Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.6 HDi Chic22.650 € 11211,34,71101.290
1.6 e-HDi MCP STT Chic23.250 € 11211,34,41101.320
1.6 HDi So Chic24.490 € 11211,34,71221.290
1.6 e-HDi MCP STT So Chic25.750 € 11211,34,41101.320
1.6 VTi Chic19.940 € 12010,86,21441.205
1.6 VTi So Chic22.100 € 12010,86,21441.205
1.6 THP MCP So Chic25.780 € 1569,06,51491.284
1.6 THP 200 Sport Chic27.990 € 2007,96,41491.316
2.0 HDi So Chic27.990 € 1638,65,11341.290
2.0 HDi Sport Chic29.990 € 1638,65,11341.290
Τιμή από 19.940 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.6 THP
Euro NCAP

Ταυτότητα

Το νέο Citroën DS4 έρχεται μετά το DS3 να δώσει συνέχεια στην ανατρεπτική σειρά DS, συνδυάζοντας τον δυναμισμό ενός αμαξώματος με κουπέ χαρακτηριστικά, με την πρακτικότητα και τις πολλαπλές δυνατότητες ενός μικρομεσαίου hatchback.

 

Σχεδίαση-Χώροι

Εξωτερικά, αν και το DS4 βασίζεται στο C4, η εμφάνισή του ξεχωρίζει και αποτελεί μίγμα μιας σειράς ελκυστικών στιλιστικών στοιχείων, όπως τα τονισμένα φτερά, οι κρυφές χειρολαβές των μικρών πίσω θυρών, οι αναλογίες που θυμίζουν κουπέ ή το δυναμικό εμπρός μέρος. Περνώντας στην καμπίνα, η σχεδίαση αγκαλιάζει τον οδηγό, με τα όργανα να βρίσκονται στο άμεσο οπτικό του πεδίο, ενώ το ταμπλό αποτελείται από υψηλής ποιότητας υλικά. Με μήκος 4,27 m, πλάτος 1,81 m και ύψος 1,53 m, το DS4 είναι αρκετά ευρύχωρο για τέσσερις επιβάτες και έχει μεγάλο χώρο αποσκευών: 385 lt με κιτ επισκευής ελαστικού ή 359 με ρεζέρβα.

 

Τεχνολογία

Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα μεταβαλλόμενης υποβοήθησης. Στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται το ABS με EBD (ηλεκτρονικός κατανεμητής πέδησης) και EBA (Brake Assist), καθώς και το σύστημα ESP με intelligent traction control. Από πλευράς μοτέρ, η γκάμα του DS4 περιλαμβάνει 3 κινητήρες βενζίνης και 2 πετρελαίου, όλοι προδιαγραφών Euro 5. Οι δύο πετρελαιοκινητήρες (1.6 HDi 110 PS & 2.0 HDi 160 PS) εφοδιάζονται με φίλτρο μικροσωματιδίων, ενώ ο 1.6 HDi είναι διαθέσιμος και σε έκδοση e-Hdi με μια πλειάδα τεχνολογιών με σκοπό τη μείωση των ρύπων. Οι βενζινοκινητήρες είναι προϊόν συνεργασίας με την BMW και έχουν όλοι κυβισμό 1,6 λίτρων. Η ατμοσφαιρική έκδοση VTi αποδίδει 120 ίππους, ενώ οι δύο υπερτροφοδοτούμενες THP 155 & THP 200 έχουν ισχύ 156 και 200 ίππων αντίστοιχα.

Ο νέος THP 200, πέρα από τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά ισχύς και ροπής (275 Nm από τις 1.700 rpm) εκπέμπει μόλις 149 g CO2 ανά km. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό καυσίμου, μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων εισαγωγής & εξαγωγής, μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων εισαγωγής και στροβυλοσυμπιεστή twin-scroll. Ακόμη, κατά την εξέλιξη του THP200 ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στον τομέα της ακουστικής. Η τεχνολογία “Sound System” χρησιμοποιήθηκε ώστε να ελεγχθεί ο ήχος που παράγει ο κινητήρας κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Το συγκεκριμένο σύστημα παράγει διαφορετικές αρμονικές κατά τη φάση της επιτάχυνσης. Μια μεμβράνη πάλεται, ανάλογα με τον αέρα που περνάει από την εισαγωγή, παράγοντας ένα μπάσο ήχο. Αντίθετα, σε κανονικές συνθήκες κίνησης η έμφαση δίνεται στην ακουστική άνεση των επιβατών.

Στον τομέα της ασφάλειας, τέλος, όπως και στην περίπτωση του C4, το DS4 έχει αξιολογηθεί με τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστεριών στις δοκιμές ασφαλείας του οργανισμού Euro NCAP.

 

Στο δρόμο

Παρά το γεγονός ότι η βασική αρχιτεκτονική των αναρτήσεων είναι κοινή με το C4, οι διαφορετικές ρυθμίσεις (σκληρότερα ελατήρια κατά 10%, σφιχτότερα αμορτισέρ κ.α.) δίνουν στο DS4 σπορ χαρακτηριστικά χωρίς όμως κανένα συμβιβασμό στον τομέα της άνεσης. Μάλιστα, η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη κατά 33 mm σε σχέση με το C4. Οι Γάλλοι τεχνικοί έδωσαν έμφαση στη δυναμική οδική συμπεριφορά με στόχο να ικανοποιήσουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς οδηγούς. Το αποτέλεσμα είναι ένα σταθερό και εύκολο στον έλεγχο hatchback, που προσφέρει ευχάριστη οδηγική εμπειρία και υψηλό αίσθημα ασφάλειας στους επιβάτες.

 

 

Συμπέρασμα

Το DS4 βασίζεται μεν στο C4, διαθέτει όμως τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, τόσο σχεδιαστικά όσο και οδηγικά. Καλύπτει αποτελεσματικά την έλλειψη 3θυρης έκδοσης στη γκάμα C4/DS4, ενώ ταυτόχρονα παίζει με επιτυχία το ρόλο του εναλλακτικού/διαφορετικού hatchback για τον οδηγό που θέλει να ξεφύγει από τα συνηθισμένα.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Εμπορική Creditcom

• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις:72, Επιτόκιο: 7,00%

• Green Bonus: 300€

•Bonus Ανταλλαγής: 4000-8000€

Δοκιμές

Δοκιμή Citroen C5 X Plug-in Hybrid 225 PS: Special one

Δοκιμή Citroen C5 X Plug-in Hybrid 225 PS: Special one

H νέα ναυαρχίδα της Citroen δεν ακολουθεί τα τετριμμένα, ξεχωρίζοντας με τη διαφορετικότητα της, αλλά και με στοιχεία που παραδοσιακά διακρίνουν το χαρακτήρα των μοντέλων του γαλλικού εργοστασίου.

Δοκιμή Citroen Ami: H επανάσταση στις αστικές μετακινήσεις [video]

Δοκιμή Citroen Ami: H επανάσταση στις αστικές μετακινήσεις [video]

Πριν αρχίσουμε, ας κάνουμε μια καταρχήν συμφωνία. Το Citroen Ami δεν είναι αυτοκίνητο, είναι όχημα μικροκινητικότητας σε x-Large. Τα ‘παμε, τα συμφωνήσαμε. Τώρα μπορούμε ν’ αρχίσουμε.