Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 12 Κεφαλάρι 1 - ΕΔ13 Ζήρια 1

Σε μάχη για δύο εξελίσσεται το τρίτο σκέλος του Ακρόπολις στα βουνά της Πελοποννήσου. Μόλις 2,2 δευτ. η διαφορά Loeb και Latvala.

  • -
  • -

Η μάχη ξεκίνησε! Ο Jari-Matti Latvala σημείωσε τον 1ο χρόνο στην SS12 Κεφαλάρι 1 και πλέον τον χωρίζει μόνο 1 δλ. από τον Sebastien Loeb και την κορυφή της γενικής κατάταξης. Ο Mads Ostberg είχε και πάλι προβλήματα, αφού έσπασε το πίσω δεξί ημιαξόνιο του αυτοκινήτου του. Στην SS13 Ζήρια 1, ο Loeb απάντησε σημειώνοντας καλύτερο χρόνο και αυξάνοντας τη διαφορά στα 2,2 δευτ. από τον οδηγό της Ford. Ο Solberg ακολουθεί τρίτος με διαφορά 20,1 δευτ. από την κορυφή. Ο δεύτερος οδηγός της Citroen Miko Hirvonen χάνει σταθερά σχεδόν 10 δευτ. σε κάθε ειδική από τον πρώτο. Ο Evgeny Novikov εγκατέλειψε πριν μπει στην ειδική με πρόβλημα στην αντλία νερού.


LOEB Sébastien - ELENA Daniel

«Πήγα flat-out. Αλλά, όταν γλιστράει, δεν μπορώ να πιάσω την ταχύτητα των Ford. Είχαμε μάχη με τον Jari-Matti. Είναι δύσκολα. Πάμε flat-out. Σε κάποια σημεία πιέζω πάνω από τα όρια. Θα συνεχίσουμε έτσι.»


HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo

«Οδηγώ σταθερά. Δεν πιέσαμε. Ίσως έχουμε χάσει κάποιο χρόνο. Προσπαθώ να έχω καλό ρυθμό, αλλά τώρα ήμασταν λίγο αργοί.»


LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka

«Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να πάω flat-out, αλλά χωρίς πολλά ρίσκα, γιατί, αν εγκαταλείψεις, δεν παίρνεις βαθμούς. Στην Ζήρια χάσαμε κάποιο χρόνο. Ήταν άσχημα στην αρχή.» Είχαν χτύπημα στο πίσω δεξί μέρος του αυτοκινήτου


SOLBERG Petter - PATTERSON Chris

«Ήμασταν πολύ προσεκτικοί στις πρώτες ειδικές. Προσπάθησα να είμαι προσεκτικός, οι υπόλοιποι φαίνεται πως δεν είναι. Έχει ακόμη πολύ δρόμο. Διασκέδασα στην ΕΔ Ζίρια. Γλιστρούσε λίγο. Χάσαμε 4 ή 5 δλ. από ένα λάθος. Η ειδική είχε κάποια δύσκολα κομμάτια. Είμαι σχετικά ευχαριστημένος.» Είχαν χτύπημα στο πίσω δεξί μέρος του αυτοκινήτου.


TANAK Ott - SIKK Kuldar

«Δεν ήταν τόσο σκληρή η ΕΔ12 (Κεφαλάρι 1), αλλά γλιστερή και απαιτητική. Δύσκολο να εμπιστευτείς το αυτοκίνητο. Έχει ζέστη και το χώμα είναι μπόσικο. Η ΕΔ 13 (Ζήρια 1)ήταν πολύ καλή για οδήγηση, αλλά πολύ γλιστερή. Είναι δύσκολο να γράψεις χρόνο. Πρέπει να συγκεντρωθούμε για τη συνέχεια και να αυξήσουμε το ρυθμό μας. Δεν ήταν τόσο σκληρή η ειδική όσο περίμενα.»


NOVIKOV Evgeny - GIRAUDET Denis

Εγκατέλειψε μετά την SS12 από αντλία νερού.


AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni

Είχαμε τετ-α-κε στην αρχή της ΕΔ13 (Ζήρια 1) και χάσαμε χρόνο. Πρέπει να συνεχίσουμε και να μάθουμε το αυτοκίνητο. Η δεύτερη μπούκλα θα είναι δυσκολότερη. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, να προστατέψουμε το αυτοκίνητο.»


NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas

«Πολύ ωραία, την ευχαριστήθηκα. Το αυτοκίνητο δούλεψε καλά. Καθαρίζουμε το δρόμο και γλιστράει.»


OLIVEIRA Daniel Rolim - MAGALHAES Carlos

«Δεν είναι εύκολη. Προσπάθησα να είμαι προσεκτικός. Δεν είχαμε εμπιστοσύνη στις σημειώσεις. Δεν μας βοήθησε η κατάσταση του δρόμου.»


OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas

«Έχουμε πρόβλημα με το δεξί ημιαξόνιο. Κάνει πολύ θόρυβο και προσπαθώ να είμαι προσεκτικός, ιδίως στις φουρκέτες. Δεν έχουμε τα μέσα να το επισκευάσουμε. Θα περιμένουμε να πάμε στο σέρβις.»


ARAUJO Armindo - RAMALHO Miguel

«Βάλαμε καινούργια ελαστικά. Ακολουθούμε τη στρατηγική μας, να μην κάνουμε λάθη, να μην καταστρέψουμε το αυτοκίνητο.»


PROKOP Martin - HRUZA Zdenek

«Ακόμη ΟΚ. Έκανα κάποια λάθη στην αρχή. Ανοιγόμουν πολύ στις στροφές, χάσαμε χρόνο, αλλά το αυτοκίνητο είναι εντάξει.»

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...