5 ΗΟΤ SUPERCARS

Πέντε νέα μοντέλα και αγωνιστικά πρωτότυπα με 500 έως 1.360 ίππους που βάζουν φωτιά όχι μόνο στο δρόμο ή την πίστα, αλλά και στα όνειρά μας

  • -
  • -

Εκατοντάδες άλογα, πολλές εκατοντάδες άλογα, πάνω από χίλια άλογα! Η απόδοση των σύγχρονων supercars έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει ραγδαία αύξηση στις ιπποδυνάμεις που ανακοινώνονται. Παρακάτω συλλέξαμε πέντε νέα supercars, άλλα για το δρόμο και άλλα για τις πίστες και με διάφορες τεχνολογίες κινητήρων: από ατμοσφαιρικούς ή υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες μέχρι υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, με ισχύ που κυμαίνεται από 500 έως 1.360 ίππους! Απολαύστε τα.

 

Lamborghini Huracan LP580-2 Spyder

H Lamborghini παρουσίασε στο Los Angeles την Huracan LP580-2 Spyder που εκτός από ξεσκέπαστη είναι και πισωκίνητη. Παρότι σε σύγκριση με την τετρακίνητη ανοιχτή LP610-4, η ισχύς του V10 ατμοσφαιρικού 5.2 κινητήρα έχει μειωθεί στους 580 ίππους (από 610), το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,6 sec και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 319 km/h. Το θηριώδες μοτέρ συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και με σύστημα launch control. Η υφασμάτινη οροφή μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε 17 sec και με ταχύτητες έως και 50 km/h.

 

 

Mazda RT24-P

Η Mazda παρουσίασε στο Σαλόνι του Los Angeles το RT24-P. Η ονομασία προέρχεται από το πρόγραμμα εκπαίδευσης οδηγών αγώνων, που ονομάζεται Road To 24 και το P δείχνει ότι βρίσκεται ακόμα σε φάση πρωτοτύπου (prototype). To σασί αναπτύχθηκε από την Riley Technologies και τη Multimatic, ενώ κάτω από το καπό του υπάρχει ένας 2λιτρος turbo κινητήρας των 600+ ίππων. Η Mazda ανακοίνωσε ότι θα κατασκευαστούν δύο τέτοια αγωνιστικά μοντέλα για να συμμετέχουν στα πρωταθλήματα Rolex 24 και Florida’s SpeedSource Race Engineering το 2017.

 

 

NextEV ΝΙΟ ΕP9

Το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητό της NextEV αποδίδει 1.360 ίππους και 6.334 Nm ροπής και έγραψε χρόνο ρεκόρ 7:05.12 στο Nurburgring. Το κινεζικό μοντέλο διακρίνεται για την άκρως επιθετική του εμφάνιση και τα ρυθμιζόμενα αεροδυναμικά καλούδια που ενισχύουν την κάθετη δύναμη. Κίνηση δίνουν 4 ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε τροχό, οι οποίοι επιταχύνουν το ΕΡ9 από στάση στα 100 km/h σε 2,7 sec, με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 313 km/h. Εντυπωσιακός είναι και ο χρόνος φόρτισης: με 45 λεπτά στην πρίζα, μπορεί να διανύσει 427 km. Η τιμή του είναι περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ και δυστυχώς θα διατεθεί μόνο στην κινέζικη αγορά.

 

 

Porsche 911 RSR

H Porsche αποκάλυψε το απόλυτο όπλο για τις πίστες με ελαφρύ αμάξωμα και έναν ισχυρό 6κύλινδρο 4λιτρο κινητήρα που κάθεται πάνω από τον πίσω άξονα. Σύμφωνα με την εταιρεία, το θηριώδες μοτέρ προσφέρει και χαμηλή κατανάλωση, κάτι που στους αγώνες παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο. Το «απείραχτο» μοτέρ πληροί τους κανονισμούς της κατηγορίας LM-GTE με την απόδοση να είναι 510 PS, ενώ συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Το αμάξωμα της RSR έχει κομμάτια από ανθρακόνημα, τα οποία μπορούν να αντικατασταθούν άμεσα κατά τη διάρκεια του αγώνα, κερδίζοντας χρόνο.

 

 

Rezvani Beast Alpha

Οι μοναδικές πόρτες Sidewinder που ανοίγουν προς τα εμπρός και αποτελούν σήμα κατατεθέν του μοντέλου και της εταιρείας, αποκαλύπτουν την πιο πολυτελή πλευρά του συγκεκριμένου supercar σε σχέση με την απλή εκδοχή του. Το «Θηρίο» φοράει ένα 4κύλινδρο κινητήρα της Honda 2,4 λίτρων με απόδοση 500 ίππων. Με το βάρος του αυτοκινήτου να περιορίζεται στα 900 κιλά, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 3,4 sec σε συνδυασμό με το προαιρετικά διαθέσιμο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 282 km/h. Με το βασικό χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο χρειάζεται για την ίδια διαδικασία 3,7 sec.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...