Νέα μοτέρ υγραερίου και diesel για τη MiTo

1.4 GPL Turbo 120 PS και 1.3 MultiJet ECO 95 PS

  • -
  • -

Η Alfa Romeo λανσάρει δυο νέες εκδόσεις της MiTo. Η πρώτη «φοράει» 1.400άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα που καίει και υγραέριο και η δεύτερη ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1,3 λίτρων. Αρχίζοντας από τον 1.4 GPL Turbo, αποδίδει ισχύ 120 ίππων και ροπή 21 kgm. Το σύστημα υγραεριοκίνησης διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 39 λίτρων και τοποθετείται στο πορτμπαγκάζ, στον χώρο που καταλαμβάνει ο εφεδρικός τροχός ανάγκης, χωρίς καμία μεταβολή στην ωφέλιμη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών.

Η νέα έκδοση της Alfa Romeo MiTo είναι σχεδιασμένη για να μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα είτε χρησιμοποιώντας ως καύσιμο τη βενζίνη είτε το υγραέριο. Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται πάντα με βάση τη βενζίνη, ενώ μετά από μερικά δευτερόλεπτα αυτόματα αλλάζει σε υγραέριο. Βέβαια ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο καύσης μέσω ενός διακόπτη εναλλαγής υγραερίου-βενζίνης. Οι επιδόσεις της MiTo 1.4 GPL Turbo είναι πολύ καλές, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 198 km/h, ενώ τα πρώτα 100 km/h απο στάση έρχονται σε μόλις 8,8 sec. Παράλληλα, η χρήση υγραερίου μπορεί να μειώσει τη μέση κατανάλωση έως και 50% σε σύγκριση με μία βενζινοκίνητη έκδοση, προσφέροντας αυτονομία που ξεπερνά τα 1.200 km αλλά και χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 που φτάνουν τα 131 g/km.

 

Alfa Romeo MiTo 1.3 MultiJet ECO

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας διαθέτει υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας και σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail. Παρότι μόλις 1.300 κ.εκ., αποδίδει υψηλή ισχύ 95 ίππων και ροπή 200 Nm, ενώ εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση που κατά μέσο όρο κυμαίνεται μεταξύ 4,0 και 4,3 lt/100 km. Η τελική ταχύτητα είναι 180 km/h, ενώ για την επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h αρκούν 11,6 sec. Οι νέοι, ισχυροί και φιλικοί προς το περιβάλλον κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικά κιβώτια αλλά και με τα νέας τεχνολογίας αυτόματα κιβώτια TCT.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...