TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

START ENGINE

Γιάννης Λημναίος (gl@gocar.gr)

Γεννήθηκε επί Καραμανλή το 1977, μεσημέρι Κυριακής. Αγαπημένα του παιχνίδια ήταν τα «κουρσάκια» τα οποία προς έκπληξη και απορία των συγγενών του «οδηγούσε» συνεχώς με το πλάι. Τη δεκαετία του ’80, επί Παπανδρέου, ανδρώθηκε η αγάπη του για το αυτοκίνητο. Το 1988 αγόρασε το πρώτο του περιοδικό, ένα AUTO EXPRESS και από τότε ονειρευόταν να γίνει δημοσιογράφος αυτοκινήτου. Το όνειρό του έγινε πραγματικότητα το 2002 και τέσσερα χρόνια αργότερα, επί Καραμανλή, ανέλαβε τη διεύθυνση του εβδομαδιαίου περιοδικού AUTOCAR. Εντωμεταξύ, η αναζήτησή του για το ιδανικό προσωπικό αυτοκίνητο κατέληξε σε ένα (συνομήλικό του) μοντέλο ’77 – ίσως επειδή πάντα θεωρούσε πως ότι γεννήθηκε εκείνη τη χρονιά ήταν σημείο αναφοράς! Τo 2010, επί Παπανδρέου, η συνεργασία του με το GOCAR έδωσε την ευκαιρία για την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο. Σήμερα βρίσκεται στο τιμόνι της συντακτικής ομάδας του GOCAR έχοντας ως μότο του τη φράση “Τσίτα τα Γκάζια”. Άλλωστε, ως ονειροπαρμένος Υδροχόος, είναι άτομο επαναστατικό που θέλει να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο!

Στο μέλλον δεν θα αγοράζουμε και δεν θα οδηγούμε αυτοκίνητα... Που πάμε;

Στο μέλλον δεν θα αγοράζουμε και δεν θα οδηγούμε αυτοκίνητα... Που πάμε;

Η αυτοκίνηση αλλάζει άρδην. Μπαίνει φουριόζα στην πρίζα, καταργεί την έννοια της ιδιοκτησίας, παίρνει από τον οδηγό το τιμόνι και μετατρέπει το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε σαλόνι ή γραφείο

Το - όχι και τόσο μακρινό - μέλλον μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις. Ολοένα και περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα μπαίνουν στην παραγωγή και η τιμή τους μειώνεται σημαντικά – δείτε το νέο smart fortwo electric drive που θα είναι διαθέσιμο με 23.120 ...
Η τέλεια συνταγή μιας τραγωδίας που πουλάει

Η τέλεια συνταγή μιας τραγωδίας που πουλάει

Ή πώς ένα δυστύχημα μετατρέπεται σε κλικ, ποσοστά τηλεθέασης και προσωπική δημοσιότητα

Η συνταγή ήταν η ιδανική για τα Μέσα Μαλάκυνσης Εγκεφάλου (ΜΜΕ). Υπήρχε αίμα, υπήρχε το μεγάλο όνομα, υπήρχε το ισχυρό όπλο, υπήρχε και βίντεο και μάλιστα με έκρηξη! Χρειαζόταν βέβαια και ο ανεγκέφαλος που το έδωσε στη δημοσιότητα – αλήθεια, αυτός ...
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ…

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ…

...με Δύναμη, Έμπνευση και Όραμα!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ… …ME ΔΥΝΑΜΗ Δεν είναι και λίγο. Που αντέξαμε ως χώρα ένα ακόμη χρόνο, κόντρα στην κρίση, κόντρα στις προβλέψεις, κόντρα σε πολιτικά αδιέξοδα και την κρατική ανοργανωσιά. Και τα καταφέραμε πιστεύω επειδή πάψαμε τη μιζέρια. Δεν ήταν εύκολο και σίγουρα ...
και 13 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

My-X-perience

Γιώργος Σαργιαννίδης (gs@gocar.gr)

Γεννήθηκε στη “χώρα της Μερκελ”, όπου και μεγάλωσε, ενώ στα 10 του επέστρεψε στην Ελλάδα. Το μικρόβιο του αυτοκινήτου (εκτός από το ότι έπαιζε μόνο με αυτοκινητάκια σε πολύ μικρή ηλικία) ξεκίνησε θαυμάζοντας τους “κάγκουρες της ασφάλτου”, γι’ αυτό και μάζευε όλα τα περιοδικά του είδους. Οι σπουδές του στη μηχανολογία σε συνδυασμό με αυτές της δημοσιογραφίας έκαναν το όνειρό του πραγματικότητα, να γράφει και να μιλάει γι’ αυτό που αγαπάει, το αυτοκίνητο! Πάντα σε συνάρτηση με την αγάπη του για την τεχνολογία. Αυτός ο συνδυασμός, αυτοκινήτου-τεχνολογίας είναι που τον εμπνέει για νέες περιπέτειες και εμπειρίες, κάποιες από τις οποίες μοιράζεται μαζί μας μέσω του My-X-perience.

Σε κλέβει… ένας χάκερ!

Σε κλέβει… ένας χάκερ!

Ο κλεφτης αυτοκινήτων της επόμενης δεκαετίας είναι αυτός που παίζει την τεχνολογία στα δάχτυλά του

Έχουμε δει πολλές ταινίες, όπου οι ηθοποιοί ανοίγουν την πόρτα ενός κλειδωμένου αυτοκινήτου με μεγάλη ευκολία και με τη βοήθεια ενός σύρματος. Όχι ότι απείχε από την πραγματικότητα, αλλά σκεφτείτε ότι αυτό είναι το δύσκολο κομμάτι. Μετά την είσοδό τους ...
10+1 αυτοκίνητα για να μάθεις σπορ οδήγηση!

10+1 αυτοκίνητα για να μάθεις σπορ οδήγηση!

Μαθαίνεις και –ταυτόχρονα- περνάς καλά μέσα στο «ρίνγκ»

Αναρωτήθηκα, με ποιο αυτοκίνητο θα μπορούσα να μάθω να οδηγώ καλύτερα και να με κάνει παράλληλα να χαμογελάω καθ’όλη τη διάρκεια του γύρου σε μία πίστα; Η λίστα είναι μεγάλη, αλλά κατάφερα να ξεχωρίσω 11 αυτοκίνητα που πληρούν αυτά που ...
Supercars: Turbo, or no Turbo?

Supercars: Turbo, or no Turbo?

Είναι τα supercars λιγότερο «super» όταν… τουρμπίζονται;

Είναι ένα ερώτημα που με ταλανίζει εδώ και αρκετό καιρό! Το turbo για πολλούς είναι μία «κακιά» λέξη ειδικά στο παρελθόν, ωστόσο όλες πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες καταφεύγουν στη λύση του υπερτροφοδότη για την μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και της κατανάλωσης. ...
και 2 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναρχο-Αυτονομα

km@gocar.gr

Γεννήθηκε στην Αθήνα λίγο πριν την Μεταπολίτευση, σε μαιευτήριο δίπλα στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Από τότε μάλλον έγινε Παναθηναϊκός, ενώ τα επόμενα χρόνια οι ιαχές των οπαδών στα γκολ ακούγονταν μέχρι το σπίτι του. Από μικρός ονειρευόταν πότε θα έβαζε το πρώτο του γκολ σε κανονικό αγώνα και πότε θα οδηγούσε το πρώτο του αυτοκίνητο. Το πρώτο δεν συνέβη ποτέ - σε διαφορετική περίπτωση κάτι θα είχατε ακούσει. Το δεύτερο έγινε στα 18, μετά την απόκτηση του διπλώματος. Η σχέση με την ταχύτητα γεννήθηκε μέσω της αγάπης για τους αγώνες ράλι και ιδιαίτερα το Ράλι Ακρόπολις. Κατά την περίοδο των σπουδών δημοσιογραφίας, εργάστηκε σε μικρούς τηλεοπτικούς σταθμούς και αφού υπηρέτησε τη “μαμά πατρίδα” (21 μήνες, παρακαλώ), εντάχθηκε στο αθλητικό δυναμικό του ΣΚΑΪ 100.3 (100.4 παλαιότερα για όσους θυμούνται). Μεγάλη σχολή το ραδιόφωνο, αφού έπρεπε να “παντρευτεί” ένα κινητό τηλέφωνο και να είναι διαθέσιμος 24/7. Δεν έχει όμως παράπονα, καθώς κάλυψε σημαντικά γεγονότα, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου του 1997, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου του 2004 και οι Ολυμπιακοί Αγώνες της ίδιας χρονιάς. Ποτέ όμως δεν παραμέλησε την άλλη του αγάπη, τους αγώνες αυτοκινήτου. Έτσι το φθινόπωρο του 2004 πέρασε σε άλλο… γήπεδο, αρχικά στα περιοδικά Drive και Autocar, στη συνέχεια στους 4 Τροχούς και το Autobild, αλλά και σε αρκετές ιστοσελίδες του χώρου. Ταξίδεψε παντού, έφθασε μέχρι την Αυστραλία, και γνώρισε σημαντικούς ανθρώπους, από τους οποίους είχε πάντα κάτι σημαντικό να μάθει.

Έχει νόημα η εξαγορά της Fiat-Chrysler από τη Volkswagen;

Έχει νόημα η εξαγορά της Fiat-Chrysler από τη Volkswagen;

Η συμμαχία Peugeot-Citroen-Opel ίσως προκαλέσει ντόμινο εξαγορών στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας

Όταν εν μέσω της παγκόσμιας ύφεσης πριν 7-8 χρόνια ο Sergio Marchionne δήλωνε ότι ο χώρος του αυτοκινήτου δεν θα μπορεί να αντέξει τελικά περισσότερες από 5-6 μεγάλες κοινοπραξίες, πολλοί αμφισβητούσαν τα λεγόμενά του. Οι εξελίξεις φαίνεται να δικαιώνουν τον ...
Πόση τεχνολογία μπορούμε να αντέξουμε;

Πόση τεχνολογία μπορούμε να αντέξουμε;

Η χρησιμότητα όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων μέσα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο

Η αυτοκινητοβιομηχανία διαφημίζει ως «εκδημοκρατισμό της τεχνολογίας» τον εμπλουτισμό του εξοπλισμού καθημερινών οχημάτων με συστήματα που μέχρι πρόσφατα είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε σε υπερπολυτελή μοντέλα. Όλοι θυμόμαστε την πρώτη φορά που νιώσαμε εκείνο το... γρατζούνισμα στο πεντάλ του φρένου. Ήταν ...
Όλοι αγοράζουν SUV. Γιατί;

Όλοι αγοράζουν SUV. Γιατί;

Το ευρωπαϊκό κοινό λατρεύει τα οχήματα ελεύθερου χρόνου και αυξάνει διαρκώς το μερίδιό τους

Η εξάπλωση των SUV/Crossover αποτελεί πλέον ένα αυτοκινητικό φαινόμενο. Αποτελούν το κυρίαρχο segment της ευρωπαϊκής αγοράς, διευρύνοντας συνεχώς την απόσταση από τις υπόλοιπες δημοφιλείς κατηγορίες, όπως τα σουπερμίνι (Β) και τα μικρομεσαία (C). Ενδεικτικό της λατρείας των Ευρωπαίων καταναλωτών είναι ...

Spanner

Στρατής Ι. Πετρουνέας

Γεννήθηκε εν Αθήναις το πρώτο έτος της μεταπολίτευσης και σε ηλικία 2,5 -3 ετών ρώτησε με λύπη τους γονείς του: «γιατί δεν έχουμε κι εμείς ένα αυτοκίνητο»; Μέσα σε 2-3 μήνες, ο χαζομπαμπάς του φρόντισε να αγοράσει μία πράσινη Sud του 75 παρόλο που δεν είχε καν δίπλωμα οδήγησης. Κι έτσι κόλλησε την ανίατη αρρώστια της σκουριάς (ο υιός…).

Φοίτησε εις τας Αγγλίας και έκανε και το Masterάκι του, που ήταν τότε της μοδός. Θεώρησε ότι ένας Μηχανολόγος Μηχανικός με εξειδίκευση στα Συστήματα Παραγωγής θα ήταν συνδυασμός που θα «σκότωνε» στην επερχόμενη βιομηχανική επανάσταση της Ελλάδος.

Όταν επέστρεψε όμως, ακολούθησε το δρόμο της καρδιάς. Εκμεταλλευόμενος τις σπουδές του, έκανε λαμπρό ξεκίνημα στον Ειδικό Τύπο τακτοποιώντας την αποθήκη των Τεχνικών Εκδόσεων. Κατόπιν «ήρθαν και οι μέλισσες» και μετά από έξι συναπτά έτη στον χώρο είπε να τα βροντήξει, διότι το έντυπο που διεύθυνε «δεν τον εξέφραζε» και «είχε κουραστεί να διαφωνεί όλη την ώρα με την εμπορική και οικονομική διοίκηση για τη θεματολογία, τα γραφόμενα και για το αν θα θίξει τους διαφημιζομένους».  Ανωριμότητες των 30s…

Έπειτα πέρασε στην «άλλη όχθη» και εργάστηκε επί σειρά ετών σε θέσεις όπως περιφερειακός Διευθυντής Πωλήσεων εισαγωγέα, Σύμβουλος Ανάπτυξης dealer κλπ. Σήμερα, λέει ότι ετοιμάζει μία καινοτόμα επιχείρηση που «θα σπάσει ταμία». Παρόλα αυτά, ξεκίνησε να αρθρογραφεί στο GoCar. Κανείς δε γνωρίζει τι συμβαίνει με αυτό το «μονίμως» παιδί.

Μάστορες και μαστοράκια

Μάστορες και μαστοράκια

Η έπαρση και η ημιμάθεια, ζουν και βασιλεύουν!

Αυτό που συμβαίνει με τους εναπομείναντες επαγγελματίες σε αυτή τη χώρα είναι πραγματικά εκπληκτικό. Μπορεί τα μνημόνια να έχουν τσακίσει τον ιδιωτικό τομέα, μπορεί οι επαγγελματίες να κυνηγούν τους πελάτες με το ντουφέκι, όμως η έπαρση και η ημιμάθεια ζουν ...
Έμποροι και εμποράκια

Έμποροι και "εμποράκια"

Μια τρελή, τρελή ιστορία ενός αγοραστή κι ενός εμπόρου μεταχειρισμένων

Ο χώρος του αυτοκινήτου είναι από αυτούς που έχουν υποστεί τη μεγαλύτερη ζημιά κατά τη διάρκεια της «κρίσης» στη χώρα μας. Η καθίζηση στις πωλήσεις καινούργιων και μεταχειρισμένων τα τελευταία 7 χρόνια είναι κολοσσιαία και, κατά συνέπεια, έχουν πληγεί οι ...
Twin or Not Twin?

Twin or Not Twin?

Από τη δεκαετία του 80 κι έπειτα, όταν κάτι πάει στραβά σε κάποιο Ιταλικό δύο τινά συμβαίνουν: είτε ο Luigi έχει ξεχάσει να βιδώσει κάτι, το πρωί κάποιας Δευτέρας που συναρμολογούσε το αυτοκίνητο, είτε έχει αστοχήσει κάποιο εξάρτημα αλλοδαπής προέλευσης ...
και 1 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Cocktail Revolutions

Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!
Lift off! Με Porsche 911...

Lift off! Με Porsche 911...

Πάντα κάτι χάνουμε, πάντα κάτι κερδίζουμε και όποιος αναπολεί τις «παλιές καλές μέρες», απλά δεν μπορεί να καταλάβει ότι πρέπει να χαιρόμαστε αυτά που ζήσαμε! Οι επόμενες γενιές απλά θα ζήσουν… άλλα, που για αυτούς θα είναι ότι καλύτερο!

Θα μπορούσε να ήταν κάπως έτσι: 5,4,3,2 ignition και μετά από λίγο… we have lift off! Μεγάλες στιγμές καθώς μέσα σε ένα σύννεφο καπνού και μέσα σε βρυχηθμό το… θηρίο αρχίζει να κινείται προς το διάστημα. Στιγμές πραγματικού μεγαλείου για ...
Με αφορμή το Peugeot 308: En toute simplicite

Με αφορμή το Peugeot 308: En toute simplicite

Ελληνιστί: Σε πλήρη απλότητα.

Τον τίτλο τον εμπνεύστηκα από τους Rolling Stones! Ναι, το γνωστό rock συγκρότημα των γηραιών πλέον κυρίων. Γιατί δεν πάει πολύς καιρός, που τυχαία έπεσα πάνω στη μετάδοση μιας από τις τελευταίες συναυλίες τους. Και πρέπει να σας πω ότι ...
12ο Concours d’Elegance 2015: Καλή μέρα

12ο Concours d’Elegance 2015: Καλή μέρα

Ήταν μια καλή μέρα για το αυτοκίνητο. Έτσι πρέπει να είναι οι γιορτές!

Ο λόγος ύπαρξης αυτής της εκδήλωσης είναι ένας και κάθε χρόνο τον πετυχαίνει με το παραπάνω. Ο λόγος ύπαρξης της όλης προσπάθειας δεν είναι και δεν μπορεί να είναι άλλος από το να φέρει το πλατύ κοινό (και όχι μόνο ...
και 9 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Second Thoughts

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα την εποχή που τα παιδιά έπαιζαν στους δρόμους. Από μικρός είχε μια ιδιαίτερη σχέση με τα αυτοκίνητα. Στην αρχή τα χρησιμοποιούσε για δοκάρια, όταν έπαιζε μπάλα, ενώ λίγο αργότερα ανακάλυψε και την άλλη τους διάσταση.

Σπούδασε δημοσιογραφία γιατί του άρεσε το διάβασμα και το γράψιμο, αλλά όχι και το πρωινό ξύπνημα. Του είχαν πει τότε ότι οι δημοσιογράφοι πηγαίνουν αργά στο γραφείο, διαπιστώνοντας όμως λίγο αργότερα ότι αυτή η φήμη ήταν αβάσιμη. Η γνώση είναι δύναμη έλεγε ο πατέρας του, (το έχει οικειοποιηθεί από τον Φράνσις Μπέικον) και έτσι, αφού υπηρέτησε τη μαμά πατρίδα, είχε τη φαεινή ιδέα να επιστρέψει στα θρανία σχολών, για να διευρύνει το πεδίο γνώσεων.

Ο επαγγελματικός στόχος όμως σε κάθε περίπτωση ήταν αμετακίνητος. Να γράψει για τα αυτοκίνητα. Παράπονο δεν έχει, αφού η επιθυμία του εκπληρώθηκε και από τότε που ξεκίνησε, δεν έχει σταματήσει να γράφει. Το θέμα ίδιο όλα αυτά τα χρόνια, το αυτοκίνητο, αλλά η προσέγγιση διαφορετική, ανάλογη με το πόστο που υπηρέτησε.

Συνεργάστηκε με αξιόλογους ανθρώπους του χώρου, σε έντυπα και ψηφιακά μέσα, κλέβοντας γνώσεις και αποκτώντας πολύτιμες εμπειρίες δίπλα τους, με σημαντικό σταθμό σε αυτή την πορεία, το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ. Μια νέα σελίδα, με καλό περιεχόμενο, γυρίζει, με τη συνεργασία του στο GOCAR να ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς και έντονα θετική διάθεση.

F1 Insider

Οι συνεργασίες του Δημήτρη Παπαδόπουλου με διεθνή μέσα γύρω από τη Formula 1 εδώ και αρκετά χρόνια τον καθιστούν πιο εξαγώγιμο προϊόν και από τη… φέτα. Automoto365, GPUpdate, GPWeek και Autosport μπορεί να μη γράφουν τίποτα για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό έχουν εμπιστευθεί ωστόσο κατά διαστήματα τις πληροφορίες ενός Έλληνα. Πως τα κατάφερε; Ούτε ο ίδιος δεν ξέρει.

Λίγο η ευγένειά του, λίγο το παρουσιαστικό του και οι πρωταθλητές της Formula 1 δεν μπορούν να αντισταθούν στο να του εκμυστηρευτούν που πέρασαν το βράδυ πριν τον αγώνα και κυρίως με ποια παρέα. Αυτά όμως είναι πράγματα που δεν απασχολούν τον F1 Enigma. Εκείνος αναζητά αλλού την… απόλαυση της ενημέρωσης και κάνει ερωτήσεις του τύπου «Πόσα εκατοστά είναι το άνοιγμα του τριπλού διαχύτη;» ή «Οι εξατμίσεις της Renault επηρεάζουν τη λειτουργία του DRS;».

Μια περίεργη και ανεξήγητη διαστροφή τον έκανε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τη F1 όταν έσπασε το πόδι του ο Schumacher, το 1999 στο Silverstone. Μέχρι τότε παρακολουθούσε απλώς και φύτρωνε όπου δεν τον έσπερναν. Από γραφικός θεατής, έγινε γρήγορα στέλεχος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού για την F1, την Formula One Supporters Association (F1SA) και ξαφνικά άρχισε να γράφει για τη F1 με αποτέλεσμα να συνεργαστεί με εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση και ραδιόφωνο στη χώρα μας.

Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν γνωρίζει ή που δεν θα τα μάθει μέσα στην επόμενη μια ώρα από τη στιγμή που θα συμβούν και φροντίζει να τα μάθουν όλοι όσοι τον παρακολουθούν είτε μέσω του GoCar.gr είτε μέσω του προσωπικού του blog στο f1enigma.wordpress.com.

F1: Γιατί εγκατέλειψε την ενεργό δράση ο Rosberg;

F1: Γιατί εγκατέλειψε την ενεργό δράση ο Rosberg;

Ο Nico Rosberg έριξε την βόμβα την περασμένη Παρασκευή όταν και ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ενεργό δράση έχοντας μόλις κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο ίδιος δεν έριξε πολύ φως λέγοντας απλώς ότι ο στόχος του τα 25 χρόνια ...
The F1 Insider: Πώς πήγε ο Raikkonen στην Ferrari;

The F1 Insider: Πώς πήγε ο Raikkonen στην Ferrari;

Συνθέτοντας το πάζλ της μεταγραφής

Το μεγάλο μεταγραφικό «μπαμ» της φετινής περιόδου είναι γεγονός. O Kimi Raikkonen από το 2014 και για 2 σαιζόν, θα οδηγεί για την Ferrari δίπλα στον Fernando Alonso. Η αλήθεια είναι ότι δίναμε μικρές πιθανότητες να γίνει αυτή η συμφωνία, ...
The F1 Insider: Μεταγραφικό παζάρι με πολλούς αγνώστους

The F1 Insider: Μεταγραφικό παζάρι με πολλούς αγνώστους

Η Silly Season χτύπησε κόκκινο

Από το τέλος Ιουλίου και μετά ζούμε το πιο παρατεταμένο silly season των τελευταίων χρόνων στην F1. Σημαντική αιτία στο όλο θέμα έχει παίξει η δραματική άνοδο που έχει πάρει στην ζωή μας τόσο το facebook όσο και το twitter ...
και 6 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γλώσσα λανθάνουσα

Ήλθε στο μάταιο τούτο κόσμο τον Οκτώβριο του 68 σε κλινική της Αθήνας στις τρεις τα ξημερώματα τη στιγμή που ο πατέρας του στην κυριολεξία έψαχνε ανοιχτό περίπτερο να αγοράσει τσιγάρα. Μεγάλωσε στον Πειραιά και τον Πόρο στον οποίο ενεγράφη δημότης ώστε να έχει κάποιο λόγο να επιστρέφει για να βλέπει τους παλιούς συμμαθητές του. Εκεί γνώρισε και τη μετέπειτα γυναίκα του Φανή αλλά αυτό δεν εμπίπτει σε κείμενο βιογραφικού, αλλά ρομάντσου. Σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός και μετεκπαιδεύτηκε στη μηχανολογία αυτοκινήτου στην Αγγλία με καθηγητές σπουδαία στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα είδε τις «σπουδαίες» προοπτικές κι αφού εργάστηκε για ένα σύντομο χρονικό διάστημα στην Jaguar Hellas, πέρασε στο χώρο της δημοσιογραφίας. Έχει συνεργαστεί με όλους σχεδόν τους εκδότες του Ειδικού Τύπου γεγονός που δικαιολογεί το πρωινό χάπι της πίεσης. Το «αγροτικό» του το έκανε ως συντάκτης στους 4Τροχούς και τρία χρόνια αργότερα μετακινήθηκε στο Car and Driver αναλαμβάνοντας Αρχισυντάκτης όπου και παρέμεινε για επτά συναπτά έτη. Το 2005 εργάστηκε στην Motorpress ως Διευθυντής Σύνταξης των περιοδικών Sport Auto, Furious Tuning και 4x4 Magazine. Το 2007 εν είδει οράματος εντάχθηκε στη Mototech για τη δημιουργία του 4Wheel Drive και από τη θέση του διευθυντή είχε σαν σαμουράι τη μοίρα του εντύπου όταν η κρίση της αγοράς χτύπησε την πόρτα της εταιρείας. Φύση και θέση ανήσυχο πνεύμα ασχολείται παράλληλα με ότι σχετίζεται με τροχούς κι έχει τεχνικό ενδιαφέρον. Έχει διδάξει σε δημόσια ΙΕΚ τους εκπαιδευτές οδηγών, είναι πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων, συμμετέχει στην ομάδα εκπαιδευτών ασφαλούς οδήγησης του SafeTrack και παράλληλα ασκεί του επάγγελμα του μηχανικού ως ελεύθερος επαγγελματίας.
Μη μου τα τέλη τάραττε!

Μη μου τα τέλη τάραττε!

Έκτακτα φορολογικά φαινόμενα

Εν αναμονή της ανακοίνωσης των νέων τελών κυκλοφορίας, ένα ακόμη σενάριο βλέπει το φως της διαδικτυακής πραγματικότητας και προτού γίνει refresh της σελίδας οι «ειδικοί» επί των θεμάτων αυτοαναιρούνται και φυσικά ενημερώνουν αποπροσανατολίζοντας. Όταν κοπάσει ο κουρνιαχτός και γκουγκλάρει κανείς τη ...
Απόσυρση 2015: Της …τροπολογίας το κάγκελο

Απόσυρση 2015: Της …τροπολογίας το κάγκελο

Εν αναμονή της νομοθετικής λύσης για παράταση του μέτρου

Τα δύο τελευταία χρόνια αρχές Δεκέμβρη γίνονταν η κατάθεση της σχετικής τροπολογίας με την οποία παρατείνονταν το μέτρο της απόσυρσης για την επόμενη χρονιά. Έτσι και φέτος υπήρχε η διαβεβαίωση των «θεσμικών» παραγόντων ότι το μέτρο θα ισχύσει και του ...
Αλχημιστής ο Χρυσοχοΐδης

Αλχημιστής ο Χρυσοχοΐδης

Μάλλον κουμπούρας στην αριθμητική

Η έννοια της δημιουργικής λογιστικής έχει πατενταριστεί επί Σημίτη, ωστόσο ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης  δίνει νέες διαστάσεις στην «δημιουργική» πρόσθεση βαπτίζοντας την αύξηση των εισιτηρίων στα Μαζικά Μέσα Μεταφοράς ως μείωση και την πασπαλίζει με …δεκάρικους εποχής Μαυρογιαλούρου.  Με απλά ...
και 8 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

O Taxitzis

Γνωρίζω όλους τους δρόμους της Αθήνας με το μικρό τους όνομα. Μπορώ να ξεχωρίσω μέχρι και 48 διαφορετικές αποχρώσεις του κίτρινου. Έχω μάθει απ’ έξω (και έχω πληρώσει επίσης) όλα τα μηχανικά μέρη των diesel αυτοκινήτων. Έχω μάθει νέες έννοιες για λέξεις όπως “κούρσα”, “καπέλο”, “ελεύθερος”, “διπλαρώνω” κλπ. Έχω γνωρίσει κάθε καρυδιάς καρύδι και πλέον «κόβω» τον καθένα πριν καν μπει στο TAXI μου (άλλο αν ακόμη πέφτω έξω…). Κάποτε ήξερα όλες τις πίστες της εθνικής, τώρα ξέρω όλες τις πιάτσες της πόλης. Όταν είμαι στο τιμόνι δεν βγάζω μιλιά και ακούω συνεχώς ιστορίες, για αγρίους και μη. Όταν κάθομαι στο τραπέζι με φίλους, δεν βάζω γλώσσα μέσα και λέω συνεχώς ιστορίες, για αγρίους και μη. Σε ένα τέτοιο τραπέζι ήταν που ο Λημναίος με έπεισε να γράφω αυτές τις ιστορίες στο gocar – έχουν, λέει, ενδιαφέρον. Να ‘μια λοιπόν και, αν τύχει να με διαβάζετε, να ξέρετε πως προτιμώ τα γιαούρτια με 2% λιπαρά. Καλή μας κούρσα.

Αποτάσσω τον φαναρτζή

Αποτάσσω τον φαναρτζή

Το τιμόνι θέλει προσοχή, στης πούδρας την εποχή

Δεν έχω τίποτα με την συμπαθέστατη συνομοταξία των φαναρτζήδων – ίσα ίσα, τα μαστόρια δείχνουν μπέσα στη δικιά μας τη φάρα και πλακώνουν πάνω στα αμάξια μας για να μη χάνουμε μεροκάματα, κάθε φορά που μας τα στραπατσάρουν – συνήθως ...

Σκαμπίλι στη ροδέλα για ταξίδι στα ερτζιανά

Το πουλμούρ στα ύψη και η πρακτικότις για βρούβες…

Έχω δανειστεί τις προάλλες την κουρσάρα την αεροδυναμικιά του μπατζανάκη μου, ένεκα που η Χαρίκλεια - το ταξάκι μου ντε - ήταν στο μαστρο-Φώτη για να της σιάξει τα κ….μέρια. Ανάθεμα τον ομορφάντρα που έπεσε πίσω μου με τη Μπέμπα ...

Taxi-tube

Κούρσα στο γιουτιούμπ με παντιέρα την ταρίφα

Παρότι το ιντερνέτ να είναι μασημένα στραγάλια για την αφεντιά μου (πςςς, όπως πάντα μετριόφρων), δεν είμαι και από κείνους τους ξέμπαρκους που ψωφάνε να σερφάρουν με τις ώρες για να καλύψουν τα κενά της ζωούλας τους. Γιατί, το ιντερνέτ ...
και 3 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Της Πόπης!

Είναι η μόνη δημοσιογράφος που γνωρίζουν οι άνθρωποι των Motorsport με το μικρό της όνομα. Ξεκίνησε να γράφει για αγώνες αυτοκινήτου ήδη από το 1991 στο περιοδικό Auto Motor und Sport. Το 1994 εντάχθηκε στο δυναμικό των 4 Τροχών όπου εργάστηκε μέχρι το 1996. Την ίδια χρονιά έγραψε την Ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ WRC 1973-1995, μια ιδιαίτερα προσεγμένη έκδοση με φωτογραφικό υλικό του Reinhard Klein. Συνεργάστηκε με την τηλεοπτική εκπομπή Τροχοί και Δρόμοι στο Mega. Το 1997 ξεκίνησε το κεφάλαιο Drive όπου για δέκα χρόνια ήταν υπεύθυνη του αγωνιστικού τμήματος, έγινε αρχισυντάκτρια, ανέλαβε τη διεύθυνση σύνταξης του περιοδικού F1, κάνοντας παράλληλα ραδιοφωνικές μεταδόσεις για το Ακρόπολις, σπικάζ στην υπερειδική του Ρ.Α. στο ΟΑΚΑ μαζί με το Νίκο Αλιάγα και στην υπερειδική του Μαρκόπουλου το 2007.  Από το 2008 και μετά συνεργάστηκε με τον Ελεύθερο Τύπο, τους 4 Τροχούς, την ενότητα Auto Moto της zougla.gr και το msfree. Το 2013 ξαναέπιασε το πληκτρολόγιο με σκοπό να συγγράψει το δεύτερο βιβλίο WRC 1996-2013.

Μου λείπει το Ράλλυ Ακρόπολις ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

Μου λείπει το Ράλλυ Ακρόπολις ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

Μου λείπει η εποχή του Σάινθ, του Κάνκουνεν, του Έρικσον, του ΜακΡέι, του Οριόλ, του Ντελεκούρ…

Για να σας εξηγήσω πριν παρεξηγηθώ. Μου λείπει το Ακρόπολις με το που μπαίνει η Άνοιξη. Μου λείπουν τα “πρώτα χελιδόνια” - έτσι έλεγα τα πρώτα τεστ τέτοιο καιρό πριν το επίσημο ξεκίνημα του αγώνα. Μου λείπει η εποχή του ...
ΡΑΛΛΥ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑΣ: Το ζήσαμε κι αυτό - η συνέχεια…

ΡΑΛΛΥ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑΣ: Το ζήσαμε κι αυτό - η συνέχεια…

Η Πόπη ταξιδεύει στον ισπανικό αγώνα, αλλά και στην ιστορία του - Επεισόδιο 1325768901. Barcelona Super Special Stage… και όχι μόνο!

Μετά την περιήγηση μου στα παλιά αγωνιστικά λημέρια στο Vic είχε έρθει η ώρα για το προσκύνημα στην ωραιότερη και θεαματικότερη ασφάλτινη φουρκέτα του WRC. Η συγκεκριμένη φουρκέτα είχε ένα προσόν , που δεν διέθετε ούτε και διαθέτει κανένα σημείο ...
και 10 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Car & the City

Σοφία Ιωάννου
Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω, αλλά πάντα μαγνήτιζα άτομα που, με κάποιο τρόπο, εμπλέκονταν με το χώρο του αυτοκινήτου. Ήταν φυσικό και επόμενο να βρεθώ κι εγώ κάποια στιγμή μπλεγμένη στα δίκτυα του. Η θητεία μου στα media του αυτοκινήτου ξεκίνησε το 2004, μετά τη λήξη της Ολυμπιάδας και αμέσως μετά την απόκτηση του πτυχίου μου (ναι, είμαι τόσο μικρή!). Ήταν σε ένα πάρτυ στο Venue όπου γνώρισα τα παιδιά του Burn Out (ήταν οι καλές του εποχές τότε) και λίγο καιρό μετά μου πρότειναν συνεργασία. Αν και… μικρό κοριτσάκι, δεν ξέφυγα από το πλάνο ιεραρχίας των περιοδικών που θέλει κάθε “newfish” να ασχολείται με τη “λάντζα” (βλέπε όλες τις αδιάφορες εργασίες για τους Συντάκτες, όπως περιεχόμενα, μεταφράσεις κ.τ.λ.). Έτσι ξεκίνησε η ουσιαστική γνωριμία μου με το αυτοκίνητο. Ακολούθησαν τα περιοδικά Stuff, Modauto, Autocar και Drive (πέρασα σχεδόν από όλα τα περιοδικά της τότε Mototech), μέχρι το 2008 που υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξαναγράψω ποτέ για αυτοκίνητα. Το πως βρέθηκα εδώ είναι άλλη ιστορία. Ο Λημναίος (είναι επειδή θαυμάζει τον τρόπο γραφής μου, λέει) με έπεισε να αναλάβω μια lifestyle στήλη αυτοκινήτου στο gocar, επειδή λέει ταιριάζει στον χαρακτήρα και στον τρόπο ζωής μου. Έτσι, εγένετο το Car & The City, όπου γράφω για τη ζωή με το αυτοκίνητο και όχι για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Έτσι, κρατάω την υπόσχεση στον εαυτό μου και συγχρόνως το διασκεδάζω.

 

Διάβασε κι άλλα άρθρα της Σοφίας στο whenablondegirliswriting.blogspot.com

Γιατί οι άντρες διαβάζουν δοκιμές αυτοκινήτων;

Γιατί οι άντρες διαβάζουν δοκιμές αυτοκινήτων;

Επειδή πάντα είχαν την ανάγκη της επιβεβαίωσης

Τώρα σοβαρά και πάντα μεταξύ μας, εσείς οι άντρες κάθεστε και διαβάζετε δοκιμές και συγκριτικά για να αγοράσετε αυτοκίνητο ή τα διαβάζετε έτσι απλά ενημερωτικά για να δείτε τι παίζει με τα νέα μοντέλα και να έχετε επιχειρήματα όταν κάποιος ...
Όταν οι γυναίκες επιλέγουν αυτοκίνητο...

Όταν οι γυναίκες επιλέγουν αυτοκίνητο...

Δεν το κρύβουμε. Εμείς οι γυναίκες επιλέγουμε αυτοκίνητο με πρώτο κριτήριο την εξωτερική εμφάνιση, δεύτερο τη χρηστικότητα και τρίτο τις επιδόσεις. Όμως, η εμφάνιση είναι πάντα υποκειμενική. Κάθε γυναίκα έχει το δικό της στυλ γι' αυτό και οι επιλογές διαφέρουν. ...
Σουρωμένα γκάζια...

Σουρωμένα γκάζια...

Όταν πίνεις, ο Σούπερμαν μπροστά σου μοιάζει ανθρωπάκι

- Μα καλά οδηγήσες μεθυσμένος; - Ε, αφού δεν το είχα να περπατήσω…Μπορεί να ακούγεται αστείο, όμως δεν είναι. Και καλά να οδηγήσεις μεθυσμένος και να πέσεις πάνω σε καμιά μάντρα που δε κάνει στην άκρη με τίποτα (μα κοίτα ...
και 4 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Του δρόμου

Ο μοναδικός της «σειράς» του που σπούδασε δημοσιογραφία με μόνο στόχο την ενασχόλησή του με το αυτοκίνητο, έχοντας πολύ καλές προοπτικές στο οικονομικό και το κοινοβουλευτικό ρεπορτάζ. Θέλει να οδηγήσει οτιδήποτε έχει τροχούς και του αρέσει να απολαμβάνει το κάθε αυτοκίνητο γι’ αυτό που είναι. Σπάνια περίπτωση τύπου που περπατάει αργά, σχεδόν ποτέ δεν τρέχει με τα πόδια, έχοντας την πεποίθηση πως θα καλύψει τη διαφορά με το αυτοκίνητο. Ανέβηκε στο «τρένο» του GOCAR τον περασμένο Οκτώβριο, τον αγαπήσαμε, μας αγάπησε και όποτε βρίσκει χρόνο και ενδιαφέρον θέμα, θα καταθέτει μέσα από αυτή τη στήλη τη δική του οπτική.

7 πράγματα που θέλουμε στο Mazda RX7 του 2017

7 πράγματα που θέλουμε στο Mazda RX7 του 2017

Ένα από τα πιο hot αυτοκίνητα στη λίστα των περισσότερων petrolheads είναι το RX7 της Mazda. Ακόμα και σήμερα, 12 χρόνια μετά το τέλος της καριέρας του, το RX7 μνημονεύεται στις συζητήσεις αλλά και αποτελεί περιζήτητη επιλογή στα budget μεταχειρισμένα sport αυτοκίνητα

Η προοπτική και μόνο της επανάκαμψης του θρυλικού μοντέλου της Mazda είναι μια εξαιρετική εισήγηση για την έναρξη μεγάλης κουβέντας μεταξύ «βενζινοκέφαλων». Το επόμενο RX7 θα πρέπει ιδανικά να έχει κάποια στοιχεία για να συνεχίσει από εκεί που το 2002 ...
Ρε τι γίνεται!

Ρε τι γίνεται!

Μην ψάχνεις άδικα. Ο βλάξ είναι κοντά, δίπλα σου, απέναντί σου- ίσως και στον καθρέπτη και δεν πάει το μυαλό σου.

Όπως για τους περισσότερους του σιναφιού μας, έτσι και για μένα, το αυτοκίνητο ήταν ανέκαθεν τοτέμ. Ήταν το βιομηχανικό προϊόν που με συγκινούσε περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο, από πολύ μικρή ηλικία. Πολλά χρόνια πριν καταλάβω καν τι σημαίνει ο όρος ...

Μην μου το δρόμον τάραττε

Ο Πάνος Αγερίδης είναι Ναυπηγός Μηχανολόγος, Διευθυντής Ποιότητας σε μεγάλη Αμυντική Βιομηχανία, Επικεφαλής Αξιολογητής του Εθνικού Συμβουλίου Διαπίστευσης, Πρόεδρος του Ελληνικού  Ινστιτούτου Διοίκησης Παραγωγής της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του Ελληνικού Ινστιτούτου Ναυτικής Τεχνολογίας. Τα ενδιαφέροντά του συναρτώνται με την επιθυμία του, να μην παρεμποδίζει το κράτος των παρασίτων την εκδήλωση της δημιουργικής τρέλας των πολιτών, για να υπάρξει κάποτε προκοπή στον τόπο αυτό, αντί για "προοδευτική" υποκρισία και θανατηφόρα απραξία.

Racing Alps

Γεννήθηκε τον Αύγουστο του ’82 στην Αθήνα και σύντομα διήνυσε περισσότερα χιλιόμετρα με τη στράτα και το ποδήλατο απ‘όσα έχει περπατήσει συνολικά μέχρι σήμερα. Λάτρης της πραγματικής οδήγησης, ρομαντικός με καθετί μηχανοκίνητο, από πολύ μικρός είχε ήδη έναν υψηλό αριθμό οκτανίων στο αίμα του. Ερευνητές λένε πως ο τελευταίος έχει την τάση να αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου και εκείνος είναι απλά η ζωντανή απόδειξη. Μεγαλώνοντας με Autobianchi Abarth και 318 E21 θα ήταν αδύνατο να μην λατρέψει τόσο τα μικρά σβέλτα gti όσο και τα διασκεδαστικά πισωκίνητα. Μόνιμος κάτοικος Αυστρίας από το 2000 και αφού δοκίμασε την ιατρική, αποφάσισε να ακολουθήσει την ανωτάτη πιλοτική. Δουλειές στον ευρύτερο χώρο των δύο κατευθύνσεων, αλλά πάντα με την αυτοκίνηση ως αγαπημένη του ασχολία. 'Οταν βρίσκεται στο έδαφος, είτε ανεβοκατεβαίνει κάποιο βουνό, είτε απλά χαλαρώνει σε κάποια πίστα, αλλάζοντας ζαντολάστιχα για τους επόμενους γύρους. Ορκισμένος driver, συνεχίζει να διασκεδάζει με ό,τι πέφτει στα  χέρια του ακόμη και σήμερα, ενώ κάποιες από τις εμπειρίες του επιλέγει να τις μοιραστεί και μαζί σας.

Ο μαγικός κόσμoς της Hangar-7

Ο μαγικός κόσμoς της Hangar-7

Με τη σφραγίδα της Red Bull

Το παραμυθένιο Σάλτσμπουργκ είναι μία από τις ομορφότερες πόλεις της Αυστρίας, περικυκλωμένο από γραφικές λίμνες και καταπράσινες ή χιονισμένες ´Αλπεις. Απρόσμενα καλοδιατηρημένο και αριστοκρατικό, νιώθεις ταξιδιώτης στο χρόνο περπατώντας στα πλακόστρωτα στενά του σοκάκια, πίσω στην περίοδο της Αναγέννησης. ΄Επειτα ...
Μια μέρα στο Ring

Μια μέρα στο Ring

Η μοναδική εμπειρία οδήγησης στο ναό του Nürburgring

Οι τελευταίες μέρες της ´Ανοιξης είχαν σημειωθεί στο ημερολόγιο από την αρχή της χρονιάς  για άλλη μία εκδρομή στη  Grüne Hölle. 29 Μα‘ί‘ου λοιπόν πρωί πρωί (ή μάλλον... „μέσα στη νύχτα“ ) ξεκινάμε από το βροχερό ´Ιννσμπρουκ, για να καλύψουμε τα ...
Big MINI’S Day Out

Big MINI’S Day Out

Σε αλπικές στροφοδιαδρομές με Clubman, Countryman και Paceman

Tην παράδοση της MINI να αναβιώνει τις παλιές της εκδόσεις ακολουθεί και το Clubman, δείχνοντας πώς το ρετρό design έχει πάντα τη δική του θέση στις glamour επιλογές του αγοραστικού κοινού. Το "μακρύ" MINI δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ...
και 2 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Rally pixels

Γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1980 σε κλινική της Θεσσαλονίκης. Οι ζέστες πολλές εκείνες τις μέρες και ήταν σίγουρο οτι κάπου στην πορεία της ζωής του, κάποια “δυσλειτουργία” θα εμφανιζόταν! Από τα παιδικά του χρόνια μπορούσε κανείς να διακρίνει σε αυτόν την καλλιτεχνική φλέβα και την αγάπη για οτιδήποτε κινούνταν επάνω σε τροχούς. Μεγάλωσε με τη συνεχή συντροφιά ενός ποδηλάτου, έμαθε από μικρός να μην κοιμάται στο τέλος Αυγούστου, όταν το ράλλυ Χαλκιδικής λάμβανε χώρα στην πόλη όπου μεγάλωσε, στον Πολύγυρο Χαλκιδικής και του άρεσε να ασχολείται με οτιδήποτε είχε να κάνει με κάθε είδους καλλιτεχνική δημιουργία (ζωγραφική, φωτογραφία, κατασκευές...)
Η πρώτη του επαφή με φωτογραφική μηχανή ήταν κάπου στα τέλη της δεκαετίας του 80'. Ήθελε πάντα να σπουδάσει βιομηχανικό σχεδιασμό, αλλά τελικά προτίμησε την Αρχιτεκτονική (που να 'ξερε...) την οποία υπηρετεί μέχρι και σήμερα ως ελεύθερος επαγγελματίας. Η ταυτόχρονη αγάπη του για τους αγώνες ράλλυ και για τη φωτογραφία βοήθησε την “δυσλειτουργία” που αναφέρθηκε παραπάνω να βγει στην επιφάνεια, στα πρώτα φοιτητικά του χρόνια. Από τότε ακολουθεί κάθε χρόνο διάφορους αγώνες του WRC και όχι μόνο. Σκοπός του...κάποια στιγμή οι απανταχού φίλοι των αγώνων ράλλυ να γνωρίζουν τη δουλειά του!
Περισσότερα βρείτε στη σελίδα του: http://www.katikisphotography.com/

Ράλλυ χωρίς σκόνη γίνεται;

Ράλλυ χωρίς σκόνη γίνεται;

Αποστολή στους γερμανικούς αμπελώνες

Εν αναμονή του προγράμματος του 2014, και ενώ οι φήμες περί αποχώρησης του δικού μας Ακρόπολις από το WRC πάνε και έρχονται, ήρθε η ώρα για τον πρώτο αμιγώς ασφάλτινο αγώνα της χρονιάς... το πασίγνωστο ADAC Rallye Deutschland. Οι ασφάλτινοι αγώνες ...
One- off στη Σαρδηνία

One- off στη Σαρδηνία

Σκόνη, θέαμα και χλίδα

Το Ακρόπολις τελείωσε, η επεξεργασία ενός τεράστιου όγκου φωτογραφιών ξεκίνησε, και πριν προλάβω να καταλάβω τι έγινε, έπρεπε πάλι να αρχίσω να ετοιμάζομαι για τον επόμενο σταθμό μου, το θεαματικότατο ράλι της Σαρδηνίας! Αυτή θα ήταν και η πρώτη μου φορά ...
Σκόρπια καρέ από την Πορτογαλία

Σκόρπια καρέ από την Πορτογαλία

Με τη ματιά ενός rally photographer

Είναι από εκείνες τις περιπτώσεις που εσύ περιμένεις το ξυπνητήρι να χτυπήσει, και όχι αυτό εσένα να το κλείσεις!  Στη συνέχεια, βαλίτσες, φωτογραφικός εξοπλισμός, αεροδρόμια,  check in, έλεγχοι γυρνούν συνεχώς στο μυαλό σου, μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου...Vodafone Rally ...

The wheeler dealer

Πάντοτε υπήρχε στο μυαλό μου ένας περίεργος τρόπος σκέψης, ακόμα και από τα παιδικά μου χρόνια  όταν σαν ¨πιτσιρικάδες¨ συγκρίναμε συλλογές με αυτοκινητάκια  - Lego – κάρτες  ¨Υπέρ-Ατού¨  κτλ… ακόμα και αν δεν είχα τα ποιο πολλά ή τα καλύτερα έβρισκα πάντα τον τρόπο να μπορώ να κάνω τους άλλους πιτσιρικάδες να πιστεύουν ότι τα δικά μου ήταν τα καλύτερα, χωρίς καν να συζητώ το ενδεχόμενο να τα ανταλλάξουμε παρά  μόνο με 2-3 παραπάνω κομμάτια. Tο ίδιο συνεχίστηκε και στην πάροδο του χρόνου με διαφορετικούς τρόπους  στο Γυμνάσιο - Λύκειο με τους καθηγητές , στις προσωπικές μου σχέσεις και φυσικά  στις πρώτες μου εργασίες .

Αποτέλεσμα των ποιο πάνω..; Με οδήγησαν στον εδώ και 9+ έτη χώρο εργασίας  μου , ο οποίος συνδυάζει  στοιχεία που πάντοτε με προσέλκυαν: άμεση και καθημερινή επαφή με ανθρώπους , γρήγορα  ή ποιο αργά/μεγάλα ή μικρότερα αυτοκίνητα, την δυνατότητα  να μπορώ να  επηρεάζω αποφάσεις ανθρώπων και σαν κερασάκι στην τούρτα … να  είμαι και στον Κατασκευαστή αυτοκινήτων που συμπαθώ ιδιαιτέρως!!

Τώρα θα μου πεις, πώς βρέθηκες όμως να γράφεις μία στήλη εδώ; Όλα ξεκίνησαν το 2004 , όταν σε έναν χώρο που ¨μοιραζόμασταν το ίδιο πάθος για την αυτοκίνηση¨ γνώρισα τον Δημήτρη Παππά  στα πρώτα του βήματα στον χώρο, το ένα έφερε το άλλο και τον Ιούλιο που μας πέρασε μου έκανε την πρόταση για αυτήν την στήλη, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη η απόφαση μου ήταν θετική , Τι καλύτερο σκέφτηκα, από το να συνδυάσω όλα τα παραπάνω και επιπλέον να μπορώ να προσφέρω και μία άποψη εκ των έσω, για τον χώρο της αυτοκίνησης, που όλοι τόσο αγαπάμε…

Η απόσυρση, η διεφθαρμένη κρατική μηχανή …και οι παράλογες απαιτήσεις του Κου Ν!

Όλα ξεκίνησαν ένα  ήσυχο (δυστυχώς –λόγω έλλειψης διελεύσεων) μεσημέρι, όταν ο Κος Ν επισκέφθηκε το κατάστημα της Αντιπροσωπείας που εργάζομαι «έτοιμος» να προχωρήσει στην αγορά του μοντέλου που τον ενδιέφερε καθώς φυσικά πιο πριν είχε κάνει την έρευνα του, και ...

Ένας αλλοδαπός, ένα αυτοκόλλητο και ένας "αγανακτισμένος πολίτης"…

Πώς μπορούν να συνδυαστούν τα ποιο πάνω; Μα, σε μία Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων φυσικά…. Τελικά, όλα τα ευτράπελα μπορούν να συμβούν στον πολύπαθο -τα τελευταία χρόνια- κλάδο του αυτοκινήτου. Ακόμα και το κάτωθι περιστατικό: Όλα είχαν κυλίσει ομαλά και συντελούσαν σε ...

Την ψυχική μου ηρεμία... ή τα 25 ευρώ;

30 Ιουλίου...ημέρα Σάββατο, ώρα 14:30...επιτέλους, ύστερα από 13,5 μήνες συνεχούς αναταραχής στο κατάστημα (λόγω κρίσης), ατελείωτων 12ωρων και πολλών ακόμα περιστατικών, είχε έρθει και η δικιά μου στιγμή - θα έπαιρνα ΑΔΕΙΑ. Τα είχα σκεφτεί όλα, λοιπόν. Ακόμα και το ...

Βλαβερές συνέπειες

Ο Βασίλης Χαρίτος γεννήθηκε στην Αθήνα την εποχή που ακόμη και το ραδιόφωνο ήταν μαυρόασπρο. Φοίτησε σ’ ένα από τα καλύτερα σχολεία της χώρας, εξουθενώνοντας στην πορεία τους γονείς του οικονομικά και ψυχικά. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Ναυτιλιακά στην Ελλάδα και το εξωτερικό και τελειώνοντας τις σπουδές του διάλεξε να παραμείνει στη Μ. Βρετανία, αλλά κάνει θεραπεία. Τα 20 χρόνια στην ναυτιλία και στο εξωτερικό ακολούθησαν άλλα τόσα στον χώρο των εκδόσεων (όπου διευθύνοντας μεταξύ άλλων τα περιοδικά Autocar και Drive, έγραψε χιλιάδες λέξεις και μάλιστα πολλές απ’ αυτές διαφορετικές μεταξύ τους) και του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, με επιστέγασμα τα έξι χρόνια ως επικεφαλής της Bentley στη χώρα μας.

Το αγώι ξυπνάει τον αγωγιάτη

«Η τέχνη οφείλει να ξαφνιάζει την πραγματικότητα», έλεγε η Φρανσουάζ Σαγκάν, πριν πεθάνει. Το ξάφνιασμα όμως είναι σχήμα λιτότητας μπροστά στο σοκ που πάθαμε όταν πρωτοβρεθήκαμε απέναντι σ' εκείνο το φανταχτερό πορτοκαλί καβούρι με τις μαγουλάδες.Ωστόσο, γρήγορα ερωτευτήκαμε –όσοι τουλάχιστον ...

Με Mach 1 στη Μαραθώνος

Ο Αντώνης ήταν ελληνοαμερικανός λοχίας σε μια από εκείνες τις αξέχαστες «βάσεις του θανάτου» που όλο έμεναν πριν τελικά φύγουν. Στις αρχές της δεκαετίας του ’70, όταν εμείς κυκλοφορούσαμε με Fiat 850, Mini, Σκαραβαίους, ή συχνότερα, με το λεωφορείο, αυτός ...
και 2 άρθρα ακόμαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

dr.iFT

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Νέα Σμύρνη (κάποτε έγινε και σιρκουί αλλά δεν το πρόλαβα).

Παρόλο που ήθελα να γίνω πιλότος της πολεμικής αεροπορίας (κόλλημα με την ταχύτητα), το μόνο που κατάφερα ήταν να αποκτησω ένα μπουφάν σαν του Tom Cruise στη ταινία Top Gun και να μάθω απ'έξω όλες τις ατάκες των πρωταγωνιστών (λογικό αν την έχεις δει καμμιά 25αριά φορές)!

Τελικά, σπούδασα κάτι πιο γήινο, όπως Marketing και Οικονομικά και μετά από ένα-δυό φεγγάρια που δούλεψα ως βοηθός σερβιτόρου & αργότερα σερβιτόρος (προαγωγή!!) στο Bo (αρχές '90), ξεκίνησα τη σταδιοδρομία μου σε μεγάλες πολυεθνικές στο κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων.

Τα τελευταία 12 χρόνια ήμουν στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και πιο συγκεκριμένα σε διάφορες εταιρίες κατασκευής κινητών τηλεφώνων στη διεύθυνση πωλήσεων αρχικά και μετέπειτα στη γενική διεύθυνση.

Η σχέση μου το αυτοκίνητο;
Από πολύ μικρός, ο πατέρας μου με έβαζε στο τιμόνι (δεν έφτανα) και αργότερα μόνος (& κρυφά), έπαιρνα το αυτοκίνητο και έκανα βόλτα στο τετράγωνο (όταν οι άλλοι κοιμόντουσαν φυσικά).
Διάβαζα μόνο αυτοκινητιστικά περιοδικά (Ελληνικά και ξένα) και τις μισές μέρες αντί να μαθαίνω Ιστορία και Νέα Ελληνικά στο σχολείο, προσπαθούσα να μάθω να ρυθμιζω βαλβίδες με το φιλερ στα συνεργεία της Φραντζή!!!

Ευτυχώς ο πατέρας μου τους ήξερε όλους οπότε με ένα τηλέφωνο με έβρισκε και με έστελνε σχολείο.

Θεωρώ οτι ήμουν τυχερός και είτε είχα καποια λεφτα να διαθέσω είτε καλούς φίλους και έτσι κατάφερα να οδηγήσω ότι ήθελα ή ήταν 'hot" ανάλογα με την εποχή (όχι δεν έχω οδηγήσει McLaren F1!!).

Αργότερα ήρθαν κι οι γνωριμίες και μπορώ να πω ότι έχω οδηγήσει ότι μου άρεσε μέχρι στιγμής πάντα σε προσιτά αυτοκίνητα (όχι δεν έχω οδηγήσει Pagani Zonda)!!

Δε μου αρέσουν τα προσθιοκίνητα (με χαλάει η αίσθηση της υποστροφής), με ξενερώνουν τα τετρακίνητα στην άσφαλτο (μόνο εκτός δρόμου) & τρελαίνομαι για τα πισωκίνητα ή ότι μπορεί να γυρίσει και να ντριφταρει! Μη φανταστείτε, πάντως, ότι είμαι ο Tiff Nidell (του fifth Gear) ή Ο Stig του Top Gear!

Θα προσπαθήσω απλά να μεταφέρω μερικές απο τις (μικρές) εμπειρίες και γνώσεις για διάφορα θέματα  που αφορούν τα αυτοκίνητα και την αυτοκίνηση γενικότερα.

 

Θανάσης Μαυριδοπουλος (dr.iFT)

Προσοχή δαγκώ(Ν)ει