WRC: Ο Sébastien Loeb μιλάει για το 2011

Τι λέει για το DS3 WRC και τους νέους κανονισμούς

  • -
  • -

Ενόψει του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2011 και έχοντας ήδη πάρει γεύση από το νέο του όπλο, το DS3 WRC, ο άσσος της Citroën Racing και 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής WRC λέει τη γνώμη του για τους νέους κανονισμούς και αποκαλύπτει πως του φάνηκε το νέο του αυτοκίνητο.

 

Ποια είναι η αίσθηση που έχεις από το DS3 WRC;

SL: Είναι πολύ διαφορετικό από το C4. Τo DS3 είναι κοντύτερο και πιο ευέλικτο στις κλειστές στροφές, όμως παράλληλα είναι και πιο νευρικό στα γρήγορα κομμάτια. Συνολικά θα έχουμε περισσότερη δουλειά πίσω από το τιμόνι για διαφόρους λόγους: τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου λόγω του μεγέθους του, την απουσία μεσαίου ενεργού διαφορικού και την επιλογή ταχυτήτων που θα μας αναγκάζει να παίρνουμε τα χέρια μας από το τιμόνι.

 

Είσαι ευχαριστημένος από την εξέλιξη που έγινε κατά τη διάρκεια του χειμώνα;

SL: Πιστεύω ότι ομάδα έκανε καλή δουλειά, όμως δεν πετύχαμε το ίδιο επίπεδο εξέλιξης σε όλες τις επιφάνειες. Τον περισσότερο χρόνο βρεθήκαμε σε χωμάτινες διαδρομές που αποτελούν και την πλειοψηφία στο WRC. Πιστεύω ότι έχουμε ακόμα πολύ δουλειά στο χιόνι, όμως είναι δύσκολο να υπολογίσεις αφού δεν υπάρχει σημείο σύγκρισης με τον ανταγωνισμό και οι νέοι κανονισμοί άλλαξαν ριζικά τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων.

 

Τι πιστεύεις για τους νέους κανονισμούς; Είναι καλοί για τους οδηγούς;

SL: Ναι, το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο να το οδηγείς. Η απόδοση του κινητήρα σε αφήνει να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες του πλαισίου. Βέβαια, όπως πάντα, θα θέλαμε ακόμα περισσότερη δύναμη, όμως νομίζω ότι τα νέα WRC θα είναι πολύ εντυπωσιακά. Ως οδηγός θα πρέπει να έχεις τη σωστή αίσθηση ώστε να επιλέξεις την ιδανική γραμμή και να διαγράψεις την καμπή με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα.

 

Τι σημαίνει αυτή η χρονιά για σένα;

SL: Είναι μια νέα πρόκληση με περισσότερους άγνωστους παράγοντες σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Θα πρέπει να περιμένουμε την αρχή της χρονιάς για να δούμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πριν από αυτό βέβαια, θα πρέπει να είμαι ταχύτερος από εκείνους που θα έχουν ίδιο αυτοκίνητο με εμένα. Το να κερδίσω τους Ogier και Solberg θα είναι μια δύσκολη πρόκληση. Νομίζω ότι θα είναι μια δύσκολη χρονιά, κάτι που αυξάνει το κίνητρο μου ακόμα περισσότερο.