Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.8 Live TSS22.605 € 13610,93,5791.310
1.8 Active24.190 € 13610,93,6821.310
1.8 Style24.870 € 13610,94,0921.310
1.8 Lounge27.130 € 13610,94,0911.310
1.8 Lounge Go Plus27.780 € 13610,94,0911.310
Τιμή από 22.605 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.8 Hybrid

Ταυτότητα

Το Toyota Auris 2ης γενιάς παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Παρισιού 2012 σε εκδόσεις hatchback 5d, Touring Sports και Hybrid. Το ιαπωνικό μικρομεσαίο ανανεώθηκε το 2015 τόσο σε εμφάνιση όσο και σε κινητήρες.

 

Σχεδίαση – χώροι

Το 5θυρο Auris είναι ελαφρώς και χαμηλότερο από το προηγούμενο μοντέλο, αναλογίες που σε συνδυασμό με τη δυναμική σχεδίαση του δίνουν μια σπορ εμφάνιση. Το εσωτερικό είναι ποιοτικό με εξαίρεση κάποια σκληρά πλαστικά και προσφέρει μεγάλους χώρους επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών μεγάλωσε κατά 6 λίτρα φτάνοντας τα 360. Μάλιστα, ειδικά στην υβριδική έκδοση, η μπαταρία βρίσκεται τώρα πια τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα, με αποτέλεσμα η μεν πλάτη του καθίσματος να αναδιπλώνεται πλέον σε αναλογία 60/40, ο δε χώρος αποσκευών να είναι ίδιος ακριβώς με τα υπόλοιπα Auris: 360 λίτρα, από 279 του προηγούμενου Auris Hybrid. Το Auris Touring Sports είναι 285 mm μακρύτερο. Μάλιστα, δεν περιορίζεται στη συμβατική γκάμα κινητήρων του νέου ιαπωνικού μικρομεσαίου, αλλά διατίθεται και σε υβριδική εκδοχή, αποτελώντας το πρώτο υβριδικό SW της κατηγορίας! Η σχεδίαση εμπρός ακολουθεί τις γραμμές του hatchback, ενώ το πίσω μέρος διακρίνεται για τον έντονο δυναμισμό του.

 

Τεχνολογία

Η γκάμα κινητήρων του Auris αποτελείται από τον βασικό Dual VVT-i βενζίνης 1.33 με απόδοση 99 ίππων, τον νέο 1.2 Turbo βενζίνης των 116 ίππων και τους diesel 1.4 και 1.6 D-4D με 90 και 112 ίππους αντίστοιχα. Η υβριδική έκδοση τέλος κινείται από μοτέρ βενζίνης 1,8 λίτρων. Κύριο χαρακτηριστικό του Auris Hybrid παραμένει το βελτιωμένο υβριδικό σύστημα κίνησης Hybrid Synergy Drive (HSD), που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 60 kW (82 PS). Η συνολική ισχύς φτάνει τους 136 ίππους, ικανή για να δώσει καλές επιδόσεις στο υβριδικό Auris. Στον τομέα των ρύπων, η Toyota αναφέρει τιμές από 79 g CO2/ km, καθώς και σημαντικά λιγότερους ρύπους οξειδίου του αζώτου (NOx) και νανοσωματιδίων από τα diesel. Το υβριδικό Auris, στο EV mode έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για πολύ μικρές αποστάσεις, έως και 2 km και με ταχύτητα έως 50 km/h, αναλόγως των συνθηκών οδήγησης και της φόρτισης της μπαταρίας.

 

Στο δρόμο

Το Auris είναι βελτιωμένο τόσο σε οδική συμπεριφορά όσο και σε ποιότητα κύλισης. Εντύπωση βέβαια κάνει η επιλογή δύο διατάξεων για την πίσω ανάρτηση: ημιάκαμπτος άξονας στα 1.33 και 1.4 D-4D και διπλά ψαλίδια για τα 1.2Τ, 1.6 Diesel και το υβριδικό. Οδηγικά, το Auris είναι πιο σταθερό και το τιμόνι του προσφέρει καλύτερη αίσθηση, παραμένει ωστόσο προσανατολισμένο στην άνεση και αναμφίβολα δεν φιλοδοξεί να γίνει ο σπορ εκπρόσωπος της κατηγορίας.

 

Συμπέρασμα

Το ανανεωμένο Toyota Auris 2ης γενιάς δεν αλλάζει φιλοσοφία, συνεχίζοντας να στοχεύει σε αυτούς που αναζητούν ένα σύγχρονο, ευρύχωρο και οικονομικό μικρομεσαίο οικογενειακό. Σίγουρα, το after sales service της Toyota θα συμβάλλει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 2 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: ALPHA,ΕΤΕ

• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: 12 έως 72 Επιτόκιο: 8,5 %

• Έκπτωση: 300€

Δοκιμές

Δοκιμή Toyota C-HR 2.0 HEV AWD-i: Βελούδινη επανάσταση

Δοκιμή Toyota C-HR 2.0 HEV AWD-i: Βελούδινη επανάσταση

Το νέο C-HR επέστρεψε στις επάλξεις και δε στοχεύει σε τίποτα λιγότερο από την κορυφή στην κλάση των C-SUV. Βέβαια, τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ από το 2016, όταν η πρώτη γενιά του μοντέλου αιφνιδίασε τους πάντες…