ΔΟΚΙΜΗ: Kymco Xciting-R 300i UBS

Ένα δεμένο σύνολο για δυναμική αστική μετακίνηση, με φιλικό παράλληλα χαρακτήρα και σύγχρονη αισθητική

  • - views
  • - comments
TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Προσιτό και δυναμικό σκούτερ που προσπαθεί να ισορροπήσει τις ανέσεις με την απόδοση και την συμπεριφορά.


Το μεσαίο scooter της Kymco έχει όλα όσα αναζητά ο ενδιαφερόμενος της κατηγορίας. Πληθωρικό στιλ και σύγχρονες γραμμές, ευρύχωρη σέλα για δυο, κυβισμό που υπόσχεται δυναμικές επιταχύνσεις και βολική στη τσέπη τιμή αν ψάχνεις έναν καλό συνδυασμό χαρακτηριστικών χωρίς να απογειώσεις το κόστος.

Σύγχρονες πινελιές

Χωρίς να αποτελεί αφρόκρεμα στην γκάμα των μεσαίων σκούτερ της Kymco, καταφέρνει με ζωηρές λεπτομέρειες  να κερδίσει την νεανική ματιά. Οι κόκκινες δαγκάνες βγάζουν μάτι, τα LED κάτω από τους προβολείς ξεχωρίζουν και δίνουν σύγχρονο τρόπο έκφρασης και ο πίνακας οργάνων διαθέτει αναλογικές πληροφορίες σε σπορ αποτύπωση. Η θέση οδήγησης είναι αρχοντική, και τοποθετούν το σώμα «μέσα» προσφέροντας καλές λάβες από το τιμόνι, δυο επιλογές θέσεων για τα πόδια και μια φαρδιά σέλα που δεν θα δημιουργήσει προϋποθέσεις για παράπονα. Άνεση προσφέρει και στον συνεπιβάτη και συνολικά οι χώροι κρίνονται καλοί για ευρωπαϊκούς σωματότυπους αναβατών.

γλυκά
  • Δυναμικό στιλ 
  • Σπορ αίσθηση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Φρένα
  • Ποιοτική κατασκευή
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή
ξινά
  • Χώρος για ένα κράνος
  • Ξερή αντίδραση ανάρτησης

Μπροστά, στη μύτη της σέλας υπάρχει ένας μικρός αποθηκευτικός χώρος για ευκαιριακά μικροπράγματα που δεν κλειδώνει, αλλά διευκολύνει την καθημερινότητα, ενώ ένας αντίστοιχα ακόμα μικρότερος που κλειδώνει υπάρχει στα αριστερά κάτω από το τιμόνι. Στην απέναντι μεριά φωλιάζει η τάπα του ρεζερβουάρ των 12,8 lt που ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, φωλιάζει χαμηλά ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και είναι και ο λόγος που δεν υπάρχει επίπεδο πάτωμα. Υπάρχει όμως γάντζος, ενώ κάτω από τη σέλα ο αποθηκευτικός χώρος είναι ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κράνος αλλά δεν προβλέπεται χώρος για δεύτερο, ακόμα και αν είναι τύπου jet. Μια πρακτική υποδοχή συγκράτησης όμως του κινητού τηλεφώνου με την ανάλογη πρίζα φόρτισης, ανεβάζουν το επίπεδο πρακτικότητας μαζί με τον υπολειπόμενο χώρο για αδιάβροχα και μικροπράματα που χωρούν με άνεση δίπλα στο κράνος.

Κάτω από ευκολία και αισθητική, υπάρχει ένα στιβαρό πλαίσιο και μια αντίστοιχης φιλοσοφίας ανάρτηση που πρακτικά φροντίζουν περισσότερο για την σπορ εικόνα και λιγότερο για την άνεση. Η κατάσταση σώζεται από την αναπαυτική σέλα με το πλούσιο αφρώδες που κάνει την υπόλοιπη δουλειά. Αν βέβαια οι ανωμαλίες είναι συνεχόμενες το Xciting-R 300i UBS, σε αναγκάζει να μαζέψεις το ρυθμό σου και να αφήσεις τη γκαζιέρα στην ησυχία της.


Πληθωρική αίσθηση

Ο κινητήρας των 271 κυβικών εκατοστών φωλιάζει μπροστά από τον πίσω τροχό και είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με δυο βαλβίδες και τροφοδοτείται από ψεκασμό. Με σχεδόν 24 ίππους και 24 Νm ροπής μπορεί τα 190+ κιλά να έχουν δύσκολο έργο, όμως η βελτιωμένη μετάδοση της αυτόματης λειτουργίας προσφέρει αμεσότητα και ζωηρές επιταχύνσεις μέχρι τα 120-130 km/h. Από εκεί και μέχρι την τελική του ταχύτητα απαιτεί υπομονή, ενώ οι κραδασμοί που εμφανίζει όταν την πλησιάζεις υποδηλώνει ότι το μοτέρ αγγίζει τα κόκκινα και δεν σε αφήνει να αισθανθείς, ψυχολογικά κυρίως, άνετα.  Στην ενεργητική ασφάλεια που σου προσφέρει το σύνολο των χαρακτηριστικών του Χciting-R 300i UBS, εξέχουσα θέση έχουν τα φρένα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
  • Κυβισμός: 271 cc
  • Ισχύς: 23,9 PS
  • Ροπή: 24 Nm
  • Ρεζερβουάρ: 12,8 lt
  • Κατανάλωση: 4,6 lt/100 km
  • Βάρος: 189 kg
  • Τελική ταχύτητα: 150 km/h
  • Μήκος: 2.255 mm
  • Πλάτος: 810 mm
  • Μεταξόνιο: 1.450 mm
  • Ύψος σέλας: 810 mm

Μπορεί το ABS να απουσίαζε, όμως οι τρεις δίσκοι και η συνδυασμένη λειτουργία εμπρός και πίσω κάνουν θαύματα ακόμα και στη γυαλάδα των Αθηναϊκών δρόμων. Διπλοί δίσκοι εμπρός και ένας πίσω, όλοι με  δαγκάνες δύο εμβόλων, καθώς και σωληνάκια υψηλής πίεσης προσφέρουν αίσθηση και αποτελεσματικότητα. Οι επιταχύνσεις και οι επιβραδύνσεις γίνονται μια ευχάριστη ρουτίνα και οι αποστάσεις δεν τρομάζουν ακόμα και αν κινείσαι σε ώρα αιχμής με τους δρόμους πηγμένους. Η πολύ καλή μετάδοση και η αντίστοιχη κύλιση σε συνδυασμό με το ποιοτικό σύνολο που δεν θορυβεί, κάνουν τις μετακινήσεις παιχνίδι.

Ο μπροστινός τροχός διαμέτρου 15” υπακούει άμεσα και ακαριαία σε εντολές αλλαγής κατεύθυνσης ακόμα και αν οδηγείς σαν κυνηγημένος και εδώ το σφιχτό σετάρισµα είναι σύμμαχος αρκεί να μην αναζητάς επιδόσεις σε κατσαρό οδόστρωμα. Σε επίπεδο κατανάλωσης όλα εξαρτώνται από την φαγούρα που διακατέχει το δεξί σου χέρι! Αν είσαι πράος και ρομαντικός στον ρυθμό μετακίνησης και όχι απαραίτητα αργός, δεν ξεπερνάς ποτέ τα 4 lt/100 km, αν όμως επιμένεις να διατηρείς την γκαζιέρα στο στοπ της θα είσαι μόνιμα πάνω από τα 5 λίτρα. Διάλεξε τρόπο λοιπόν!

συμπέρασμα

Καταφέρνει να συγκεντρώσει περισσότερα θετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τα αρνητικά και σε συνδυασμό με την τιμή (€ 3.780 μετρητοίς), δείχνει μια αξιόλογη περίπτωση στα μεσαία σκούτερ. To Χciting-R 300i UBS μπορεί να μην διεκδικεί την πρωτοκαθεδρία στην κλάση του, όμως με αθόρυβο τρόπο πείθει τον αναβάτη που το προτιμά, ότι έχει λύσεις για να απαλύνει την καθημερινότητα και την εξέλιξη για να ακολουθήσει την τάση της εποχής. Με δυνατά του σημεία την στιβαρή αίσθηση και τα εξαιρετικά φρένα του, παραμένει μια ακόμα ολοκληρωμένη πρόταση της Kymco στην αστική μετακίνηση.


POLL

Τι θα έκανες μέσα σε ένα αυτόνομο αυτοκίνητο αφού δεν χρειάζεται να οδηγείς;

  • Θα άραζα και θα απολάμβανα το τοπίο
  • Θα μίλαγα στο τηλέφωνο
  • Θα έτρωγα
  • Θα διάβαζα
  • Θα έβλεπα ταινία
  • Θα έριχνα έναν ύπνο
  • Θα έστελνα μόνα τους τα παιδιά σχολείο
magazine45

GOCAR magazine #45

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPADΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ