Peugeot 208 1.2 Puretech 110 EAT6. Μην αγοράσεις σουπερμίνι, αν δεν το οδηγήσεις! (vid)

Με τον πολυβραβευμένο 1.2 PureTech, το καλοστημένο πλαίσιο και τον πλούσιο δωρεάν εξοπλισμό, το 208 έχει τον τρόπο να σε συναρπάσει οδηγικά. Μας το λέει και ένας ειδικός, ο πρωταθλητής αναβάσεων Σπύρος Βοργιάς!

  • -
  • -

Η μάχη των σουπερμίνι είναι πιο σκληρή από ποτέ, όμως το Peugeot 208 είναι… οπλισμένο σαν αστακός. Καταρχάς, με έναν κινητήρα διαμάντι που ταιριάζει γάντι στην ελληνική αγορά και αναδεικνύει τις δυνατότητές του. Ο 1.2 PureTech έχει βραβευτεί επί τρία συναπτά έτη στο θεσμό International Engine of the Year Awards ως ο κορυφαίος κινητήρας στην κατηγορία του.

Ειδικά στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του, με 110 ίππους και 205 Nm ροπής μόλις από τις 1.500 rpm, εντυπωσιάζει με τη δύναμή του που είναι μάλιστα διαθέσιμη σε μεγάλο εύρος στροφών. Στην περίπτωσή μας, ο 1.2 turbo συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων ΕΑΤ6, το οποίο συμβάλλει στην ευκολία οδήγησης μέσα στην πόλη και στην εξοικονόμηση καυσίμου (μόλις 4,5 lt/100 km σε μεικτό κύκλο). Για όσους θέλουν να έχουν διαρκώς τον έλεγχο στα χέρια τους, το κιβώτιο προσφέρει και δυνατότητα για σειριακές αλλαγές σχέσεων μέσω του επιλογέα.

Το 208 εντυπωσιάζει όμως και με το στήσιμό του, την άνεση και την αποτελεσματικότητα της ανάρτησης, καθώς και με την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης. Ζητήσαμε όμως και μία «δεύτερη γνώμη», με ιδιαίτερη βαρύτητα, από έναν άνθρωπο που διαπρέπει στους ελληνικούς αγώνες. Τον Σπύρο Βοργιά, Πρωταθλητή Αναβάσεων τα δύο τελευταία χρόνια στην κατηγορία Α έως 2.000 cc, με Peugeot 106 S16.

Τον περιμέναμε στην αγαπημένη του διαδρομή, την ανάβαση του Αχλαδόκαμπου, λίγο έξω από την Τρίπολη. Ο Σπύρος Βοργιάς βγήκε από το αγωνιστικό μπάκετ του 106 και κάθισε αναπαυτικά πίσω από το τιμόνι του Peugeot 208. Δείτε στο video εντυπωσιακά πλάνα οδήγησης και μάθετε τις εντυπώσεις του Σπύρου για το γαλλικό σουπερμίνι.

Στην ευχάριστη εμπειρία οδήγησης του Peugeot 208 συμβάλλει και το εσωτερικό που εντυπωσιάζει με τη φιλοσοφία i-Cockpit. Το compact σπορ τιμόνι και τα ευανάγνωστα όργανα πάνω από αυτό που φέρνουν τις απαραίτητες πληροφορίες του οχήματος σε πρώτο πλάνο, ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού, συμβάλλουν στην αψεγάδιαστη εργονομία.

Στο ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής χωρητικής τεχνολογίας 7’’ που ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες απαιτήσεις συνδεσιμότητας του οδηγού με το περιβάλλον του, δίνοντας εύκολη πρόσβαση σε εφαρμογές του smartphone και διαδικτυακές υπηρεσίες, μέσω της λειτουργίας Mirror Screen. Η οθόνη περιλαμβάνει τόσο το έγχρωμο, 3D σύστημα πλοήγησης με κτιριακή απεικόνιση που κάνει την προβολή των διαδρομών πιο ρεαλιστική και ευδιάκριτη, αλλά και την κάμερα οπισθοπορείας που ενεργοποιείται αυτόματα με την επιλογή της όπισθεν και μεταδίδει την εικόνα του χώρου πίσω από το αυτοκίνητο, έτσι ώστε ο οδηγός να εντοπίσει τυχόν εμπόδια κατά την εκτέλεση των ελιγμών.

Αυτή την περίοδο, το Peugeot 208 προσφέρεται με δώρο το σύστημα πλοήγησης 3D και την κάμερα οπισθοπορείας, 4 χρόνια δωρεάν service και 4 χρόνια εγγύηση. Μία πρόταση στην οποία δύσκολα μπορείς να πεις «όχι». Ενδεικτικά, το αυτοκίνητο που είχαμε στα χέρια μας με την κορυφαία έκδοση εξοπλισμού Allure διατίθεται από την ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot έναντι μόλις 15.200 €.