Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

De Tomaso Guara: Πριν το τέλος

De Tomaso Guara: Πριν το τέλος

Υποτίθεται ότι θα ήταν ο αντικαταστάτης της Pantera.Τελικά δεν ήταν τίποτα περισσότερο από το τέλος της ιστορίας. Στην πραγματικότητα δεν υπήρξε ποτέ.

Από μπροστά μοιάζει με μια φουσκωμένη Lotus Elan. Πίσω τα φώτα κάτω από τις γρίλιες θα μπορούσαν να ήταν κομμάτι από Ferrari και όλο μαζί θυμίζει κάτι από Bugatti EB110. Δεν είναι τίποτα από αυτά, γιατί απλά στο πλάι το ...
Τα ματάκια μου για λίγο baroque!

Τα ματάκια μου για λίγο baroque!

Έκανε ζέστη, σχετικό αυτό βέβαια, γιατί 25 βαθμοί στη Φρανκφούρτη είναι ζέστη. Φαινόταν όμως πολύ περισσότερο γιατί η υγρασία σε μούσκευε. Συννεφιά, ολίγο από βροχή τη πρώτη μέρα, ένας λαμπρός ήλιος τη δεύτερη που όμως έκανε τα ...
O Διονύσης Μπατιστάτος στο gocar.gr

O Διονύσης Μπατιστάτος στο gocar.gr

Για τα νέα Beetle και Up μιλήσαμε με το Διευθυντή Πωλήσεων και Marketing της Kosmocar για τη μάρκα Volkswagen.

Σημαντικές παρουσίες στην Φρανκφούρτη έκρυβε και η Volkswagen, καθώς το κοινό ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με το νέο Beetle αλλά και το ολοκαίνουργιο Up της γερμανικής εταιρείας. Δύο μοντέλα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τόσο για τη διεθνή αγορά όσο ...
Ο Ιωάννης Καλλίγερος στο gocar.gr

Ο Ιωάννης Καλλίγερος στο gocar.gr

Για τη συνολική παρουσία και τα πολλά νέα μοντέλα της Mercedes μιλήσαμε με το Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing της Mercedes Benz Hellas

Εντός έδρας έπαιζε η Mercedes στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η οποία χρονικά συνέπεσε με μια σημαντική επέτειο για τη γερμανική εταιρεία: το κλείσιμο των 125 χρόνων ιστορίας στην αυτοκίνηση. Σ' αυτή τη σημαντική επέτειο και στο γήπεδό της, η Mercedes ...
Ο Νίκος Μαρτίνος στο gocar.gr

Ο Νίκος Μαρτίνος στο gocar.gr

Για το ConceptYou, το νέο πρωτότυπο της Volvo μιλήσαμε με το Νίκο Μαρτίνο, Υπεύθυνο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων της Volvo Cars Hellas

Το αστέρι της Volvo στην έκθεση της Φρανκφούρτης ήταν το ConceptYou. Όχι γιατί είναι ένα πολυαναμενόμενο μοντέλο αλλά γιατί τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά δείχνει πως είναι το μέλλον της αυτοκίνησης για την σκανδιναβική εταιρεία.Για το πρωτότυπο μοντέλο του ConceptYou ...
Ο Γιώργος Παππάς στο gocar.gr

Ο Γιώργος Παππάς στο gocar.gr

Το διευθυντή εταιρικής επικοινωνίας της Γενικής Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε συναντήσαμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης για να μιλήσουμε για το νέο Honda Civic.

Μια σημαντική παγκόσμια πρεμιέρα «έκρυβε» για τη φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης η Honda. Το Honda Civic, πέρασε ήδη στην 9η γενιά του πλέον, ένα ντεμπούτο που αναμενόταν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί ένα από τα best seller ...
Keep Walking

Keep Walking

Ένα από τα δύο συμβαίνει, είτε οι εκθέσεις μεγαλώνουν, είτε εγώ γερνάω! Ατέλειωτη μου φάνηκε φέτος, όχι μόνο του μεγέθους της, αλλά και γιατί κουβαλούσα όλο το βάρος της «γερμανικής υπεροχής».

Η Έκθεση της Φρανκφούρτης όλα αυτά τα χρόνια (και είναι πολλά) έχει στοιχειώσει όλη μου τη ζωή, σηματοδοτώντας κάθε δύο χρόνια τη δημοσιογραφική μου ζωή, αφού οριοθετεί με την παρουσία της τα σημαντικότερα μοντέλα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.Από την δεκαετία του ...
Henri Toivonen (1956-1986): Γρήγορος σαν τον διάβολο

Henri Toivonen (1956-1986): Γρήγορος σαν τον διάβολο

Μετά τον θάνατό του στις 2 Μαΐου του 1986 όλα πήγαν κατά διαόλου!

Οι επέτειοι είναι ένα από τα πιο θλιβερά καθήκοντα του δημοσιογράφου, ειδικά όταν σε αυτούς που αναφέρεσαι ήταν κάποτε μέρος της… δουλειάς σου. Οι επέτειοι είναι πάντα θλιβεροί όταν αναφέρονται στον χαμό νέων ανθρώπων, που είχαν τόσα πολλά να προσφέρουν. ...
David E Davis 1930-2011

David E Davis 1930-2011

Εκρηκτική προσωπικότητα που έβαλε φωτιά στην αμερικάνικη δημοσιογραφία

Τον χάσαμε σε ηλικία ογδόντα ετών και ήταν από τα ιδρυτικά μέλη του Car & Driver, του αμερικάνικου βέβαια. Ο Davis ήταν αυτός που έφερε το «fun» στα περιοδικά αυτοκινήτου, τα οποία από στεγνά τεχνολογικά και περιγραφικά έντυπα μετατράπηκαν σε ...
Μέρες αυτοκινήτου και χαράς

Μέρες αυτοκινήτου και χαράς

Goodwood Festival of Speed

Αυτές είναι εμπειρίες που δεν έχουμε στη χώρα μας. Γιατί δεν τις έχουμε; Η απάντηση είναι απλή, δεν έχουμε την ανάλογη κουλτούρα! Καλά τόσο σημαντικό είναι το ετήσιο Goodwood Festival of Speed; Περισσότερο από όσο μπορείτε να φανταστείτε, γιατί δεν ...
Βαθμολογήστε παρακαλώ!

Βαθμολογήστε παρακαλώ!

Αλήθεια, πως μπορεί κανείς να αξιολογήσει την απόδοση ενός αγωνιζόμενου, ειδικά όταν αυτός βρίσκεται μέσα σε ένα αυτοκίνητο; Υπάρχει πραγματικά τρόπος;Πρώτος, δεύτερος, τρίτος, 95 βαθμοί, 87 βαθμοί, 76 θαμβοί, ανεβείτε παρακαλώ στο βάθρο των νικητών! Στην κατηγορία των 1.600 κυβικών ...
Georges Boillot (1884-1916)

Georges Boillot (1884-1916)

Ήταν επιβλητικός μέσα και έξω από το αυτοκίνητο. Δεν φορούσε ποτέ προστατευτικά εξαρτήματα και οδηγούσε πάντα σαν έτοιμος για φωτογραφία.Ίσως ήταν από τους πρώτους που συνειδητοποίησαν ότι ο οδηγός είναι πάνω από όλα ένας… διασκεδαστής του κοινού! Κάθε αλλαγή ταχύτητα, ...
Lancia Stratos: Πρωτογενές

Lancia Stratos: Πρωτογενές

Αρχέτυπο

Άλλαξε τα πάντα, τον τρόπο που βλέπουμε, τον τρόπο που οδηγούμε, τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το ίδιο το αυτοκίνητο. Έτσι πέρασε στην ιστορία όχι μόνο σαν πρότυπο, αλλά σαν αρχέτυπο. Όλες οι υπόλοιπες επαναφορές είναι απλώς ξαναζεσταμένες προτάσεις.Μερικά πράγματα θα ...
Ricardo (1942-1962) & Pedro (1940-1971) Rodriguez de la Vega

Ricardo (1942-1962) & Pedro (1940-1971) Rodriguez de la Vega

Πολύ σπάνια έχουμε δύο αδέλφια να ακολουθούν παράλληλους δρόμους. Όχι μόνο και οι δύο είχαν ψύχωση με την ταχύτητα από μικρά παιδιά, όχι μόνο έμοιαζαν φυσιογνωμικά αλλά… δυστυχώς ακολούθησαν και την ίδια μοίρα. Παιδιά πλούσιου πατέρα στο Μεξικό, από πολύ ...
Vincenzo Lancia (1881-1937)

Vincenzo Lancia (1881-1937)

Πραγματικά χαρισματικός και διαφορετικός.

Είναι πολύ εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί ο Vincenzo αγαπούσε τόσο πολύ το Fobello. Γιατί αν και το χωριό του Fobello, κάθε άλλο παρά κάτι διαφορετικό ήταν, με την κεντρική κρήνη στη μέση της πλατείας, όπου φαντάζομαι ότι οι κάτοικοι ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Renault 4L: Βασικά πρωτοποριακό

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Renault 4L: Βασικά πρωτοποριακό

Μερικά αυτοκίνητα, αποτέλεσαν σημεία αναφοράς, γιατί απλά ήταν αυτό που χρειάζονταν, αυτό που απαιτούσε η εποχή. Γεννήθηκαν για να καλύψουν πολύ συγκεκριμένες ανάγκες, σε πολύ συγκεκριμένες στιγμές. Έτσι η αξία τους δεν είναι μόνο αυτοκινητιστική, αλλά παράλληλα και κοινωνική, προσφέροντας στη δημιουργία ενός νέου κόσμου. Η πρωτοπορία τους ανήκει.

Θα μπορούσα να γράψω χιλιάδες ιστορίες γι’ αυτό το αυτοκίνητο, γιατί ήταν το πρώτο μας αυτοκίνητο. Δεν μπορώ να σας περιγράψω τη χαρά μου, όταν ο πατέρας το έφερε σπίτι. Περιμέναμε όλοι με τις μύτες κολλημένες στο παράθυρο να δούμε ...
ΜΟΥΣΕΙΟ ALFA ROMEO

ΜΟΥΣΕΙΟ ALFA ROMEO

Χώρος υψηλής αισθητικής!

Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι αυτός εδώ είναι ένας από τους αγαπημένους μας χώρους. Και κάθε φορά που τον επισκεπτόμαστε ρωτάμε αν έχει αδειάσει καμία θέση …καθαριστή. Μπορείτε να φανταστείτε καλύτερη δουλειά από το να σηκώνεσαι κάθε πρωί και το ...
ΜΟΥΣΕΙΟ MERCEDES-BENZ: Η τέχνη της τέχνης

ΜΟΥΣΕΙΟ MERCEDES-BENZ: Η τέχνη της τέχνης

Τα μουσεία είναι ναοί κατάνυξης. Αν είναι και έργα τέχνης από μόνα τους, τόσο το καλύτερο, έχεις πιο πολλά να θαυμάσεις.

Η Mercedes χρειάζονταν ένα χώρο απόδειξης και επίδειξης των αυτοκινήτων, της ιστορίας, με λίγα λόγια της ίδιας της ύπαρξης. Ακούγεται εύκολο, αλλά δεν είναι. Εύκολο θα ήταν αν κατασκεύαζες ένα γίγαντα (πιστέψτε με η Mercedes μπορεί να γεμίσει ακόμη και ...
Chevrolet Corvette: Περισσότερο δε γίνεται!

Chevrolet Corvette: Περισσότερο δε γίνεται!

Αν κανείς ψάχνει για το στερεότυπο αμερικάνικο αυτοκίνητο μπορεί να σταματήσει εδώ, το βρήκε! Γιατί η Corvette αποτελεί το επιστέγασμα του «American Way», γιατί το περισσότερο ποτέ δεν είναι αρκετό.

Όλοι έχουν τις εικόνες του, τα άγια των αγίων. Αν η Γερμανία έχει την Porsche, η Ιταλία την Ferrari και η Βρετανία την Jaguar, η Αμερική έχει την Corvette να υμνήσει!Εξήντα χρόνια μετά, κάτι που ξεκίνησε σαν ένα «low volume» ...