Διακοπές με Fiat Panda 4x4 1.3 MTJ

Παραπάνω από 3.500 km μέσα σε ένα 20ήμερο με το πετρελαιοκίνητο τετρακίνητο Panda, αρκούν για να εθιστείς μαζί του

  • -
  • -

Από την εποχή που το είχαμε για δοκιμή το Panda 4x4, έδειξε τα χαρίσματά του. Μαζεμένες διαστάσεις και θετικοί για το μέγεθος χώροι, νοικοκυρεμένη αισθητική και εξοπλισμός που σου βγάζει χαμόγελο, επιπλέον διαφορικό για να σκαρφαλώνεις και να αναδεύεις τα χώματα, ποιοτική εσάνς ακόμα και όταν οι τροχοί του τσαμπουκαλεύονται με τα στοιχεία της φύσης και ένα μικρό αλλά ροπάτο μοτεράκι για να μην σου τσουρουφλίζει την τσέπη. Αυτό το ρωμαλέο Panda είναι λαγωνικό πρόσφυσης, το αυτοκίνητο που απολαμβάνεις στην καθημερινότητα και ονειρεύεσαι να έχεις στις διακοπές σου και όταν διαπίστωσα ότι το κλειδί του θα ήταν στα χέρια μου για ένα 20ήμερο δεν έχασα την ευκαιρία για τροποποίηση σχεδίου την εποχή που κατεβάζεις διακόπτες. Ένα road trip στην κεντρική Ελλάδα συνδυασμένο με φιλοξενία σε φίλους, κατασκήνωση σε απόμερες παραλίες που μόνο με το κατάλληλο όχημα προσεγγίζεις και λίγο rent-a-room για να ζήσουν και οι εποχιακοί ξενοδόχοι! Βουνό και θάλασσα λοιπόν με το Panda να μην συμβιβάζεται πουθενά σε ότι του ζητήθηκε, ούτε καν στον άχαρο αυτοκινητόδρομο. Ο Multijet II σταθεροποίησε την μέση κατανάλωση στα 6 lt/100 km, με χαμηλότερη τιμή τα 5,3 σε cruising στον επαρχιακό και υψηλότερη τα 8,5 σε ένα σύντομο ρόλο με το πεντάλ στην μοκέτα και την βελόνα του στροφόμετρου να γλύφει το κόκκινο. Όργωσε την Θεσσαλία από τις βουνοκορφές της Πίνδου μέχρι την δροσερή ποικιλομορφία του Πηλίου, γάζωσε την ανατολική πλευρά της Εύβοιας με σκοπό την ανίχνευση της ποιο δύσβατης και μαγικής σε εικόνα παραλίας και αφού σκόνισε κάθε σημείο του κορμιού του, έφτασε η στιγμή να περάσει από το πλυντήριο για να ξαναγίνει «καινούργιο» και να επιστραφεί. Πώς να μην εθιστείς και πώς να μην σου λείψει μετά απ’όλα αυτά…


Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Λίγο πριν τραβήξουμε για λόγκους, βουνά, ραχούλες με τριβέλιζε ένα ερώτημα. Χωράει ένα Enduro μέσα σε ένα Panda; Χωράει αν γίνει …τεύχη, όπως το παλιό DR που μετακόμισε για την έναρξη της ανακατασκευής του. Χαρτόνι συσκευασίας παντού στο εσωτερικό και ούτε γάτα ούτε ζημιά!
 


Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Ταξίδι στα 130-150 km/h και το Panda δεν σε κουράζει, ροκανίζει αποστάσεις σβέλτα και χαϊδεύει ενδείξεις από 6-7,2 lt/100 km στο trip computer

 

Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Η αριστερή λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο, δεν είναι ταμπού για το τετρακίνητο Panda. Εξαρτάται από το πόσο βιάζεσαι και πόσο θέλεις να ανεβάσεις την κατανάλωση

 

Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Μέχρι και 190 km/h έδειξε το ταχύμετρο σε ελαφριά κατηφόρα ενώ έδειχνε διάθεση για παραπάνω, αλλά ήμασταν σε διακοπές! Άσε που δεν ήμασταν και για έξοδα!

 


Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Fiat_Panda_4x4_Summer_2013
Οι καθαρότερες στιγμές του Panda στο δεκαπενθήμερο road trip με φόντο τις βουνοκορυφές της Πίνδου. Μια δυο μέρες μετά η σκόνη εγκαταστάθηκε επάνω του!


Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Βόλτα στον Λυκαβηττό, πολύ μακριά από την Αθήνα… 


Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Οχήματα χωματουργικών αποστολών, με το κάθε ένα να εκπληρώνει ξεχωριστά τον σκοπό του. Χρυσή τομή φυσικά, το τετρακίνητο Panda

 

Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Χώμα για παραπάνω από 1.000 km απόλαυσε το Panda 4x4, από πατημένους που ελάχιστα συμβίβασε την ταχύτητά του μέχρι κακοτράχαλους που προορίζονται για πολύ πιο hard core κατασκευές

Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Εφοδιασμένο με τα CrossContact της Continental, το Panda δεν έχει να φοβάται τις χειμερινές συνθήκες. Όμως και στο ξερό καλοκαιρινό τερέν τα πήγαν περίφημα


Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Εννοείται ότι κατεβαίνεις και το περπατάς πριν αποφασίσεις να το περάσεις, διαφορετικά ψάξε βοήθεια. Αν δεις ότι σε παίρνει μπορείς να τσαλαβουτάς και να απολαμβάνεις

 

Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Αρχικά η γνωριμία! Ύστερα γλείψιμο στην νόστιμη σκόνη του καπό και όταν έβγαλε δόντια στα πλαστικά...

Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

...υποχώρηση για τα 75 άλογα του Fiat Panda

Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Για να φτάσει στον επίγειο παραθαλάσσιο παράδεισο συνάντησε συχνά εχθρικό τερέν, όμως το ελαφρύ αμάξωμα, τα 160 mm από το έδαφος και το πίσω διαφορικό κράτησαν ψηλά το ηθικό και δεν φρέναραν τις περιπετειώδης διαθέσεις του Panda 4x4


Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Σκόνη παντού, ακόμα και με κλειστές πόρτες… Ευτυχώς όχι μέσα πάντως

 

Fiat_Panda_4x4_Summer_2013
Ελεύθερο camping με πάρκινγκ δίπλα στην σκηνή!

 
Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Ακόμα και όταν ο δρόμος στενεύει και γίνεται μονοπάτι το Panda δεν διστάζει, συνεχίζει ακάθεκτο! 


Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Άλλη μια καλή λύση για περιπλάνηση σε χωμάτινες διαδρομές. Ιδανικά θα το θέλαμε πίσω από το δικό μας αυτοκίνητο

 
Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

Πρακτικά με τα 35 λίτρα του ρεζερβουάρ έχεις μια αυτονομία παραπάνω από 600 χιλιόμετρα, ενώ από την στιγμή που θα ανάψει λαμπάκι το καύσιμο αρκεί για 80-100 χιλιόμετρα

 
Fiat_Panda_4x4_Summer_2013

 "Θρύλε γερά ...και στην Πορταριά"


Fiat_Panda_4x4_Summer_2013