TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

Lada Niva: Ηρωικό

Έχει γράψει τη δικιά του ιστορία στην ελληνική ύπαιθρο και αγαπήθηκε όσο κανένα άλλο τετρακίνητο. Άλλωστε ήταν η μοίρα του αυτή.

Όλοι ορκίζονται στο όνομά του, «σκυλί» το ανεβάζουν, «θηρίο» το κατεβάζουν, «κράτησε τα στενά λάστιχα» συμβουλεύουν και όλοι έχουν από μια ιστορία με λύκους, αγριογούρουνα, αρκούδες και… δράκους να σου πουν. Το πώς τους έβγαλε παλικάρι από το ποτάμι, το ...

Erik Carlsson: Mr. Saab

Τεράστιος, γεμάτος ζωή και μπύρα, τρυφερός, αλλά και πέρα από τα όρια. Ήταν ο άνθρωπος που μόνος του κατατρόπωσε ολόκληρες αυτοκινητοβιομηχανίες και γελοιοποίησε οδηγούς και αυτοκίνητα. Ο άνθρωπος που πάντα έκανε το ακατόρθωτο. Ο «on the roof» Erik Carlsson ήταν ο πρώτος πραγματικός «star» των αγώνων ράλι.

Ο άνθρωπος που το αριστερό του πόδι είχε τον δικό του εγκέφαλο. Ο άνθρωπος ήταν ο… θεός-οδηγός στις μέρες του και οι πιστοί του έδιναν στα παιδιά τους το όνομα «Carlsson»! Ο απόλυτος φονιάς γιγάντων, με ένα δίχρονο κινητήρα και ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Porsche 944: Ένας ιδανικός και ανάξιος εραστής!

Ιδανικός σε διάταξη και ισορροπία, ανάξιος γιατί το αυτόματο κιβώτιο που διαθέτει, στη πράξη καταστρέφει όλα τα αξιόλογα στοιχεία του αυτοκινήτου.

Δεν υπάρχει ούτε ένα άρθρο στο κόσμο αφιερωμένο στις 924/944 που να μην αρχίζει με το ένα και μοναδικό ερώτημα: «Ήταν μια πραγματική Porsche;» Και πάντα η απάντηση είναι ίδια, πάντα διφορούμενη, πάντα ελλιπείς, πάντα να σε αφήνει με περισσότερα ...
POLL

Τι θα έκανες μέσα σε ένα αυτόνομο αυτοκίνητο αφού δεν χρειάζεται να οδηγείς;

  • Θα άραζα και θα απολάμβανα το τοπίο
  • Θα μίλαγα στο τηλέφωνο
  • Θα έτρωγα
  • Θα διάβαζα
  • Θα έβλεπα ταινία
  • Θα έριχνα έναν ύπνο
  • Θα έστελνα μόνα τους τα παιδιά σχολείο
magazine44

GOCAR magazine #44

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPADΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

10 Ιστορικό Ακρόπολις: Θέαμα χωρίς θεατές

Πραγματικά κρίμα που ένα τόσο καλά «στημένος» αγώνας, χάθηκε μέσα στη σκόνη της μίζερης πραγματικότητας. Οι θεατές που ποτέ δεν έμφανίστηκαν… έχασαν!

Οι ιστορικοί αγώνες μπορεί να είναι μια ευκαιρία για να αναπνεύσουν αυτοκίνητα και οδηγοί, από τα σκοτεινά υπόγεια όπου είναι κρυμμένα σίδερα και ψυχές, αλλά αυτό εδώ το «αγωνιστικό» Ιστορικό Ακρόπολις (με αριθμό το δέκα, αν και ουσιαστικά είναι ένατο), ...

Η αξία των υλικών

Το απόλυτο κλισέ: «Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του!» Αστείο, χαλαρό, και αναμφίβολα αναρχικό. Λύνει βασικά προβλήματα υφαλοκρηπίδας, αλλά δημιουργεί ένα καινούργιο γιατί: «Σε ποιόν ανήκουν τα ψάρια;» Πρόβλημα, αλήθεια σε ποιόν ανήκουν; Ανήκουν στον ψαρά που τα εμπορεύεται; Ασφαλώς ...

SEAT 1950-2010 - Στο γερμανικό άρμα

Με το Ibiza 1ης γενιάς οι Ισπανοί έδειξαν ότι μπορούσαν να αντιδράσουν μετά το διαζύγιο με τη FIAT, αλλά μακροπρόθεσμα δεν θα μπορούσαν να επιβιώσουν μόνοι τους. Γιατί μπορεί να υπήρχε η θέληση για αυτόνομη διαχείριση, αλλά δεν υπήρχαν τα ...

SEAT 1950-2010 - Το διαζύγιο με τη FIAT

Στα τέλη της δεκαετίας του ‘70 τα πράγματα δεν είναι πλέον τόσο ρόδινα και η SEAT για πρώτη φορά καταγράφει ζημιές, κυρίως λόγο της απελευθέρωσης της αγοράς και την αδασμολόγητη εισαγωγή πλέον αυτοκινήτων από το εξωτερικό. Μέσα στο όχι τόσο καλό ...
NEWSLETTER

Σου αρέσουν τα άρθρα του gocar.gr; Συμπλήρωσε το email σου εδώ για να λαμβάνεις το εβδομαδιαίο μας newsletter με όλα τα τελευταία νέα, αναλυτικές δοκιμές, απολαυστικά video και ενδιαφέροντα στατιστικά.

SEAT 1950-2010 - Το ισπανικό Θαύμα

Το ποσό των 600.000.000 πεσετών ήταν το αρχικό κεφάλαιο που συγκέντρωσαν πέντε ισπανικές τράπεζες και οι οποίες στις 26 Οκτωβρίου του 1948 υπέγραψαν σύμφωνο συνεργασίας με τον ιταλό κατασκευαστή αυτοκινήτων FIAT. Φυσικό ήταν λοιπόν τα πρώτα αυτοκίνητα να ήταν FIAT ...

SEAT 1950-2010 - 60 χρόνια ιστορία

Η SEAT έκλεισε το 2010 τα 60 της χρόνια και συνεχίζει διατηρώντας τον δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα

H SEAT ιδρύθηκε στις 9 Μαΐου του 1950, από το Εθνικό Ινστιτούτο Βιομηχανίας της Ισπανίας που έβαλε τα κεφάλαια σε συνεργασία με την FIAT που έβαλε το know-how. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το SEAT είναι τα αρχικά των ...

Dacia Sandero 1.6 Stepway Ambiance

Σωστός δρόμος

Όπως υποστηρίζουν, μέχρι θανάτου, στο μάρκετινγκ όλα είναι θέμα timing. Κάθε προϊόν για να μπει στην αγορά χρειάζεται το κατάλληλο χρονικό κενό. Αυτό εκμεταλλεύτηκε η Renault λανσάροντας πριν μερικά χρόνια τη Dacia ως την προσιτή επιλογή στην ευρωπαϊκή αγορά. Άλλωστε ...

Citroen C5 1.6 THP

Σε ταξιδεύει

Τα αυτοκίνητα υπάρχουν για να μας υπηρετούν, να υπηρετούν την ακόρεστη όρεξή μας για αυτοκίνηση. Την ονειρική μας διάθεση για το πέρα και το μακριά. Είναι τα οχήματα που μας μεταφέρουν πιο κοντά στα όνειρά μας. Το μαγικό χαλί που ...

Opel 111: Παραγωγή στην Ελλάδα, το ξέρατε;

Και όμως αληθινό, η Opel (όπως και πολλοί άλλοι κατασκευαστές που ήθελαν να προσπεράσουν τους δασμούς εισαγωγής) είχε εργοστάσιο συναρμολόγησης αυτοκινήτων στη χώρα μας. Η Τζένεραλ Μότορς Ελλάς Α.Β.Ε.Ε. ιδρύθηκε το 1981 με κεφάλαιο 21.500.000 δραχμές και ένας από τους βασικούς ...

Opel 111: Kadett-Astra 1936-2010

Από «δόκιμος» στα «άστρα». Κάπως έτσι θα μπορούσε να περιγραφεί η ιστορία του πιο σημαντικού αυτοκινήτου της Opel. Γιατί όσο και αν σας φαίνεται περίεργο το Kadett/Astra ήταν αυτό που διαχρονικά στήριξε την Opel. Παρά τη πληθώρα και τη ποικιλία ...

OPEL 111: Μεταπολεμική περίοδος

Όλα είναι πλέον βουνά από ερείπια. Οι κατακτητές σύμμαχοι όμως (γιατί κατακτητές ήταν εκείνες τις πρώτες μέρες μετά τον πόλεμο), δεν θα άφηναν την Γερμανία να γίνει βορρά στην ρώσικη αρκούδα. Άλλωστε κατά πρώτο λόγο την ήθελαν σαν ένα προπύργιο ...

OPEL 111: Τα πρώτα χρόνια

Αρχή λοιπόν από το «έτος μηδέν» που δεν είναι άλλο από το 1899, οπότε και το πρώτο πρωτότυπο παρουσιάζεται με το όνομα της οικογένειας. Το Opel-Patentmotorwagen “System Lutzmann” με κινητήρα κύκλου Otto και με ένα κύλινδρο 1,5 λίτρων, μετέφερε την ...

OPEL 111: 1899+111=2010

Μια επέτειος είναι πάντα μια ευκαιρία για να θυμηθούμε την ιστορία της αυτοκίνησης και να βάλουμε τάξη στις αναμνήσεις μας. Αλήθεια, πόσα πολλά έχουν συμβεί σε τόσο λίγα χρόνια!

Η Opel έχει γράψει τη δικιά της ιστορία στην Ευρωπαϊκή αγορά, σαν μια τίμια και αστική αυτοκινητοβιομηχανία, που ποτέ δεν μεγαλοπιάστηκε, αλλά και που ποτέ δεν βρέθηκε στην αιχμή της πρωτοπορίας. Τα προϊόντα της όμως ήταν πάντα ποιοτικά και η ...