπαταρίας και από 9,4 να τη φτάσουν στα 14,1 kWh, χωρίς όμως να αυξηθεί το βάρος της. Η φόρτιση διαρκεί σχεδόν 6 ώρες, ενώ με τον ειδικό ταχυφορτιστή των 7,2 kW ο χρόνος μειώνεται στα μισά. Η Panamera 4 E-Hybrid μπορεί να ταξιδέψει και αμιγώς ηλεκτρικά, εάν το επιθυμεί ο οδηγός της. Σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να διανύσει περίπου 50 km, ενώ δεν μπορεί να ξεπεράσει την ταχύτητα των 140 km/h.

Στον στάνταρ εξοπλισμό είναι το πακέτο Sport Chrono και μέσω του επιλογέα προγράμματος που βρίσκεται επάνω στο τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 6 προγράμματα: Sport, Sport+ και 4 modes που σχετίζονται με την υβριδική λειτουργία. Η E-Power είναι η προκαθορισμένη επιλογή της «οικολογικής» Panamera, η Hybrid-Auto που έχει στόχο την καλύτερη αυτονομία, η E-Hold που δίνει προτεραιότητα στην φόρτιση της μπαταρίας και η E-Charge επιλογή, στην οποία ο V6 κινητήρας είναι σε… ασταμάτητη λειτουργία για να φορτίζει συνεχώς τη μπαταρία.

Η νέα Panamera 4 E-Hybrid έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι του Παρισιού, ωστόσο οι παραγγελίες είναι ήδη ανοιχτές και οι παραδόσεις αναμένονται το καλοκαίρι του 2017. Η τιμή στην γερμανική αγορά ξεκινάει από τα 107.553 ευρώ. 
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...