ΔΟΚΙΜΗ: 5 SUV & Crossover 4x4 έως 1.6

Μικρός κυβισμός, τετρακίνηση και... SUV

  • -
  • -

Αναμφίβολα, τα SUV-Crossover είναι η δημοφιλέστερη κατηγορία στην Ευρώπη, ενώ στην Ελλάδα έχουν γνωρίσει μεγάλη εμπορική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Εκτός από την αγάπη τους για αυτή την κατηγορία, πολλοί Έλληνες ενδιαφέρονται και για το σύστημα τετρακίνησης, παρόλο που δεν έχουν σκοπό να το χρησιμοποιήσουν και ποτέ. Παράλληλα, αν συνδυάζεται με χαμηλού κυβισμού κινητήρα και προσιτό κόστος απόκτησης, τότε μιλάμε για το ιδανικό αυτοκίνητο για τα ελληνικά δεδομένα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε πέντε από τις δοκιμές του GOCAR SUV & Crossover με σύστημα τετρακίνησης και κινητήρα έως 1.600 cc. Αφού τα δείτε, μπορείτε να ψηφίσετε αυτό που σας αρέσει περισσότερο:

Dacia Duster 1.5 dCi 4x4

Άνετο στα ταξίδια, ιδιαίτερα ικανό εκτός δρόμου, σε πολύ λογική τιμή (ασυναγώνιστη θα λέγαμε), χωρίς να προσποιείται αποτελεί μια πολύ βασική μεν, αλλά αξιόλογη πρόταση. Είναι ένα από τα πιο ουσιαστικά και τίμια αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει τα τελευταία χρόνια, για όσους αναζητούν το μεδούλι της αυτοκίνησης, χωρίς και μακριά από τις ετικέτες.

 

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD 9AT

Φθηνό δεν το λες, ακόμα και μετα την γενναία μείωση στον τιμοκατάλογο που προσφέρει CR-V στην 2WD, χειροκίνητη (6 σχέσεων) με 120 ίππους, από 30.950. Αν ψάχνεις την βάση από εκεί ξεκινάς, αν ψάχνεις όμως την κορυφή σε CR-V χρειάζεσαι περίπου επτά χιλιάδες επιπλέον. Στα € 37.600 (€ 2.820 λιγότερα) βέβαια αποκτάς τον «καλό» πετρελαιοκινητήρα με τους 40 επιπλέον ίππους, τετρακίνηση, το σύγχρονο 9άρι αυτόματο και φυσικά ένα υπερπλήρες εξοπλιστικό πακέτο. Κάπως έτσι διαμορφώνεται ένα από τα πιο ολοκληρωμένα SUV της αγοράς με την σφραγίδα ποιότητας και συνέπειας του Ιάπωνα κατασκευαστή να παίζει τον ρόλο της. Και όχι μόνο, γιατί οι παροχές Honda συνεχίζονται με 5ετες πλάνο μετα την απομάκρυνση από το ταμείο…

Opel Mokka X 1.6 CDTI 4x4

Η Opel κράτησε τα δυνατά σημεία του Mokka (κινητήρες, οδική συμπεριφορά) και το αναβάθμισε τόσο στην εμφάνιση όσο και σε πιο ουσιαστικούς τομείς, όπως στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Η έκδοση Color Active αξίζει τα +1.000 ευρώ σε σχέση με τη βασική, λόγω της όμορφης διχρωμίας και της παρουσίας συστήματος πλοήγησης και του OnStar.

 

Ssangyong Tivoli 1.6D 4x4 Auto

Το τετρακίνητο Tivoli σε κερδίζει με την εμφάνισή του, την ποιότητα κατασκευής, την ευρυχωρία της καμπίνας, τον εξοπλισμό και την ασφαλή οδική συμπεριφορά, ενώ ξεχωρίζει σε χώρους και εξοπλισμό. Δεδομένου όμως πως η τετρακίνηση κλέβει πολύτιμους πόντους από το χώρο αποσκευών, η προσθιοκίνητη έκδοση έχει μάλλον περισσότερο νόημα. Όσο για το αυτόματο κιβώτιο, αντισταθμίζει την όποια επιβάρυνση σε απόλυτες επιδόσεις και κατανάλωση καυσίμου με την ομαλότατη λειτουργία του και την άνεση που χαρίζει στις καθημερινές μετακινήσεις.

 

Suzuki Vitara 1.6 D 4x4

Με δεδομένο ότι ο συνδυασμός compact αμαξώματος, τετρακίνησης και χαμηλού κυβισμού ντίζελ κινητήρα είναι μια κατηγορία χωρίς πολλές συμμετοχές, το ολόφρεσκο Vitara θα ήταν έτσι κι αλλιώς εύστοχο. Πόσω μάλλον από τη στιγμή που στα παραπάνω η νέα πρόταση της Suzuki προσθέτει μια πιο μάχιμη εκτός δρόμου δραστηριότητα και συνθέτει μια εικόνα τόσο ευχάριστη, ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική που εκτιμάς κάθε μέρα και περισσότερο.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...